ff f5 en je bent er weer vanafquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat mij dat bespaard wordt
In andere topics op FOK zie ik die rot balk wel , dus ik wacht hier nog ff op F5quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja doe maar, ik was er met f5 vanaf misschien dattie juist bij jou verschijnt als je f5 doet.
Dat moet we dan maar weer zien, hij werkt aan iets om het uit te kunnen vinken, De vraag blijft dan wie gaan dat kunnen gebruiken ... Ik hoop net als voor de Reclames, alle ABO-houders.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel vaker een abo gehad en ik wil ook echt wel Danny steunen ,En ik begrijp ook echt wel dat je dit niet gratis draaiend kan houden zeg maar.
Maar wat ik lastig vind is dat je een abo niet per maand kan betalen , dat je verplicht bent om voor een hele periode meteen vooruit te betalen , maar ook dat je alleen bij een full abo van al die reclame rotzooi af bent.
Ik heb op zich ook geen probleem met de abo's ,maar ik kan niet ineens zo'n bedrag ophoesten , Ben ook maar een arme sloeberquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet we dan maar weer zien, hij werkt aan iets om het uit te kunnen vinken, De vraag blijft dan wie gaan dat kunnen gebruiken ... Ik hoop net als voor de Reclames, alle ABO-houders.
Moeten we gaan crowdfunden of op zoek naar een sugarDanny zoals ze mario nu ook voorzien hebben van een ABOquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook geen probleem met de abo's ,maar ik kan niet ineens zo'n bedrag ophoesten , Ben ook maar een arme sloeber
Whutt?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we gaan crowdfunden of op zoek naar een sugarDanny zoals ze mario nu ook voorzien hebben van een ABO
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutt?![]()
![]()
Nee dankje![]()
WTF mario heeft een sugar danny?
Sinds dit vrijdag of zo.. halfjaartjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutt?![]()
![]()
Nee dankje![]()
WTF mario heeft een sugar danny?
Vind ik wel heel lief van je, maar ik kan me voorstellen dat je tegen dat bedrag ineens aanhikt, het is jammer dat het niet per maand kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel vaker een abo gehad en ik wil ook echt wel Danny steunen ,En ik begrijp ook echt wel dat je dit niet gratis draaiend kan houden zeg maar.
Maar wat ik lastig vind is dat je een abo niet per maand kan betalen , dat je verplicht bent om voor een hele periode meteen vooruit te betalen , maar ook dat je alleen bij een full abo van al die reclame rotzooi af bent.
Dat is inderdaad wel jammer, ik weet nog wel dat @Kingstown eens abo's uit heeft lopen delen in 40+quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:43 schreef chufi het volgende:
ABO kado was soms ook best wel handig in dit soort gevallen, maar waarom ze daarmee gestopt zijn weet ik ook niet meer..
Ja als je dan toch geld nodig hebt ...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer, ik weet nog wel dat @:Kingstown eens abo's uit heeft lopen delen in 40+
maandelijks zou idd veel beter te behappen zijn , want ik begrijp echt wel dat FOK! draaiend zien te houden geld kost .quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik wel heel lief van je, maar ik kan me voorstellen dat je tegen dat bedrag ineens aanhikt, het is jammer dat het niet per maand kan.
iedereen kreeg toen 1, weet t ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb ooit wel eens een pimp abo cadeau gekregen , maar dat is echt jaaaren geleden, en ik weet nog steeds niet van wie![]()
Ik gokte van Pezu of Voxs , maar het is lang geleden ,en ik vergeet veel
Dat was toen echt in zo'n bepaalde periodequote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
iedereen kreeg toen 1, weet t ook nog steeds niet
Ik was het iig nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Soury het volgende:
@:Sodeknetters Was je in de buurt vanochtend. Hoorde een TOET om 09:05
Zal je begeleiding wel geweest zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Soury het volgende:
@:Sodeknetters Was je in de buurt vanochtend. Hoorde een TOET om 09:05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |