Jij hebt Geerdquote:Op maandag 13 juli 2020 22:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon nog even die ene trap na krijgen.....kinderachtig.....máár ademhalen en weer door
Weet niet man, een vrouw is wel tof hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar hoofdpijn van gewoon fappen en biertjrs klappen
quote:
Geerdquote:Op maandag 13 juli 2020 23:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij hebt Geerd
[..]
Weet niet man, een vrouw is wel tof hoor.
oja haiquote:Op maandag 13 juli 2020 23:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tilburg.....oh en hallo, volgens mij kennen we elkaar nog niet
Gezellig hoor, welkom!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oja haikom ook zomaar binnendroppen door puzzzz
Beste manier om DTS te winnen, inbrekers inhuren die hun pcs en smartphones aan gort slaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:20 schreef engine het volgende:
Maar paar mensen in DTS uitschakelen is een prima plan. Mag ik kiezen?
Op dit tijdstip kun je hier tussen turks, turks en turksquote:
Oeh hoe lang heb je over deze keuze gedaan?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kun je hier tussen turks, turks en turks![]()
Kapsalon
Ben nog bezig alle adressen te achterhalen maar denk voor volgende maand wel alles compleet te hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Beste manier om DTS te winnen, inbrekers inhuren die hun pcs en smartphones aan gort slaan.
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kun je hier tussen turks, turks en turks![]()
Kapsalon
Waar gaat dit over?quote:
Geen idee, maar ik moest eraan denken omdat je alleen de keuze had voor Turks. Made in Turkey haha.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Maar niet mijn ding vanavond
Slaap lekker, en ik denk dat Geerd zojuist gekomen is.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen lieve schatjes en hopelijk schuift @:Geerd straks héél dicht tegen me aan......
Trusten!
Rara dat hij "ethnisch geprofileerd" wordt dan hequote:Op maandag 13 juli 2020 23:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ik moest eraan denken omdat je alleen de keuze had voor Turks. Made in Turkey haha.
Volgens mij gaat het erover dat hij ethnisch geprofileerd wordt en altijd een pistool in zijn auto heeft.
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen lieve schatjes en hopelijk schuift @:Geerd straks héél dicht tegen me aan......
Trusten!
Ik heb altijd een geladen super soaker je weet maar nooit wanneer je stil moet staan in een file en dorst hebt of te warm is...quote:Op maandag 13 juli 2020 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Rara dat hij "ethnisch geprofileerd" wordt dan he![]()
Ik heb dat niet altijd. Heel af en toe rijd ik gewoon zonder
Is Geerdje nog tegen je aangekropen?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trusten!
Ja bijvoorbeeld. Kwam vandaag nog langs een bermbrandje...was toch handig geweestquote:Op maandag 13 juli 2020 23:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb altijd een geladen super soaker je weet maar nooit wanneer je stil moet staan in een file en dorst hebt of te warm is...
Ai een bermbrand da's niet goed. Arme berm...quote:Op maandag 13 juli 2020 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Kwam vandaag nog langs een bermbrandje...was toch handig geweest
Waarom ben je niet uitgestapt?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ai een bermbrand da's niet goed. Arme berm...
Stond toen wel echt eens vast in een hete auto.. Dat was echt kut.
Jij hebt een woonwagen!!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja en dan zeker een zigeuner die erin klimt en ervandoor gaat?!
Hahaquote:Op maandag 13 juli 2020 23:48 schreef engine het volgende:
Rijke zigeuners die dan een groot huis bouwen....en vervolgens een woonwagen achter in de tuin
doei haagsquote:
Hoi Ameequote:
Goedemorgen!quote:
Voor jou altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |