wtf voor bijna iedereen is het juist andersomquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb liever wiet. Hasj word ik zo slaperig van
Soms indica, soms sativa. Maar vooral indica.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:59 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
wtf voor bijna iedereen is het juist andersom
wat voor wiet? india, sativa, hybride?
Ja kheb het allebei wel vaker gedaan, maar daarna nooit meer. Doe mij maar pils en af en toe een lijntjequote:Op donderdag 16 juli 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb liever wiet. Hasj word ik zo slaperig van
Coke bedoel je? Daar ben ik ook wel klaar meequote:Op donderdag 16 juli 2020 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja kheb het allebei wel vaker gedaan, maar daarna nooit meer. Doe mij maar pils en af en toe een lijntje
Kan jij twee dingen tegelijkertijd bekijken?quote:
Ik word daar rustig van in mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Coke bedoel je? Daar ben ik ook wel klaar mee
Daar word ik echt heel druk van. Vind ik niet zo chill.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik word daar rustig van in mijn hoofd.
tv en online, maar inmiddels alleen nog Nascarquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:15 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Kan jij twee dingen tegelijkertijd bekijken?
Al heeft NASCAR niet je volledige aandacht nodig waarschijnlijk
Ik werd er wel wakker van , maar tis wel al lang geleden..quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dat is ook prima somsquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn, dan is mijn hoofd weer lekker gestructureerd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Daar word ik echt heel druk van. Vind ik niet zo chill.
Vond je het wel leuk toen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd er wel wakker van , maar tis wel al lang geleden..
Maarrrr chufi, vond je het leuk, een snuifje?quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik deed het alleen op feestjes wanneer het me aan werd geboden ... nooit zelf gekocht ..
Ik vermaakte me wel de enkele keren datquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maarrrr chufi, vond je het leuk, een snuifje?
Laatste keer dat ik in Málaga was, gingen we uit 's avonds. Werd ik door een bewaker naar binnen gesleurd, zo'n halletje in. Ik dacht: wat is hier nou aan de hand? Hij wilde me toen stiekem coke verkopenquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermaakte me wel de enkele keren dat
hahaha ... ja Spanje voor drugs moet je daar zijn... Zelfs mn eigen nichtje gaf me iets , probeer dit eens.. en weg was ze weer ..quote:Op donderdag 16 juli 2020 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Málaga was, gingen we uit 's avonds. Werd ik door een bewaker naar binnen gesleurd, zo'n halletje in. Ik dacht: wat is hier nou aan de hand? Hij wilde me toen stiekem coke verkopen
Wahaha dat moet een geweldig feest zijn geweest! Klinkt wel heel romantisch zo eind jaren '80. Dat duurde dus wel All night long?quote:Op donderdag 16 juli 2020 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ... ja Spanje voor drugs moet je daar zijn... Zelfs mn eigen nichtje gaf me iets , probeer dit eens.. en weg was ze weer ..
maar coke in Spanje ooit op een bruiloft ergens late 80's decadent nah was wel een pracht locatie op een berg met een great view over de Mediterrane.. Het was de French connection van de Bruid uit Orange ...
Ja echt ... 10 jaar later was er een ander huwelijksfeest, maar dat ging op pillen ... 10 uur werd ik voor de deur afgezetquote:Op donderdag 16 juli 2020 02:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wahaha dat moet een geweldig feest zijn geweest! Klinkt wel heel romantisch zo eind jaren '80. Dat duurde dus wel All night long?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |