SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
punt voor jouquote:
ja sorry maar niet wenen mooie ttquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja sorry maar niet wenen mooie tt
quote:
quote:
Dank uquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
Tevens een welgemeende groet aan DTS-ers!
Wilde weer eens 'helleu' zeggen, maar ging niet vandaag
Hi Kanaroequote:Op woensdag 15 juli 2020 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
Hey Kanaroequote:Op woensdag 15 juli 2020 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, dat is zeker all weer een tijdje geleden. ALles goed met je?quote:
Jazeker, veel werk gehad na de verplichte coronapauze, ben eindelijk weer op schemaquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker all weer een tijdje geleden. ALles goed met je?
Lekker alles weer ingehaald.. Nu maar hopen dat het niet weer een keer de kop opsteektquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jazeker, veel werk gehad na de verplichte coronapauze, ben eindelijk weer op schema
Zeg dat wel, met jou ook goed? Risicogroep-technisch..?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker alles weer ingehaald.. Nu maar hopen dat het niet weer een keer de kop opsteekt
Oh en al resultaat? des te sneller de post reactie des te meer punten zou ik zeggen ... stormloop topicquote:
Ja hier alles goed, en ja een risciogroep op alle frontenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zeg dat wel, met jou ook goed? Risicogroep-technisch..?
Tante Dot lust wel een bakkie van Mini ToTquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:39 schreef ToT het volgende:
En nu pakt Mini-ToT de pads uit de kast en legt ze naast de Senseo!
Lief hoor, maar papa hoeft vandaag geen koffie meer!
bij me is op eurosport billardquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier op Eurosport, ze zijn het gras nog aan het drogen met blowers
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tante Dot lust wel een bakkie van Mini ToT
Heftig hoor, gewoon voorzichtig doen als je je daar beter bij voelt!quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier alles goed, en ja een risciogroep op alle fronten
Weken binnen gezeten op verdenking van, toen werd het te erg hebben ze getest maar was negatief. Was dus een griep die niet over wilde.
Ga nu wel naar buiten maar in de winkel doe ik wel een mondkapje op
ALs ik naar vergaderingen ga vind ik het nog wel eng, maar ja het leven gaat wel door.
Ik verwacht dat er wel een tweede golf komt en dan kunnen we weer thuis zitten.
Ja doe wel voorzichtig, maar doe wel mijn ding.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heftig hoor, gewoon voorzichtig doen als je je daar beter bij voelt!
lieverdjequote:
Nog even werken en over een week heb ik 2 weken vrij gepland, niet erg lang maar genoeg. En ik blijf thuis, bejaarde hond heeft aandacht nodigquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe wel voorzichtig, maar doe wel mijn ding.
Heb je al vakantie en ga je nog op vakantie?
Ik heb geen plannen, maar dat had ik toch al niet, ben niet zo vakantie ganger
Je kan dan altijd later nog wat nemen toch.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nog even werken en over een week heb ik 2 weken vrij gepland, niet erg lang maar genoeg. En ik blijf thuis, bejaarde hond heeft aandacht nodig
Oud vrouwtje dus. Lekker thuis aan klungelen en er voor je hond zijn ook fijn tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef Kanaroe het volgende:
Ze is 13 plus, en kan niet meer lang mee, of lang alleen zijn. Maar dat is oké, ben zelf ook geen vakantieganger (meer)
Lekker Rundumhausen klooien
Jep, heerlijk! Tot laterzzzz en rustig aan hèquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oud vrouwtje dus. Lekker thuis aan klungelen en er voor je hond zijn ook fijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |