Jammer dat een of andere patch het spel voor mij totaal verneukt heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:08 schreef StateOfMind het volgende:
Far Cry 5 nu voor ¤9,79 in de Store.
twitter:pcgamer twitterde op donderdag 16-07-2020 om 07:20:01Norman Reedus has a ghost penis in Death Stranding https://t.co/qeD8izc2mw https://t.co/6EaksD1WEr reageer retweet
Gisteren aangeschaft. Alleen nog maar de tutorial gedaan, en character building.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Qua combat niet moeilijker.
Met story snapte ik echt totaal niet wat er werd verwacht.
De eerste zone heb ik wel 15* heen en weer gelopen, totdat ik bij een stad/dorp kwam. Vervolgens geen idee wat er van je werd verwacht.
Moet je in het ps5-topic kijkenquote:
Jaaaaa heb de mijne gisteren van ps5kopen.nigeria.com gekregen.quote:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?quote:
Nou, de ene heet PS4 en de ander PS5. Een of andere gebruiker is dat ooit zo gestart. Geef hem de schuld.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?
Jimboquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, de ene heet PS4 en de ander PS5. Een of andere gebruiker is dat ooit zo gestart. Geef hem de schuld.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jimbo
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen
Waar had je de discs in moeten steken in dat ding?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:38 schreef Leonos het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze het niet geworden is
Altijd de zelfde hequote:Op donderdag 16 juli 2020 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jimbo
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen
In die lelijke controller denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar had je de discs in moeten steken in dat ding?
Misschien hadden ze er wel cartridges van gemaakt.quote:
Tegen. Als straks de prijs en release date bekend zijn kunnen mensen in het PS5 topic zeiken en blijft het PS4 topic comfy gaan over wat we aan het spelen zijn.quote:
Anders sneeuwen de "zijn de PS Plus-games al bekend" Is PS Plus abo ergens in de aanbieding " en "bah, kutindies" onder idd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tegen. Als straks de prijs en release date bekend zijn kunnen mensen in het PS5 topic zeiken en blijft het PS4 topic comfy gaan over wat we aan het spelen zijn.![]()
Vraag hem voor m’n verjaardag, volgende week vrijdag. Na het zien van een paar reviews ben ik wel hyped. Vooral de DF review die wat dieper gaat op audio/video heeft mij positief verrastquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Toch maar een exemplaar van Ghost of Sushimakers gereserveerd bij de lokale Intertoys
Mensen die in juli jarig zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vraag hem voor m’n verjaardag, volgende week vrijdag. Na het zien van een paar reviews ben ik wel hyped. Vooral de DF review die wat dieper gaat op audio/video heeft mij positief verrast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |