abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194098693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.

Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten :')

Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
pi_194098727
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lust je ook geen croissant?

Ik verheug me al helemaal op de diepvriescroissants die bij mijn Crisp-bestelling zitten. Ze zaten vorige keer als cadeautje bij de bestelling en waren verrassend lekker. Eigenlijk bijna goddelijk.
Ik eet één keer in het jaar croissants, op tweede kerstdag bij mijn oma. Ze koopt ze bij de bakker en bakt ze af. Die croissants zijn wel oké.

We hadden vroeger wel eens van die croissants uit zo'n blikje :r ;(
pi_194098729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.

Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten :')

Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.
Spoilers!
pi_194098827
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.
Hahaha ja dat ook. Mijn gezicht, armen alles zit vol.
pi_194098842
quote:

[..]

Ik zag gisteren bij de supermarkt iemand die wel helemaal onder zat. Ik dacht eerst "heeft hij die ziekte waarbij je plekken met spierwit haar krijgt?" maar toen zag ik dat het haar helemaal aan elkaar geplakt zat met witte verf en zijn armen zaten ook onder.

Maar misschien was dat geen professionele schilder.
pi_194098867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik eet één keer in het jaar croissants, op tweede kerstdag bij mijn oma. Ze koopt ze bij de bakker en bakt ze af. Die croissants zijn wel oké.

We hadden vroeger wel eens van die croissants uit zo'n blikje :r ;(
Die krengen van croissantjes kruimelen alleen maar. 8)7
Als je ze snijdt, als je ze eet.
Zo’n blikje deeg gebruikte ik wel voor de quiches.
Nu is er tante fanny deeg. Fan!

Doktertje gespeeld met hulp van google en blijkbaar last van ontstoken ooglidranden.
Mèn dat jeukt...
pi_194098934
quote:

[..]

Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?

Moment, even de helft van de planten op het balkon redden van een konijn. Ze mag 1 pot van me omspitten, de rest hou ik dit keer graag groen :P
pi_194098938
@golfer : Dat wordt een mooie schutting en mooi dat er klusmannetjes voor zijn. w/

Gister een stroopje van balsamico en suiker laten inbranden in een pan.
Geen redden meer aan.
Dan maar een nieuw pannetje besteld.
Dju...de 4- delige set kostte in 2006 ¤ 70 en nu éen pannetje ¤ 33 8)7
pi_194099051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?

Jarenlang 40 uur per week oefenen :D

Afplakken vind ik trouwens echt stom werk (net zoals schuren), ik verf liever.
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 juli 2020 @ 12:53:50 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194099086
Hoi.

Directeuren stonden net voor de deur. Schrok me kapot. 8-). Bleek dat ze een koeltas met zelfgebrouwen bier, wijn, chips, bluetoothspeaker, strandspelletjes, handdoek en bal langs kwamen brengen. Toch leuk.
pi_194099089
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jarenlang 40 uur per week oefenen :D

Afplakken vind ik trouwens echt stom werk (net zoals schuren), ik verf liever.
Ja maar hij doet het naast zijn werk :D (Wel regelmatig, dat wel)
pi_194099102
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.

Directeuren stonden net voor de deur. Schrok me kapot. 8-). Bleek dat ze een koeltas met zelfgebrouwen bier, wijn, chips, bluetoothspeaker, strandspelletjes, handdoek en bal langs kwamen brengen. Toch leuk.
Oh dat is wel heel tof! :D
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:56:11 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194099129
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef AnneX het volgende:
@:golfer : Dat wordt een mooie schutting en mooi dat er klusmannetjes voor zijn. w/

Het schiet al aardig op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194099131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja maar hij doet het naast zijn werk :D (Wel regelmatig, dat wel)
Ow gaaf
Talent :Y
pi_194099171
quote:
Hoi.

Wat tof :)
Spoilers!
pi_194099179
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Het schiet al aardig op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!

Ik word wel blij van jullie tuinen trouwens. Lekker groen, niet zo versteend!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow gaaf
Talent :Y
Ja, talent, en veel geduld/rust. Hij werkt echt wel door, maar beheerst.
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:59:43 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194099183
quote:
Hoi.

Dat is het betere werk(en)! ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194099301
quote:
Hoi.

Tot zo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194099336
quote:
Hoi.

Wat een leuke verrassing!

quote:

[..]

Het schiet al aardig op:
SPOILER
Gaat inderdaad snel. En netjes ^O^

quote:
2s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tot zo.
:D :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator woensdag 15 juli 2020 @ 13:16:06 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194099405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Pro's plakken nooit af. Oefening baart kunst. En goede verf en kwasten doen allicht ook een hoop.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194099469
Mooi al @golfer en @Blues. Da's straks genieten
En wat een leuke verrassing @Kreator. Da's bij ons heel heel anders (helaas)

Schilderen/verven moet je mij niet laten doen, wat een pokkewerk

Zonde @AnneX van dat pannetje
We have far more in common than that which devides us..
pi_194099471
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Pro's plakken nooit af. Oefening baart kunst. En goede verf en kwasten doen allicht ook een hoop.
Ik ben best wat ervaring met verf (niet zozeer met kozijnen schilderen), maar ik zit ALTIJD onder de (acryl)verf. :@

Het ergste was toen we als opdracht muurschilderingen moesten maken in het gebouw van de HKU zelf, en mijn pot zwarte acrylverf ontplofte (onderkant van de pot knalde kapot) in de aula. Met witte/beige vloertegels :X

(Ikzelf had gelukkig een oude broek aan, want die kon ik ook weggooien. Maar ik heb zitten schrobben op die vloer...)

Naja goed, ik ben misschien niet het beste voorbeeld. Mijn pennen lekken ook altijd. De keren dat ik zonder inktvlekken de les verliet zijn denk ik op 1 hand te tellen :')
  Moderator woensdag 15 juli 2020 @ 13:20:09 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194099474
quote:

[..]

Het schiet al aardig op:
SPOILER
Wat steken die palen er een eind bovenuit, of komen er nog ruiters op?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 15 juli 2020 @ 13:22:47 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194099514
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:20 schreef derLudolf het volgende:

Wat steken die palen er een eind bovenuit, of komen er nog ruiters op?
Ze hebben het scherm ook een paar cm. boven de rond gemonteerd en laten deze stukken uitsteken voor het geval dat we ooit de tuin willen gaan ophogen. Dan is er ruimte om nog wat omhoog te werken.
Misschien dekken we die palen, in overleg met de buren, nog wel af met afdekkappen.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')