Jaquote:
Ben je vrij dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jamaar was eigenlijk de bedoeling dat ik nu nog sliep
En jij? Nog plannen voor je laatste dagje vrij?
Soort vanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Ben je vrij dan?
Nee, geen echte plannen. Gewoon thuis blijven.
Nee, ik ook niet. Dad deed het altijd of de tuinman. Wat ga je thuis doen. Haha!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:22 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van
Moet alleen even de bus van het werk terugbrengen. Die moet nog door de wasstraat...Ben nog nooit in een wasstraat geweestheb je dat ooit gedaan? Zal niet zo moeilijk zijn toch
![]()
En verder ook lekker thuis blijven
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dad deed het altijd of de tuinman. Wat ga je thuis doen. Haha!
Ja, seizoen 2 was minder. Gisteren Top Gun en Mission Impossible gekeken. Heb gedroomd van Tom Cruise. Whaha!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietsowieso m'n eiland opruimen. Overal stokjes, fossielen en bloemen die er niet horen
Jij al een idee? Die serie zul je ondertussen wel uitgekeken hebben neem ik aan
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, seizoen 2 was minder. Gisteren Top Gun en Mission Impossible gekeken. Heb gedroomd van Tom Cruise. Whaha!
Daarom kijk ik nooit horror ofzo 's avonds. Ik ga dan nachtmerries krijgen. Ik ga altijd op in een film en als ik dan ga slapen gelijk ga ik ervan dromen.
Ik wil mijn eiland weer platgooien....
Ik weet gewoon niet wat voor eiland ik wil. Daarom ga ik alle heuvels maar gewoon platgooien en dan zie ik wel. Ik ben deze week, ook het weekend, druk met werken dus zal niet zoveel spelen. Maar zal je wel melden als ik het open heb gezet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:40 schreef engine het volgende:
[..]goed geslapen dus
Ik kijk sowieso geen horror. Laatste keer is 15 jaar geleden ofzo geweest. Toen kon ik ook niet slapen daarna.
![]()
Waarom niet tevreden?
Ik wil zien
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat voor eiland ik wil. Daarom ga ik alle heuvels maar gewoon platgooien en dan zie ik wel. Ik ben deze week, ook het weekend, druk met werken dus zal niet zoveel spelen. Maar zal je wel melden als ik het open heb gezet.
Nee, dat is er niet. Ik zal het een voor een handmatig moeten doen. Clean up your island is gewoon een paar bomen ed in je directe omgeving. Niet eens een groot oppervlak!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Is daar een functie voor om dat in één keer te doen? Heb wel iets gezien van "clean up your island" maar weet niet wat het doet.
quote:
Oef dat is best veel werk danquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. Ik zal het een voor een handmatig moeten doen. Clean up your island is gewoon een paar bomen ed in je directe omgeving. Niet eens een groot oppervlak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |