Wat ik een beetje raar vond nadat ik het transcript had gelezen , dat die Floyd al "I can't breathe" zei , voordat hij op de grond lag.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:19 schreef ludovico het volgende:
No situation acceptable to attack police officer?
Ik denk eigenlijk dat een sniper op de knie van die agent die op Floyd zijn nek zat best okay was geweest eigenlijk.
"werkt niet mee, komt niet de auto uit"quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat ik een beetje raar vond nadat ik het transcript had gelezen , dat die Floyd al "I can't breathe" zei , voordat hij op de grond lag.
Zo een knie maakt het er allemaal niet beter op , maar had die gast wat op of zo ?
Precies. En de Eeuwige Slachtoffergroepen hebben vaak een cultuur die niet diezelfde waarden hebben. Dus, omdat de Westerse cultuur in deze aspecten superieur is, is het de schuld van de blanken dat ze het beter doen. Het falen van de Eeuwige Slachtoffers is nooit hun eigen schuld. Het zijn nooit hun eigen debiele waarden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat hier slecht aan is.
Veelal zijn het eigenschappen die je verder brengen in het leven.
Nee , ben ik voor de rest met je eens hoor , maar vraag me af , ook vanwege het 'transcript' of er meer is geweest dan alleen die knie.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
"werkt niet mee, komt niet de auto uit"
EhhHuh, ja verklaart dan wel weer extra natuurlijk.
Maareh, die gast lag met een slap hoofd op de grond en die gast bleef nog steeds op zijn nek zitten....... Naja als je de beelden ziet dan zou je haast gaan voor doodstraf.
In welke mate je dit onbewust kan noemen is echt maar een beetje de vraag.
Geweldige duiding ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:38 schreef Enchanter het volgende:
https://twitter.com/selfdeclaredref/
wel een goed Twitter account voor de gebeurtenissen in Portland
Goed om te zien dat er nog steeds vreedzame protesten zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:38 schreef Enchanter het volgende:
https://twitter.com/selfdeclaredref/
wel een goed Twitter account voor de gebeurtenissen in Portland
quote:Federal law enforcement officers have been using unmarked vehicles to drive around downtown Portland and detain protesters since at least July 14. Personal accounts and multiple videos posted online show the officers driving up to people, detaining individuals with no explanation of why they are being arrested, and driving off.
The tactic appears to be another escalation in federal force deployed on Portland city streets, as federal officials and President Donald Trump have said they plan to “quell” nightly protests outside the federal courthouse and Multnomah County Justice Center that have lasted for more than six weeks.
Federal officers have charged at least 13 people with crimes related to the protests so far, while others have been arrested and released, including Pettibone. They also left one demonstrator hospitalized with skull fractures after shooting him in the face with so-called “less lethal” munitions July 11.
Terechte vragen:quote:Blinded by his hat, in an unmarked minivan full of armed people dressed in camouflage and body armor who hadn’t identified themselves, Pettibone said he was driven around downtown before being unloaded inside a building. He wouldn’t learn until after his release that he had been inside the federal courthouse.
“It was basically a process of facing many walls and corners as they patted me down and took my picture and rummaged through my belongings,” Pettibone said. “One of them said, ‘This is a whole lot of nothing.’”
Pettibone said he was put into a cell. Soon after, two officers came in to read him his Miranda rights. They didn’t tell him why he was being arrested. He said they asked him if he wanted to waive his rights and answer some questions, but Pettibone declined and said he wanted a lawyer. The interview was terminated, and about 90 minutes later he was released. He said he did not receive any paperwork, citation or record of his arrest.
[knip]
In a statement, the U.S. Marshals Service declined to comment on the practice of using unmarked vehicles, but said their officers had not arrested Pettibone.
“All United States Marshals Service arrestees have public records of arrest documenting their charges. Our agency did not arrest or detain Mark James Pettibone.”
Waarom zou ik vreedzame protesten veroordelenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, moderator @:Isdatzo is druk bezig de vreedzame protesten te veroordelen zie ik.
Play stupid games, win stupid prices. En daarnaast laat het na-papegaaien van de anti-politie BS wat de msm print ook geen blijk geven van het bevattingsvermogen dat medewerkers van DHS, US Marshalls en de FBI onder de Stafford Act in een verklaarde nationale noodsituatie volledige rechtmatige juridische autoriteit hebben te doen wat ze doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vind jij nou eigenlijk van zulke praktijken?
Wat bedoel je hiermee? "Eigen schuld dikke bult"?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:42 schreef dellipder het volgende:
[..]
Play stupid games, win stupid prices.
- na-papegaaien van de anti-politie BSquote:En daarnaast laat het na-papegaaien van de anti-politie BS wat de msm print ook geen blijk geven van het bevattingsvermogen dat medewerkers van DHS, US Marshalls en de FBI onder de Stafford Act in een verklaarde nationale noodsituatie volledige rechtmatige juridische autoriteit hebben te doen wat ze doen.
Sowieso stellen dat agenten van DHS, de FBI en andere federale agentschappen "Trump's pivéleger" die "vreedzame demonstranten ontvoeren" zijn zulke oliedomme Antifa talking points, alsof er gecommuniceerd wordt met peuters. DHS is buitengewoon effectief geweest bij het arresteren van criminele verdachten. Dit feit moet dan via PR en corrupte media gepareerd worden.
De rechtszaak die aangespannen is, is een aanfluiting en zal falen vanwege de bevoegdheden die ontleend kunne worden uit de zaken ik eerder heb genoemd. Sowieso is in het geval dat er federale gebouwen of bouwwerken zijn betrokken het hooguit een pré dat gouverneurs of lokale overheden in kennis worden gesteld bij federale acties ter bescherming daarvan.
Een logisch gevolg.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou ik vreedzame protesten veroordelen. Hoe dan ook... dit ziet er toch uit als een behoorlijk vreedzame demonstrant, die zonder dat daarvoor aanleiding is in z'n hoofd geschoten wordt (met 'less lethal ammunition') door een figuur uit eerdergenoemd privélegertje:
[twitter]https://twitter.com/MrAndyNgo/status/1282229123071594496[/twitter]
Het resultaat:
[twitter]https://twitter.com/sparrowmedia/status/1283869468658147336[/twitter]
Wat vind jij nou eigenlijk van zulke praktijken?
DHS en JTTF's zijn volledig geautoriseerd a) vanwege federale gebouwen en bouwwerken en b) vanwege de bevoegdheden voortvloeiend uit de Stafford Act onder National Emergency.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Het is gewoon een bijzonder rare gang van zaken om militair uitgeruste federale troepen in te zetten op een wijze waarvoor ze niet bedoeld, maar erger nog, niet bevoegd zijn.
Coronavirus, ja. Dat betekent niet dat je zomaar overal je troepen in kan zetten wanneer jou dat politiek goed uitkomt omdat """national emergency"""quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:25 schreef dellipder het volgende:
[..]
DHS en JTTF's zijn volledig geautoriseerd a) vanwege federale gebouwen en bouwwerken en b) vanwege de bevoegdheden voortvloeiend uit de Stafford Act onder National Emergency.
Het gaat niet om hun kleding, maar om hun onherkenbaarheid en militaire bewapening.quote:En de verwijzing naar het soort kleding en ongemarkeerde voertuigen is weer zo'n vermoeiend talking point.
• Ja, dat betekent het.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Coronavirus, ja. Dat betekent niet dat je zomaar overal je troepen in kan zetten wanneer jou dat politiek goed uitkomt omdat """national emergency""".
[..]
Het gaat niet om hun kleding, maar om hun onherkenbaarheid en militaire bewapening.
De ringleaders worden systematisch opgepakt en dit is tegen het zere been. Tough luck.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, het terecht vragen stellen bij de grondwettelijkheid van de gang van zaken zal vast wel weer een "antifa talking point" zijn. Wel ironisch, voor anarchisten.. vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |