Jij bent dan ook een skatsje.quote:
?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste komen uit de COS periode.Maar wat Mario laatst flikte met TR`s klappen was totaal niet eerlijk.
Zeker weten.quote:
Jaquote:
Hey ToTquote:
quote:
Goedemorgen.quote:
Hier met die koffiequote:
Goed met jou?quote:
ja heb warme koffie voor je en mini tottie is mijn schattiequote:Op donderdag 16 juli 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Rustig wakker worden, verder alles goed!
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
Ja ik zit hier ook aan de koffie.
Mini-ToT zat gisteravond WÉÉR met de pads te spelen!
Één dezer dagen toch maar slotjes op de lades plaatsen.
Gisteren zochten we ons ook al de vlektyfus naar de bouillonblokjes; die had meneertje in een andere lade gestopt!
Hahaquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb warme koffie voor je en mini tottie is mijn schattie
Gelijk heb je en kereltje heeft goede nachtrust nodigquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha
Die ligt nog te slapen (denk ik).
Hij is hartstikke rustig terwijl ik hier geluid maak. Meestal betekent dat dat hij nog ligt te slapen, maar SOMS zit meneertje dan gewoon doodstil rechtop in z'n bedje, wachten tot ik hem ophaal!
Zijn slaapkamerdeur is dicht en als ik die open maak, wordt hij meestal alsnog wakker.
Even de dag rustig beginnen met een bakkie zwart goud, en dan kijk ik wel voorzichtig.
Hij was gisteravond sowieso weer flink bezig; ik heb de computer achter de bank staan en terwijl wij op de bank tv aan het kijken waren, stond hij op de stoel met zijn handjes op het bureau leunend mij uitdagend lachend aan te kijken of ik op zou staan om hem daar weer weg te halen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelijk heb je en kereltje heeft goede nachtrust nodig
precies ... dus lekker laten liggen..quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]Precies, en zijn middagdutje was gisteren ook te kort.
Daarbij is zijn eetlust 's ochtends ook beter als ik hem even wat langer de tijd in bed geef.
Dank je moppiequote:
Ja kinderen weten je wel bezig te houden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was gisteravond sowieso weer flink bezig; ik heb de computer achter de bank staan en terwijl wij op de bank tv aan het kijken waren, stond hij op de stoel met zijn handjes op het bureau leunend mij uitdagend lachend aan te kijken of ik op zou staan om hem daar weer weg te halen.
Goverdomme, ik was moe en had een paar whisky'tjes op en dan moet die koter nog zo lastig gaan doen ook!
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
Vooral dat uitdagen moet ik steeds om lachen.
Geweldig.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
En hij kraait het uit van plezier als je dan hapt!
Thanks darlingquote:
Ook een manier om wakker te worden!quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zelf bak water buiten zetten en dan met dichte ogen in stappen![]()
![]()
hou op was ijskoud lolquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger af en toe paddo'tjes gesnoept. Echt heerlijke muziek daarvoor, dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |