Ik woon gewoon in de Randstad, lieverd, en jouw gebrek aan een meewerkend voorwerp in die zin is kansloos.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is correct, geen idee hoe jullie praten buiten de randstad
Ewaja dikke pech Ruudquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in de Randstad, lieverd, en jouw gebrek aan een meewerkend voorwerp in die zin is kansloos.
Missende interpunctie. Je wordt ziedender en ziedender. Stop nu maar voordat het je teveel wordt.quote:
RandstadGodenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in de Randstad, lieverd, en jouw gebrek aan een meewerkend voorwerp in die zin is kansloos.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Missende interpunctie. Je wordt ziedender en ziedender. Stop nu maar voordat het je teveel wordt.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Reactie zonder tekst omdat je trillende handen geen woorden meer kunnen vormen. Zoek hulp.
Nigeriaan*quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Dan ben je een hindoestaan net als rajeep @:flippingcoin
Letterlijk vertaald: “Soort van hoertje één ik zweer bij God voor deze topic.”quote:
Eigen volk eerstquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:26 schreef Catkiller het volgende:
Liever dood dan leven in het gekkenhuis
Eens.quote:
Weten wat de vertaling isquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald: “Soort van hoertje één ik zweer bij God voor deze topic.”
Dit zegt helemaal niemandAls je t doet, doe het dan goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |