Alleen als je echt wilt verhuizenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik mijn huis te koop zetten?
Ja en nee. Ik woon eigenlijk perfect.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen als je echt wilt verhuizen
Dat vind ik gewoon een leuk spelletje,waarom DT? is ook een spel binnen DTS.Zo zijn er ook Lapohunters,het is allemaal spel.quote:
Dan niet te koop zettenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik woon eigenlijk perfect.
Doe het voor je burenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik woon eigenlijk perfect.
quote:
Fipo heb je niks aanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon een leuk spelletje,waarom DT? is ook een spel binnen DTS.Zo zijn er ook Lapohunters,het is allemaal spel.
Het is een spelletje.NR 1 in DTquote:
EEUWIGE ROEMquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een spelletje.NR 1 in DT
S heb je ook niets aan.
Dansen?quote:
Ik kan er ook elke keer weer om lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een spelletje.NR 1 in DT
S heb je ook niets aan.
Ooit win jij een keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook elke keer weer om lachen.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook elke keer weer om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |