En heeft ze jouw goedkeuring?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja wel gezellig, eindelijk beter kunnen kennismaken met mijn schoondochter!
En jij?
Lijkt me spannend.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja wel gezellig, eindelijk beter kunnen kennismaken met mijn schoondochter!
En jij?
Viel meequote:
Ja hoor, ze kletst ook gezellig en weet ook veel.....ze mag blijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
En heeft ze jouw goedkeuring?![]()
Ik heb niet zoveel gedaan maar dat is me uitstekend bevallenLekker rustig aan gedaan. Heb straks nog een uur zitten kijken naar een muis die z'n babies aan het verplaatsen was
Iedere keer eentje in de bek en zo heb ik em 4x op en neer zien gaan. #liefdagboek
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Viel mee
[..]
Ja hoor, ze kletst ook gezellig en weet ook veel.....ze mag blijven![]()
Heb je zelf een muis? Ik kan ook uren naar beestjes kijken
Nee. Beiden nog vrijgezel.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jou oudste hebben toch ook al verkering?
Pfff breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.....kleine kindjes worden groot
Ah mooizo danquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Viel mee
[..]
Ja hoor, ze kletst ook gezellig en weet ook veel.....ze mag blijven![]()
Heb je zelf een muis? Ik kan ook uren naar beestjes kijken
Hoe jong is je jongste nou?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff breek me de bek niet open.
Cutequote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ah mooizo dan![]()
![]()
Nee dat nietWel ooit gehad één dag. Had ik gevangen en wou ik als huisdier houden
Had ik em tijdelijk in een vissenkom gedaan. Schijnbaar kunnen ze daar toch uit ontsnappen...volgende ochtend was hij weer weg
![]()
Nee dit was gewoon buiten maar kon het door de serre ramen zien. Weet ook waar het nestje zit nu
bijna 9quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe jong is je jongste nou?
Neejoh, dat ligt al weer even achter ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jeez echt? Dacht dat ze net naar school ging
Damn ben oud geworden in ruim anderhalf jaar foklidquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, dat ligt al weer even achter ons.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn ben oud geworden in ruim anderhalf jaar foklid
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn ben oud geworden in ruim anderhalf jaar foklid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |