Juist toch niet? Volgens mij was de EL deze keer zo ingericht dat Feyenoord in oktober en november iedere week donderdag EL speelt en zondag competitie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:45 schreef Caland het volgende:
Gaan ook nog wel wat potjes vanaf oktober naar de zaterdag verplaatst worden ivm Europees voetbal.
Dus we treffen PSV en AZ 2x in de tweede seizoenshelft (en Ajax in speelronde 17 maar dat is nog net de 1e seizoenshelft). En PEC en Sparta 2x in de eerste seizoenshelft.quote:
Zou beter zijn jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist toch niet? Volgens mij was de EL deze keer zo ingericht dat Feyenoord in oktober en november iedere week donderdag EL speelt en zondag competitie.
Feyenoord thuis tegen AZ of PSV op zaterdag 16:30 zou een genot zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
Ik zou best wat meer potjes om 16:30 op zaterdag willen eigenlijk. Of 's avonds 19:40-19:45, ook goed.
dat vind ik toch wel vreemd, stel dat je weer een totale lockdown krijgt dan is de competitie nog schever dan het afgelopen seizoenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus we treffen PSV en AZ 2x in de tweede seizoenshelft (en Ajax in speelronde 17 maar dat is nog net de 1e seizoenshelft). En PEC en Sparta 2x in de eerste seizoenshelft.
Hopelijk is het coronavirus in januari verslagen dan.
Tja. Ze gokken erop dat het t.z.t. voorbij is, maar ik denk ijdele hoop. Tenzij er opeens eind van het jaar een vaccin is, maar dat is zeer optimistisch.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel vreemd, stel dat je weer een totale lockdown krijgt dan is de competitie nog schever dan het afgelopen seizoen
het is ook een beetje lullig voor de kleinere clubs, die hebben een uitverkocht huis als Feyenoord of Ajax op bezoek komt, die inkomsten kunnen ze nu naar fluiten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Ze gokken erop dat het t.z.t. voorbij is, maar ik denk ijdele hoop. Tenzij er opeens eind van het jaar een vaccin is, maar dat is zeer optimistisch.
Dat is wat men nu verwacht toch, eind van het jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Ze gokken erop dat het t.z.t. voorbij is, maar ik denk ijdele hoop. Tenzij er opeens eind van het jaar een vaccin is, maar dat is zeer optimistisch.
Ik neem aan dat de clubs die Feyenoord thuis krijgen in de 1e seizoenshelft, Ajax zo veel mogelijk thuis krijgen in de 2e seizoenshelft en andersomquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook een beetje lullig voor de kleinere clubs, die hebben een uitverkocht huis als Feyenoord of Ajax op bezoek komt, die inkomsten kunnen ze nu naar fluiten.
Als dat geteste vaccin met de eerste positieve resultaten betrouwbaar wordt gevonden wellicht wel, maar dat is ook nog maar afwachten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is wat men nu verwacht toch, eind van het jaar.
dat zou best kunnen maar ik vind het ook niet zuiver qua competitiequote:Op woensdag 22 juli 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de clubs die Feyenoord thuis krijgen in de 1e seizoenshelft, Ajax zo veel mogelijk thuis krijgen in de 2e seizoenshelft en andersom
quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
Eric Botteghin heeft zijn aflopende contract bij Feyenoord verlengd. De 32-jarige verdediger ligt nu vast tot en met medio 2021.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-toch-bij-feyenoord
Ik ben bewust door Feyenoord op zaterdag gaan voetballen. De tyfus met je 16.30 wedstrijdenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord thuis tegen AZ of PSV op zaterdag 16:30 zou een genot zijn.
Maar we spelen bijna iedere donderdag tot aan de winterstop Europees.
Maakt op dat niveau toch geen reet uit als je er een keer niet bent?quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben bewust door Feyenoord op zaterdag gaan voetballen. De tyfus met je 16.30 wedstrijden
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt op dat niveau toch geen reet uit als je er een keer niet bent?
Prima, gelukkig maar een jaar. Zes jaar Botteghin in totaal dus. En dat is nog altijd korter dan die andere minder succesvolle centrale verdediger uit Braziliëquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
Eric Botteghin heeft zijn aflopende contract bij Feyenoord verlengd. De 32-jarige verdediger ligt nu vast tot en met medio 2021.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-toch-bij-feyenoord
Zaterdagavond vind ik ook wel mooi, maar dat 16.30 op zaterdagmiddag zie ik echt niet zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
Ik zou best wat meer potjes om 16:30 op zaterdag willen eigenlijk. Of 's avonds 19:40-19:45, ook goed.
Het gaat blijkbaar om 1 maximaal 2 wedstrijden per club per jaar. Dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:46 schreef Haringkop het volgende:
16.30 wat een klote tijd joh, maar als Chris het zegt lopen ze er in Zeist wel slaafs achteraan.
[..]
Zaterdagavond vind ik ook wel mooi, maar dat 16.30 op zaterdagmiddag zie ik echt niet zitten.
Ik vraag me echt af of hier nu behoefte voor is, of dat het weer gebeurt om dat Chris meent dat het commercieel zo goed idee is..
Wat is er mis met zaterdagmiddag?quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:46 schreef Haringkop het volgende:
16.30 wat een klote tijd joh, maar als Chris het zegt lopen ze er in Zeist wel slaafs achteraan.
[..]
Zaterdagavond vind ik ook wel mooi, maar dat 16.30 op zaterdagmiddag zie ik echt niet zitten.
Ik vraag me echt af of hier nu behoefte voor is, of dat het weer gebeurt om dat Chris meent dat het commercieel zo goed idee is..
Bahia?quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, gelukkig maar een jaar. Zes jaar Botteghin in totaal dus. En dat is nog altijd korter dan die andere minder succesvolle centrale verdediger uit Brazilië
Ik vind het wel lekker. Heb je nog wat aan je avond.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |