Clarke heeft anders ook 2 mooie pluspuntenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:43 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Thanks, ik volg deze serie idd al vanaf seizoen 1, ben nu bij seizoen 7 afl 09Vooral Lexa, Raven en Octavia maken/maakten deze serie enigszins verdraagbaar
Veel plezier! Sommige vinden het helemaal niks, ik vind het heel tof. Je moet wel van relatief langzame series vol dialogen houden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben waarschijnlijk erg laat voor het feest, maar ik ga vanavond eens aan The Crown beginnen...
Dear White People (vooral seizoen 1 en 2).quote:Op woensdag 22 juli 2020 01:46 schreef Devil010 het volgende:
Staan er nog leuke series met lekkere wijven (geen negerinnen) op Netflix?
Yup dit past precies in mijn straatjequote:Op donderdag 23 juli 2020 11:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Veel plezier! Sommige vinden het helemaal niks, ik vind het heel tof. Je moet wel van relatief langzame series vol dialogen houden.
Schijnbaar "major news" in de Alonzo Brooks zaakquote:Op maandag 13 juli 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat er nog een seizoen komt van Unsolved Mysteries.
Edit: Oh lees nu dat er een seizoen 2 komt.
Eens. Is vooral anderen belachelijk maken, lekker goedkoop. Dan vind ik trevor noah grappiger.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:51 schreef Tokay het volgende:
De nieuwste stand-up show van Jack Whitehall ‘I’m only joking’, is een aanfluiting.
Niet eens flauw, of matig grappig, maar gewoon 58 (lange) minuten totaal net leuk. Boe!![]()
Het enige wat ik wel leuk aan hem vond, waren zijn kleren. En vooruit, zijn blauwe ogen.
Inderdaad. Trevor Noah ja, en ook Gabriel Iglesias, Gad Elmaleh en Pete Davidson - om er maar een paar te noemen - hebben allen een verschillende stijl en hun eigen humor, maar zij hebben gemeen dat ze wl goed en geloofwaardig zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
Eens. Is vooral anderen belachelijk maken, lekker goedkoop. Dan vind ik trevor noah grappiger.
Die ken ik (nog) niet; zal ‘m eens een kans geven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
Ik vond de laatste show van Jim Jefferies ook wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door vencodark op 23-07-2020 23:50:03 ]
Sick burn. Als zelfs Trevor Noah grappiger is dan ben je wel heel kut als comedian.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eens. Is vooral anderen belachelijk maken, lekker goedkoop. Dan vind ik trevor noah grappiger.
Ohhh ik hou van Jake en zijn vader. Nog nooit een show van hem bekeken en dat hou ik maar zo geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:51 schreef Tokay het volgende:
De nieuwste stand-up show van Jack Whitehall ‘I’m only joking’, is een aanfluiting.
Niet eens flauw, of matig grappig, maar gewoon 58 (lange) minuten totaal net leuk. Boe!![]()
Het enige wat ik wel leuk aan hem vond, waren zijn kleren. En vooruit, zijn blauwe ogen.
De laatste show van Ricky Gervais is erg goed. Louis CK, Jim Jefferies en Donald Glover (die meer bekend is vanwege zijn acteerwerk en muziek) zijn ook tof.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Inderdaad. Trevor Noah ja, en ook Gabriel Iglesias, Gad Elmaleh en Pete Davidson - om er maar een paar te noemen - hebben allen een verschillende stijl en hun eigen humor, maar zij hebben gemeen dat ze wl goed en geloofwaardig zijn.
Hey, bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:33 schreef Tim86 het volgende:
De laatste show van Ricky Gervais is erg goed. Louis CK, Jim Jefferies en Donald Glover (die meer bekend is vanwege zijn acteerwerk en muziek) zijn ook tof.
The nun is toch 1 van de mindere films inde conjuring reeks, maar de sfeer in de film vond ik wel geweldig neergezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:44 schreef ConqueringChaos het volgende:
Sommige van je lijstje zijn gisteren al toegevoegd
Ben nu The Nun aan het kijken. Un de bios al gezien, heerlijke foute horrorfilm. Gisteren geen zin meer in gehad, maar aangezien ik veelste vroeg wakker was op mijn vrije dag maar aan begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |