29 bbyquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:51 schreef Amee het volgende:
Kom op, zeg! Niet normaal. En hoe oud zijn jullie? 40+?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zie je, het sluiten van DTS heeft ook iets positiefs: je komt er nu achter dat er ook een "buiten" is.
Is cool mattiequote:Op woensdag 15 juli 2020 09:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doe cash beter broer FIOD houdt me in de gaten denk ik
Voor je onterechte Wajong uitkering zeker?quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doe cash beter broer FIOD houdt me in de gaten denk ik
Ik kan niet ingaan op individuele zaken, mijn excuses.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor je onterechte Wajong uitkering zeker?
Ja, dat deed de mod net zo toen @Rob boos werdquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is niet alleen het kapen. Het is ook het debiele gedrag daarna.
Tot echt mee eens . Maar dt is dicht doordat iemand van hier kaapte . En de ander van dt op in ging ... deze is open he. Dus komt iedereen hier heen. Ik ga geen rel.schoppen hoor ook niet hier. En niet daar maar hier staat al meer bagger als vannacht daarquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
Ik vind het juist wel gezellig dat DTS hier zit, maar het gekibbel mag idd wel achterwege blijven; dit is een gezellige SC met leuke mensen, en dit topic moet idd niet OOK verneukt worden door onderlinge vetes.
Haha okee dan!quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tot echt mee eens . Maar dt is dicht doordat iemand van hier kaapte . En de ander van dt op in ging ... deze is open he. Dus komt iedereen hier heen. Ik ga geen rel.schoppen hoor ook niet hier. En niet daar maar hier staat al meer bagger als vannacht daar
Kijk hier wordt ik.nu.blij van mini tottie💋quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT voor je post!
Hij houdt van 2 dingen: ontbijtgranen, en rommel maken!
Boefje.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT voor je post!
Hij houdt van 2 dingen: ontbijtgranen, en rommel maken!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wens een ieder een fijne dag .
Sos💋quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jij ook.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |