Ik heb daar echt veel dingen op beleefd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger af en toe paddo'tjes gesnoept. Echt heerlijke muziek daarvoor, dit!
Hehehe aightquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar echt veel dingen op beleefd.
The Cure.quote:
Dan is het zeker niet goed om te doen.Paddo`s zijn best wel heftig.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe aight
Maar ik ben met al die idngen gestopt toen ik echt in een diep dal zat door allemaal nare persoonlijke omstandigheden. Werk, privé, psychisch enz. Echt alle ellende kwam tegelijk.
fijn he die troepquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb meerdere malen gehad dat ik spontaan begon te huilen.
Ik heb vaak echt heel goede inzichten in mijn leven gekregen door paddo's, maar ook een paar keer een heel ellendig gevoel gehad omdat die inzichten echt veel te ver gingen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb meerdere malen gehad dat ik spontaan begon te huilen.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vaak echt heel goede inzichten in mijn leven gekregen door paddo's, maar ook een paar keer een heel ellendig gevoel gehad omdat die inzichten echt veel te ver gingen.
Maar meestal waren die trips heeeeeel erg chill!Met name met truffels.
Hawaiiaanse paddo's waren gewoon echt knettergek!Geweldige belevenis!
Werkt soms heel goed om je hoofd even leeg te maken.quote:
ik ben blij dat jullie het niet meer aanraken...quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werkt soms heel goed om je hoofd even leeg te maken.
Heyyyyyyquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie het niet meer aanraken...
Die vond ik nou juist minder,hele harde koude trip was dat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vaak echt heel goede inzichten in mijn leven gekregen door paddo's, maar ook een paar keer een heel ellendig gevoel gehad omdat die inzichten echt veel te ver gingen.
Maar meestal waren die trips heeeeeel erg chill!Met name met truffels.
Hawaiiaanse paddo's waren gewoon echt knettergek!Geweldige belevenis!
Die dingen worden al duizenden jaren gebruikt. Ook veel beroemde Nederlandse schrijvers en kunstenaars gebruikten ze veel.quote:
Niet geklikt.quote:
Zou het nu ook niet meer doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie het niet meer aanraken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |