Dat deed Haags al heel snel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gewoon een tt-change vragen bij een mod
Was niet eens nodigquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gewoon een tt-change vragen bij een mod
Prec zoals ff post leeft niet meer dus kan niet fijn over komenquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
`
Er zit een verschil tussen een moeder erbij halen om die te beledigen of een moeder erbij te halen als meewerkend voorwerp. Ik heb niemands moeder beledigt.
Dus wat is er ver onder de gordel?
Over 7 dagen.quote:
Mijn held.quote:
Dan moet hij zich niet opstellen als een kleuter.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec zoals ff post leeft niet meer dus kan niet fijn over komen
Zerokusserquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:33 schreef Zerokusser het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, jouw libido kennende.![]()
Twee dagen wordt al moeizaamquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:33 schreef Zerokusser het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, jouw libido kennende.![]()
Op z ich een goed punt. Kan hem alleen niet vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er onderling veel dingetjes. Kliekjes etc. Daar zit het probleem, lijkt me. Maar goed, die spiegel zullen maar weinig mensen oppakken.
De reacties hier op Fernweh van een aantal vind ik trouwens ver onder de maat. Dat zal niet bijdragen aan een oplossing.
Pak dan ergens een lege Sc, die van RLS bijv. wordt niet gebruikt.
Ik neem je niks kwalijk hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan moet hij zich niet opstellen als een kleuter.
Schat💋quote:
Neequote:Op woensdag 15 juli 2020 13:34 schreef Nikonlover het volgende:
HET IS RUZIE HIER GOOI EEN GASTSLOTJE @:HAAGS_kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |