Ik ben licht getint, maar goed. Blijf vooral schelden en de racist uithangenquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:11 schreef Fushia2 het volgende:
Mijn bilnaad was heel erg vochtig. Maar dit ken je niet met je blanke billetjes
Hoe licht?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ben licht getint, maar goed. Blijf vooral schelden en de racist uithangen
Ben je een bounty?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Puur nieuwsgeirigheid.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vrij licht. In hoeverre is dat relevant eigenlijk in dit verhaal?
Ben jij lichtgetint?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik me niet gedraag als een random Marokkaan. Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:14 schreef Fushia2 het volgende:
Getint zijnaar je gedragen als een kaaskop....![]()
Maar ben je Marokkaan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik me niet gedraag als een random Marokkaan. Gelukkig niet zeg
Wat een beperkte wereldvisie heb jij. Overigens zijn hindoestanen over het algemeen niet zo licht getint.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Fushia2 het volgende:
Jammer![]()
Dan ben je een hindoestaan net als rajeep @:flippingcoin
Je hoeft jouw persoonlijke situatie niet op mij te projecteren hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Fushia2 het volgende:
Is je moeder een alleenstaande blanke vrouw? Ken je je vader? @:nine.
Die hebben meer poepkleurquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een beperkte wereldvisie heb jij. Overigens zijn hindoestanen over het algemeen niet zo licht getint.
Hmmmm..... ben je oezbeek?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een beperkte wereldvisie heb jij. Overigens zijn hindoestanen over het algemeen niet zo licht getint.
Duidelijk een gevoellige snaar geraakt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je hoeft jouw persoonlijke situatie niet op mij te projecteren hoor
Hoeveel vrouwen heeft jouw vader en heeft je moeder ooit daglicht gezien?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:18 schreef Fushia2 het volgende:
Is je moeder een alleenstaande blanke vrouw? Ken je je vader? @:nine.
Mijn moeder heeft een eigen zaak. Maak je dus niet druk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:20 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heeft jouw vader en heeft je moeder ooit daglicht gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |