quote:
Ze lachen dus niet met jequote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Vrouwen moeten altijd om me lachen vriend. In gezelschap ben ik altijd het middelpunt.
Klopt, daarom typ ik ook "om".quote:
Een dag niet uitgelachen is een dag niet geleefdquote:
Ach, hij is in ieder geval niet zo raar en wereldvreemd als jij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of dit veel waarde heeft als je zo raar bent als jij
Uitgelachenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een dag niet uitgelachen is een dag niet geleefd
Ben jij zijn vriendje dat je zo in de bres springtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, hij is in ieder geval niet zo raar en wereldvreemd als jij.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of dit veel waarde heeft als je zo raar bent als jij
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, hij is in ieder geval niet zo raar en wereldvreemd als jij.
Simcoureurs onder elkaar vriendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zijn vriendje dat je zo in de bres springt
Ja bijzondere figurenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simcoureurs onder elkaar vriend
Bijzondere mensen geven de wereld kleurquote:
Nee, iemand die neutraal is en die van mijlenver een idioot kan spotten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zijn vriendje dat je zo in de bres springt
Stoere jongen deze Jochemquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, iemand die neutraal is en die van mijlenver een idioot kan spotten.
Dat ligt eraan, er zijn mensen die gewoon weg mogen ondanks hun kleurquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijzondere mensen geven de wereld kleur
Zwart is geen kleurquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, er zijn mensen die gewoon weg mogen ondanks hun kleur
hij probeert je een racistische uitspraak te laten doen, beetje zoals geneequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu naartoe wil
jij begonquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je toch alleen maar zo raar komt doen mag je weer gaan
Ja beetje smerig, vind getinte mensen juist heerlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij probeert je een racistische uitspraak te laten doen, beetje zoals genee
Nee want wat is er nog overquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je toch alleen maar zo raar komt doen mag je weer gaan
ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja beetje smerig, vind getinte mensen juist heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |