Ja of niet, als ze daar allemaal woest aantrekkelijke zusters neerzetten stroomt al het bloed uit de armaders weg en kunnen ze niet prikkenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, voor de populariteit van bloed geven onder mannen zou dat wel beter zijn misschien
des te duidelijker ze ergens anders worden..quote:Op maandag 13 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of niet, als ze daar allemaal woest aantrekkelijke zusters neerzetten stroomt al het bloed uit de armaders weg en kunnen ze niet prikken
Mja, dat kan wel een issue zijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of niet, als ze daar allemaal woest aantrekkelijke zusters neerzetten stroomt al het bloed uit de armaders weg en kunnen ze niet prikken
Ik verwachtte een plaatje van een enorme naald bij die TTquote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw, dat vossenplaatje mag nog een rondje mee![]()
Denk dat het bloed daar weer heel snel weg is als ze daar met een naald in willen gaan prikkenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
des te duidelijker ze ergens anders worden..
sorry @:kwiwi
A dirty mind is a joy forever, nietwaarquote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
des te duidelijker ze ergens anders worden..
sorry @:kwiwi
O, moet ik nog even zoeken?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van een enorme naald bij die TT
ik weet er alles vanquote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, nietwaar
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van een enorme naald bij die TT
Ik heb brede, mannelijke adersquote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik krijg nooit complimenten over mooie aders. De mijne zijn te smal.
Ik ook niet.. maar volgens mij heb ik gewoon normalequote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
Bij mij dat ze te diep liggen en moeilijk te vinden zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
Jawel maar mocht daarna iedere keer niet voor een periode omdat ik in bepaalde landen (Azië) was geweest. Ondertussen heb ik al jaren geen uitnodiging meer gehad.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom maar één keer? Niet goed bevallen?
blanke lans op tafel leggen. opgelost. slotje.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij dat ze te diep liggen en moeilijk te vinden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
corona testerquote:Op maandag 13 juli 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou Bitterbal geweest zijn op haar eerste werkdag als neusprikkert.
O, dan vonden ze dat wachten zeker te lastig?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar mocht daarna iedere keer niet voor een periode omdat ik in bepaalde landen (Azië) was geweest. Ondertussen heb ik al jaren geen uitnodiging meer gehad.
Nee maar tegen de tijd dat het wel weer mocht was ik zelf al weer weg meestalquote:Op maandag 13 juli 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan vonden ze dat wachten zeker te lastig?
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blanke lans op tafel leggen. opgelost. slotje.De zusters die daarmee hebben lopen klooien waren vooral met een katheter bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
een katheter buis is aan boord wel een van mijn vast geneesmiddelen, naast paracetamol.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zusters die daarmee hebben lopen klooien waren vooral met een katheter bezig
Toen ze er in gingen was ik gelukkig telkens onder narcosequote:Op maandag 13 juli 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een katheter buis is aan boord wel een van mijn vast geneesmiddelen, naast paracetamol.
Men is gelijk niet ziek meer als ik die tevoorschijn haal.
en er uit ookquote:Op maandag 13 juli 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ze er in gingen was ik gelukkig telkens onder narcose
Nee dat niet, maar dat gaat vrij vlotquote:
Ja geen probleem, wellicht wat viezer dan daarvoor maar wat een douche wel niet oplost.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw, dat vossenplaatje mag nog een rondje mee![]()
Aah, dan wordt het ingewikkeldquote:Op maandag 13 juli 2020 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar tegen de tijd dat het wel weer mocht was ik zelf al weer weg meestal
Ik vind het wel gezellig. En die dame zei dat ik met bloed geven gemiddeld vier mensen help, dus dat geeft wel een goed gevoel.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Toch mis ik het doneren, maar ik snap de reden dat ik niet meer mag wel gewoon..
Ik gaf plasma, en kwam er gemiddeld 1 keer per maand. Ze kenden me daar dus ondertussen welquote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. En die dame zei dat ik met bloed geven gemiddeld vier mensen help, dus dat geeft wel een goed gevoel.
Dus ja, ik snap je wel
Dat mag vaker dan vijf keer per jaar?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gaf plasma, en kwam er gemiddeld 1 keer per maand. Ze kenden me daar dus ondertussen wel![]()
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag vaker dan vijf keer per jaar?
Heb je daar meer of minder last van? Ik merkte eigenlijk niks toen ik klaar wasquote:Op maandag 13 juli 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Donatie duurt wel iets langer dan bij volbloed. Bij plasma zit je ongeveer een half uur in de stoel...
Sorryquote:Op maandag 13 juli 2020 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerend. Weer een aanmoediging van een ouwe kerel.
Zijn het advertenties? Dat kan toch niet met een abbo?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen even die plaatjes en die tekstbalk echt wegzuiveren. Nu geen zin in maar WAT een onzin.
Het zijn Frontpage-advertenties.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn het advertenties? Dat kan toch niet met een abbo?
Nee deze kuttroep.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn het advertenties? Dat kan toch niet met een abbo?
Ik ook niet, maar ik heb ze maar gezuiverd met behulp van Frantic.quote:
Zing het danquote:Op maandag 13 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmm.
Als crew mag ik hier niks negatiefs over zeggen dus ...
Het is kut en het ziet er niet uit.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmm.
Als crew mag ik hier niks negatiefs over zeggen dus ...
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is kut en het ziet er niet uit.
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewaagd Amaquote:Op maandag 13 juli 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, ik was er al he?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
kom op @:budapestenaar @:leonos @:haags_kwartiertje
voorzetje is gegeven. anarchie alles.
De SD komt haar zo uit haar huis halen.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ga je de NSB'er uithangen zeker?
en roze schoenenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij mag ik gewoon een mening hebben.
das 't zusje van SQ?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De SD komt haar zo uit haar huis halen.
Ik maak ook maar een grapjequote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij mag ik gewoon een mening hebben.
ik omringd met oude boeken, prenten en kaarten, terwijl mijn engel naast mij zit.quote:
je engel.. hoe ziet dat er uit?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik omringd met oude boeken, prenten en kaarten, terwijl mijn engel naast mij zit.
Zo ongeveer.
Echt he. Ach ik zou het al anders vinden als het meer naar beneden zat maar het is zo lelijk in beeld de hele tijd als je een reactie wilt plaatsen.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hieruit leid ik af dat jij het mooi en functioneel vindt.
ahquote:Op maandag 13 juli 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij staat het voor Sicherheitsdienst.
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Ach ik zou het al anders vinden als het er niet zat maar het is zo lelijk in beeld de hele tijd als je een reactie wilt plaatsen.
Hmm, interessante conclusiequote:Op maandag 13 juli 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hieruit leid ik af dat jij het mooi en functioneel vindt.
Dan kots je net als ik de roze schoenen en de vlinders uit je buikquote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2020 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dus nu heb je vier roze schoenen?
Mooiste wezen op aarde en waarschijnlijk het universum. En die is dan net van mij...quote:
pixquote:Op maandag 13 juli 2020 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooiste wezen op aarde en waarschijnlijk het universum. En die is dan net van mij...
Sherry?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
Toch vraag ik me af of er hier 'achter de schermen' over overlegd wordt
of dat iemand na een slechte beurt met z'n vrouw een halve fles sherry achterover kapt en dit op de productieomgeving gaat testen.
Heeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll noquote:
Dus eigenlijk zeg je nu dat alle vrouwen lelijk zijn behalve je vriendin.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooiste wezen op aarde en waarschijnlijk het universum. En die is dan net van mij...
nounounou...quote:Op maandag 13 juli 2020 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat alle vrouwen lelijk zijn behalve je vriendin.
Wat moet er getest worden dan? Ja het werkt, ja iedereen haat het maar fuck iedereenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
Toch vraag ik me af of er hier 'achter de schermen' over overlegd wordt
of dat iemand na een slechte beurt met z'n vrouw een halve fles sherry achterover kapt en dit op de productieomgeving gaat testen.
ja dat bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 juli 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet er getest worden dan? Ja het werkt, ja iedereen haat het maar fuck iedereen
als je mentos in die pyjama doet, gaat ie ook spuiten?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu al uit naar mijn coca cola pyjama
LEKKER VETTE BITTERBALLENquote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
Ja wij ookquote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij nietquote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je mentos in die pyjama doet, gaat ie ook spuiten?
Geloof er geen zak vanquote:Op maandag 13 juli 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat lui.. hele dag bezig geweest klootviool
Voor de ultieme ervaring zou ik eigenlijk mijn bed moeten verschonen en mijn benen moeten scherenquote:
Pics!quote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
Hoi junkiequote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LEKKER VETTE BITTERBALLEN
HOIHOIHOI
3d printer staat al euh 36u aan 1 stuk te printenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van
Ik ben ook niet heel actief hoor. Alleen maar beetje aan de familiestamboom geknutseld.
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de ultieme ervaring zou ik eigenlijk mijn bed moeten verschonen en mijn benen moeten scheren
Minder, al moet je niet echt iets inspannends gaan doen naderhand hoor. Maar je bloedspiegel is wel sneller op orde...quote:Op maandag 13 juli 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar meer of minder last van? Ik merkte eigenlijk niks toen ik klaar was
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de ultieme ervaring zou ik eigenlijk mijn bed moeten verschonen en mijn benen moeten scheren
kaarsen, rozenblaadjes.. hitachi magic wandquote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ik NOOOOOOIT zeggen, het idee alleen alquote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JA ZEG MAAR GEWOON DAT IK LELIJK BEN.
Nee grapje hoor.
Ja want dan kom ik je klappen geven.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou ik NOOOOOOIT zeggen, het idee alleen al
Was net wel even licht in mijn hoofd toen ik opstondquote:Op maandag 13 juli 2020 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Minder, al moet je niet echt iets inspannends gaan doen naderhand hoor. Maar je bloedspiegel is wel sneller op orde...
Als de ledlampjes op het balkon flikkeren, weet je dat de hitachi aanstaat.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kaarsen, rozenblaadjes.. hitachi magic wand
helemaal uit Emmen???quote:Op maandag 13 juli 2020 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want dan kom ik je klappen geven.
voyeurtje hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de ledlampjes op het balkon flikkeren, weet je dat de hitachi aanstaat.
Pizza Bob Marley, met hennep en 'paddenstoelen' ahahahaquote:Op maandag 13 juli 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik zie reclame voor een nieuwe Domino's pizza en nu wil ik dat.
Even iets pakken met veel suiker, Misschien heeft ballie wel wat cola voor je..quote:Op maandag 13 juli 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder, al moet je niet echt iets inspannends gaan doen naderhand hoor. Maar je bloedspiegel is wel sneller op orde...
Gadverdamme paddo's.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pizza Bob Marley, met hennep en 'paddenstoelen' ahahaha
Heb em ook niet aan.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie niks van je extra kilo’s. Zo mager als een plank.
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em ook niet aan.
aan is het een soort van rolade
Boterham met pindakaas opquote:Op maandag 13 juli 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even iets pakken met veel suiker, Misschien heeft ballie wel wat cola voor je..
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em ook niet aan.
Eigenlijk wel. Zit er ook een rode satijnen puntmuts bij?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de C C C?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Zit er ook een rode satijnen puntmuts bij?
Nee dat was wel vet geweestquote:Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Zit er ook een rode satijnen puntmuts bij?
ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
vinden vrouwen zich inherent altijd te dik of zo?
Vast niet maar ik ben gewoon realistisch.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Coca Cola-kiprolladequote:Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em ook niet aan.
lk ben erg lokaal dikquote:Op maandag 13 juli 2020 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
met je 40 kgquote:Op maandag 13 juli 2020 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast niet maar ik ben gewoon realistisch.
niet in de eerste plaats.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin je nou weer over je lans?
Nee je pik telt niet, die heeft zij nietquote:
Idd.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je pik telt niet, die heeft zij niet
stelletje perverselingen..quote:Op maandag 13 juli 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je pik telt niet, die heeft zij niet
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)en/9200000113312518/
Mwoa misschien is de stof moeilijk te krijgen, maar het naaien op zich is simpelquote:
Maar Titanic is nog tot half één.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
pf moet eigenlijk nog 1,5u wakker blijven maar zit al te knikkebollen
ja ga toch niet met een puntmuts slapen.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa misschien is de stof moeilijk te krijgen, maar het naaien op zich is simpel
Nee satijnquote:Op maandag 13 juli 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)en/9200000113312518/
Ja dat is dus bullshit haha. Etto denkt altijd graag dat ik heel slank ben enz maar dat ben ik helemaal niet.quote:
Ritueel blikjes 3es verbranden tot ze ontploffenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga toch niet met een puntmuts slapen.
Kan wel in mijn coca cola outfit met puntmuts op het balkon om een opgehangen fles pepsi heen dansen in het donker?
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ritueel blikjes 3es verbranden tot ze ontploffen
Ja dat kan natuurlijk ook. Is het toch net niet helemaal, maar okeequote:Op maandag 13 juli 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga toch niet met een puntmuts slapen.
Kan wel in mijn coca cola outfit met puntmuts op het balkon om een opgehangen fles pepsi heen dansen in het donker?
Oh ik ga 100% straks weer huilen, zo zielig.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook wel zitten snotteren toen ik dat voor het eerst zag
Ik hou het al 40 jaar niet droog bij deze scènequote:Op maandag 13 juli 2020 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ga 100% straks weer huilen, zo zielig.
Dat geldt denk ik wel voor het meerendeel van de films die worden gemaakt...quote:Op maandag 13 juli 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Titanic, één keer zien is meer dan zat.
behalve van Lizzy the lezzyquote:Op maandag 13 juli 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik wel voor het meerendeel van de films die worden gemaakt...
Wekker zetten, eerst een tukkie doen?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
pf. zou eigenlijk die 3d printer over een uur een volgend programma moeten voeren![]()
maar ben nogal aan het inkakken.
ja volgens danny is het geen advertentiequote:Op maandag 13 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb een ABO om zulke shit niet te zien
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar Buda vindt het geweldig (omdat er een mes op z'n keel zit)
Het antwoord op "Hey waar zijn alle ABOinkomsten gebleven?"quote:
Nou dan verdient hij er zeker ook niets aan dat het op zijn site staat?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja volgens danny is het geen advertentie
Ja echt he. Wat een bendequote:Op maandag 13 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar het is schijnbaar om mensen naar de frontpage te lokken.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
waren die niet naar haags z'n geslachtswijziging gegaan dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het antwoord op "Hey waar zijn alle ABOinkomsten gebleven?"
De wattes?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar het is schijnbaar om mensen naar de frontpage te lokken.
maar wel veel meer met het er weer af te halenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan verdient hij er zeker ook niets aan dat het op zijn site staat?
nee het linkt naar fok zelfquote:Op maandag 13 juli 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan verdient hij er zeker ook niets aan dat het op zijn site staat?
Er is een reden dat ik niet op de FP kom en daar helpen deze plaatjes echt niet bij.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snel, jaquote:Op maandag 13 juli 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wel veel meer met het er weer af te halen
Oh is dat het?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:
Ik quote:quote:Op maandag 13 juli 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat het?
Mooiste backfire in jaren dan
Oh jaquote:Op maandag 13 juli 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Weer een oud-klasgenootje zwanger oh God oh neuk. Hou op.
Nee ik vind het wel schattig hoor. Maar blijft toch een beetje confronterend.
Ik wil echt schreeuwen hoe veel betere manieren er zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik quote:
Dit is een manier om mensen meer pagina's te laten bekijken zodat we kunnen overleven. Wil je er niet op klikken dan klik je er niet op, maar zat mensen doet dat wel en dat kunnen we momenteel erg hard gebruiken.
Het was tijdens corona smoordruk. Daarvoor had je Utopia en er komt weer een BigBrother aan.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik quote:
Dit is een manier om mensen meer pagina's te laten bekijken zodat we kunnen overleven. Wil je er niet op klikken dan klik je er niet op, maar zat mensen doet dat wel en dat kunnen we momenteel erg hard gebruiken.
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben blij dat het weer over die domme nieuwe feature gaat want ik ben nog niet uitgeklaagd. Iemand anders die exact deze plaatjes bekeek op ongein.nl tussen 2000-2005
? Broeder hoe kan je de plank zo vaak misslaan in zo weinig pixels.
En dit ja, hoe vaak die servers wel niet over hun nek zijn gegaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was tijdens corona smoordruk. Daarvoor had je Utopia en er komt weer een BigBrother aan.
Ach, je bent nog jong zat. Als je eind dertig bent, moet je je pas zorgen gaan maken. Nu nog niet hoor...quote:Op maandag 13 juli 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ah ja, onder de aanname dat de abo inkomsten toch wel blijven binnenlopen. Dat wordt een leerzame tijd voor iemand.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, Liesje, ik had vandaag zelfgekweekte bramen.
Zo ver is het gelukkig nog niet bij mij, dat het vrienden raakt (dat is niet erg, gun ik ze) en de vriendschap vervolgens eindigt (dat zou ik wel verdrietig vinden). Ik ben vast heel naïef maar de vriendschap hoeft toch niet helemaal te eindigen als je een gezin gaat stichten? Super logisch dat je niet meer nachtenlang in de kroeg hangt, maar daar ben jij zelf geloof ik ook niet zo van. Ik snap dat levens compleet op z'n kop komen te staan, maar er zijn toch nog allerlei manieren om vrienden te blijvenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jaben ik al meerdere goede vriendinnen aan verloren idd. Je hebt dikke pret samen, gewoon vriendschappelijk, en dan gaat zij een gezin stichten.
Koekoek daagdaar kan ik dus totaal niet mee omgaan
Of geen zorgen maken.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong zat. Als je eind dertig bent, moet je je pas zorgen gaan maken. Nu nog niet hoor...
Jaquote:
hoiquote:Op maandag 13 juli 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn broer heeft nog steeds contact met veel vrienden van de tijd dat hij nog veel stapte. Die hebben net als hem ook gewoon huisje boompje beestje, kindje(s)quote:Op maandag 13 juli 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo ver is het gelukkig nog niet bij mij, dat het vrienden raakt (dat is niet erg, gun ik ze) en de vriendschap vervolgens eindigt (dat zou ik wel verdrietig vinden). Ik ben vast heel naïef maar de vriendschap hoeft toch niet helemaal te eindigen als je een gezin gaat stichten? Super logisch dat je niet meer nachtenlang in de kroeg hangt, maar daar ben jij zelf geloof ik ook niet zo van. Ik snap dat levens compleet op z'n kop komen te staan, maar er zijn toch nog allerlei manieren om vrienden te blijven? Desnoods een saai tv-programma kijken samen met een fanta erbij
.
Ik vind deze leeftijd gewoon grappig (en soms confronterend). De een kan op deze leeftijd nog niet eens voor zichzelf zorgen, de ander vermoordt maandelijks zijn/haar nieuwe kamerplant en weer een ander kan perfect de zorg dragen voor meerdere mensenlevensquote:Op maandag 13 juli 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong zat. Als je eind dertig bent, moet je je pas zorgen gaan maken. Nu nog niet hoor...
Lekker doen waar je zelf zin in hebt tochquote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoi
ik ben de laatste van middelbare school klas die nog geen kinderen heeft hoor.
lekker belangrijk
ACHT HONDERD ZES EN NEGENTIG!quote:Op maandag 13 juli 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil echt schreeuwen hoe veel betere manieren er zijn!
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, het merendeel zie ik nooit meer.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoi
lekker belangrijk
ja precies dat.. veel mensen hebben ook commentaar op mijn relatie of hoe je 't ook wil noemen. ik ga geen text en uitleg geven.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind deze leeftijd gewoon grappig (en soms confronterend). De een kan op deze leeftijd nog niet eens voor zichzelf zorgen, de ander vermoordt maandelijks zijn/haar nieuwe kamerplant en weer een ander kan perfect de zorg dragen voor meerdere mensenlevens.
[..]
Lekker doen waar je zelf zin in hebt toch.
Ik ook niet, en die behoefte heb ik bij ruim de helft ook nietquote:Op maandag 13 juli 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, het merendeel zie ik nooit meer.
ja ik ook niet.. maar FB hequote:Op maandag 13 juli 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, het merendeel zie ik nooit meer.
Van mijn middelbare school zijn er al een paar die niet meer aan deze kant van de dampkring wonenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoi
lekker belangrijk
ja dat ook.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn middelbare school zijn er al een paar die niet meer aan deze kant van de dampkring wonen
Zo'n geweldige klik had ik niet met mijn klasgenoten.quote:
Ik weet het van 1 zeker, die is er al 20 jaar niet meer. Verongelukt in de VS in een van die natuurreservaten al daar.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn middelbare school zijn er al een paar die niet meer aan deze kant van de dampkring wonen
ik ook niet. was en ben het buitenbeentje.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n geweldige klik had ik niet met mijn klasgenoten.
Ik heb geen idee hoe je relatie of hoe je 't ook wilt noemen er aan toegaat, maar ook daar geldt die uitspraak voorquote:Op maandag 13 juli 2020 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies dat.. veel mensen hebben ook commentaar op mijn relatie of hoe je 't ook wil noemen. ik ga geen text en uitleg geven.
Aaaaaaaaaaaaaaa stop ik had het net weer verdrongen.quote:
Je bent niet de eerste die er over begint en vast niet de laatstequote:
Bij mij ookquote:Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik hier nu gvd een ABO voor?????quote:Op maandag 13 juli 2020 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaa stop ik had het net weer verdrongen.
Custom CSS is je man!quote:
ik vermoedde al zoiets.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die er over begint en vast niet de laatste
In abo wordt uitgelegd hoe je er vanaf komt. However, bij mij werkt dat niet.quote:
het is fucking absurd dit soort achterlijke shit zo op te dringen, tenzij ze users willen wegjagen, permanentquote:
Is pas sinds 15u ofzoquote:Op maandag 13 juli 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoedde al zoiets.
Had een drukke dag en vanochtend vroeg zag ik het nog niet
Ja, absoluut. Snap echt die gedachtegang niet hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het is fucking absurd dit soort achterlijke shit zo op te dringen, tenzij ze users willen wegjagen, permanent
Dat gaat ie er morgen op gooien.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Mobiel merk je anders niets. Geen enkele reclame krijg ik trouwens.![]()
Zonder abo.
1 2 3 4 5 6 7 | .postholder_top { display: none !important; } .postholder_bot { display: none !important; } |
http://jankaasopsafari.nl/fok-block-irritante-balk.cssquote:Op maandag 13 juli 2020 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Fles ik heb zelf geen abo en ook geen zin om dat linkje terug te zoeken, maar ik deed even wat F12'en. Werkt dit echt niet?
[ code verwijderd ]
Dat is iets anders dan wat Danny zelf zei. Eens kijkenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Fles ik heb zelf geen abo en ook geen zin om dat linkje terug te zoeken, maar ik deed even wat F12'en. Werkt dit echt niet?
[ code verwijderd ]
Als wat Frantic post die van Danny is: die van Danny werkt met id's en die van mij met classes. Die van Danny is veiliger, want als andere divs die classes ook gebruiken verdwijnen die ookquote:Op maandag 13 juli 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat Danny zelf zei. Eens kijken
ik vind het achterlijk maar uiteindelijk snap ik wel: het gaat naar de FP, en dat levert meer geld op dan het forum..; zonder FP geen forum..quote:Op maandag 13 juli 2020 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Snap echt die gedachtegang niet hoor.
Maakt allemaal niet uitquote:Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als wat Frantic post die van Danny is: die van Danny werkt met id's en die van mij met classes. Die van Danny is veiliger, want als andere divs die classes ook gebruiken verdwijnen die ook.
Even gecheckt, classes worden inderdaad ook op andere plekken gebruikt. F12 is soms een beetje té hacky.
Kan je je hele CSS eens posten? Misschien dat er inderdaad toch iets clashed. Alleen als je wilt hoor overigensquote:
Er staat nu letterlijk precies alleen die code van jou in. Geen spatie meer of minderquote:Op maandag 13 juli 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je je hele CSS eens posten? Misschien dat er inderdaad toch iets clashed. Alleen als je wilt hoor overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |