Dit voelt als een goede stap in de richting.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja raar![]()
Hier, om het goed te maken!
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat je een abonnement hebt makker. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
Zit nu voor het eerst via laptop op FOK! vandaag.
Ik mis de deukkieplaatjes in de balk @:caland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een abonnement hebt makker. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.Geld zat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Lenny_Leonard
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je lekker naar de politie brengen.
Uitstekende en herkenbare post.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Geld zat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.
@:Lenny_Leonard
bitcoin kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@flowtradersquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.
Vriend, waarom gelijk zo negatief. Ik ben je mattie, je favoriete PEC supporter. We hebben samen gelachen toen Ajax met 5-1 verloor in de bekerfinale.quote:
Dat is maar goed ook, want dat is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
User @:treinhoer wordt door niemand serieus genomen.
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Tenten opzetten en slapen op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |