Goed gelezen. En daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar las ik nu goed dat jij je voorkeur uitsprak wie er wel of niet in DTS thuishoren volgens jou?
Uiteraard. Maar dan ook niet straks in DM verschijnen dat het maar een geintje is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed gelezen. En daar blijf ik bij.
Lekkere kledderkont 😍quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT om de gemoederen wat te bedaren.
Ik zie hem trouwens wel veranderen de laatste weken ToT ook in zijn gezichtje. Is hij de lengte in gegaan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zeker ja, en ook in de breedte!quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie hem trouwens wel veranderen de laatste weken ToT ook in zijn gezichtje. Is hij de lengte in gegaan?
man manquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
In de breedte zie ik wel zijn schoudertjes groeien, het is geen dikkerdje of zo. Het lijkt wel of hij zijn 'babyvet' kwijt raakt en meer naar kleuter gaat😍quote:
18:30 las ik net ... Het regent in Berlijn schijntquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelt thiem nu niet? in plan is toch 17:30
niet kapen he geintjuh vriendquote:
ah dankequote:Op woensdag 15 juli 2020 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
18:30 las ik net ... Het regent in Berlijn schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |