quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.
Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten![]()
Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
Ik eet één keer in het jaar croissants, op tweede kerstdag bij mijn oma. Ze koopt ze bij de bakker en bakt ze af. Die croissants zijn wel oké.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lust je ook geen croissant?
Ik verheug me al helemaal op de diepvriescroissants die bij mijn Crisp-bestelling zitten. Ze zaten vorige keer als cadeautje bij de bestelling en waren verrassend lekker. Eigenlijk bijna goddelijk.
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.
Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten![]()
Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
Hahaha ja dat ook. Mijn gezicht, armen alles zit vol.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.
Ik zag gisteren bij de supermarkt iemand die wel helemaal onder zat. Ik dacht eerst "heeft hij die ziekte waarbij je plekken met spierwit haar krijgt?" maar toen zag ik dat het haar helemaal aan elkaar geplakt zat met witte verf en zijn armen zaten ook onder.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van inderdaad. En ik snap ook niet hoe het kan dat ze niet altijd onder de verf zitten.
Die krengen van croissantjes kruimelen alleen maar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik eet één keer in het jaar croissants, op tweede kerstdag bij mijn oma. Ze koopt ze bij de bakker en bakt ze af. Die croissants zijn wel oké.
We hadden vroeger wel eens van die croissants uit zo'n blikje![]()
Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jarenlang 40 uur per week oefenenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?
Ja maar hij doet het naast zijn werkquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jarenlang 40 uur per week oefenen![]()
Afplakken vind ik trouwens echt stom werk (net zoals schuren), ik verf liever.
Oh dat is wel heel tof!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Directeuren stonden net voor de deur. Schrok me kapot.. Bleek dat ze een koeltas met zelfgebrouwen bier, wijn, chips, bluetoothspeaker, strandspelletjes, handdoek en bal langs kwamen brengen. Toch leuk.
Het schiet al aardig op:quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef AnneX het volgende:
@:golfer : Dat wordt een mooie schutting en mooi dat er klusmannetjes voor zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ow gaafquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar hij doet het naast zijn werk(Wel regelmatig, dat wel)
Wat tofquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Directeuren stonden net voor de deur. Schrok me kapot.. Bleek dat ze een koeltas met zelfgebrouwen bier, wijn, chips, bluetoothspeaker, strandspelletjes, handdoek en bal langs kwamen brengen. Toch leuk.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schiet al aardig op:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word wel blij van jullie tuinen trouwens. Lekker groen, niet zo versteend!Ja, talent, en veel geduld/rust. Hij werkt echt wel door, maar beheerst.quote:
Dat is het betere werk(en)!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Tot zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Wat een leuke verrassing!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
[..]
Het schiet al aardig op:Gaat inderdaad snel. En netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Pro's plakken nooit af. Oefening baart kunst. En goede verf en kwasten doen allicht ook een hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oom van vriend schildert, en die kan dat dus zonder de boel af te plakken. En geen druppel ernaast hè. Echt...hoe dan?
Ik ben best wat ervaring met verf (niet zozeer met kozijnen schilderen), maar ik zit ALTIJD onder de (acryl)verf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pro's plakken nooit af. Oefening baart kunst. En goede verf en kwasten doen allicht ook een hoop.
[..]
Het schiet al aardig op:Wat steken die palen er een eind bovenuit, of komen er nog ruiters op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ze hebben het scherm ook een paar cm. boven de rond gemonteerd en laten deze stukken uitsteken voor het geval dat we ooit de tuin willen gaan ophogen. Dan is er ruimte om nog wat omhoog te werken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:20 schreef derLudolf het volgende:
Wat steken die palen er een eind bovenuit, of komen er nog ruiters op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |