Ja of niet, als ze daar allemaal woest aantrekkelijke zusters neerzetten stroomt al het bloed uit de armaders weg en kunnen ze niet prikkenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, voor de populariteit van bloed geven onder mannen zou dat wel beter zijn misschien
des te duidelijker ze ergens anders worden..quote:Op maandag 13 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of niet, als ze daar allemaal woest aantrekkelijke zusters neerzetten stroomt al het bloed uit de armaders weg en kunnen ze niet prikken
Mja, dat kan wel een issue zijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of niet, als ze daar allemaal woest aantrekkelijke zusters neerzetten stroomt al het bloed uit de armaders weg en kunnen ze niet prikken
Ik verwachtte een plaatje van een enorme naald bij die TTquote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw, dat vossenplaatje mag nog een rondje mee![]()
Denk dat het bloed daar weer heel snel weg is als ze daar met een naald in willen gaan prikkenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
des te duidelijker ze ergens anders worden..
sorry @:kwiwi
A dirty mind is a joy forever, nietwaarquote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
des te duidelijker ze ergens anders worden..
sorry @:kwiwi
O, moet ik nog even zoeken?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van een enorme naald bij die TT
ik weet er alles vanquote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, nietwaar
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van een enorme naald bij die TT
Ik heb brede, mannelijke adersquote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik krijg nooit complimenten over mooie aders. De mijne zijn te smal.
Ik ook niet.. maar volgens mij heb ik gewoon normalequote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
Bij mij dat ze te diep liggen en moeilijk te vinden zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
Jawel maar mocht daarna iedere keer niet voor een periode omdat ik in bepaalde landen (Azië) was geweest. Ondertussen heb ik al jaren geen uitnodiging meer gehad.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom maar één keer? Niet goed bevallen?
blanke lans op tafel leggen. opgelost. slotje.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij dat ze te diep liggen en moeilijk te vinden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
corona testerquote:Op maandag 13 juli 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou Bitterbal geweest zijn op haar eerste werkdag als neusprikkert.
O, dan vonden ze dat wachten zeker te lastig?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar mocht daarna iedere keer niet voor een periode omdat ik in bepaalde landen (Azië) was geweest. Ondertussen heb ik al jaren geen uitnodiging meer gehad.
Nee maar tegen de tijd dat het wel weer mocht was ik zelf al weer weg meestalquote:Op maandag 13 juli 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan vonden ze dat wachten zeker te lastig?
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blanke lans op tafel leggen. opgelost. slotje.De zusters die daarmee hebben lopen klooien waren vooral met een katheter bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
een katheter buis is aan boord wel een van mijn vast geneesmiddelen, naast paracetamol.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zusters die daarmee hebben lopen klooien waren vooral met een katheter bezig
Toen ze er in gingen was ik gelukkig telkens onder narcosequote:Op maandag 13 juli 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een katheter buis is aan boord wel een van mijn vast geneesmiddelen, naast paracetamol.
Men is gelijk niet ziek meer als ik die tevoorschijn haal.
en er uit ookquote:Op maandag 13 juli 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ze er in gingen was ik gelukkig telkens onder narcose
Nee dat niet, maar dat gaat vrij vlotquote:
Ja geen probleem, wellicht wat viezer dan daarvoor maar wat een douche wel niet oplost.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw, dat vossenplaatje mag nog een rondje mee![]()
Aah, dan wordt het ingewikkeldquote:Op maandag 13 juli 2020 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar tegen de tijd dat het wel weer mocht was ik zelf al weer weg meestal
Ik vind het wel gezellig. En die dame zei dat ik met bloed geven gemiddeld vier mensen help, dus dat geeft wel een goed gevoel.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Toch mis ik het doneren, maar ik snap de reden dat ik niet meer mag wel gewoon..
Ik gaf plasma, en kwam er gemiddeld 1 keer per maand. Ze kenden me daar dus ondertussen welquote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. En die dame zei dat ik met bloed geven gemiddeld vier mensen help, dus dat geeft wel een goed gevoel.
Dus ja, ik snap je wel
Dat mag vaker dan vijf keer per jaar?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gaf plasma, en kwam er gemiddeld 1 keer per maand. Ze kenden me daar dus ondertussen wel![]()
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag vaker dan vijf keer per jaar?
Heb je daar meer of minder last van? Ik merkte eigenlijk niks toen ik klaar wasquote:Op maandag 13 juli 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Donatie duurt wel iets langer dan bij volbloed. Bij plasma zit je ongeveer een half uur in de stoel...
Sorryquote:Op maandag 13 juli 2020 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerend. Weer een aanmoediging van een ouwe kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |