Waar precies? Ik heb wel zo mijn voorkeuren.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd je moest iedereen onder spuiten....
Blijkbaar maak jij je ergens druk om.. niet erg hoor ik kan het hebbenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denk je dat ik me daar druk om maak?
Niet echt
behalve ikquote:
Geerd is van de buuf.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
behalve ik![]()
![]()
Kom je daten want draait allemaal om jou deze strijd blijkbaar.
Je kan hem meeten in de trein.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
behalve ik![]()
![]()
Kom je daten want draait allemaal om jou deze strijd blijkbaar.
heb een autoquote:Op maandag 13 juli 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan hem meeten in de trein.
Wahaquote:Op maandag 13 juli 2020 16:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meid toch wat is je frustratie. bang je populariteit hier te verliezen?
Hij kan met mij mee rijden hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat past wat lastig in een trein.
quote:Op maandag 13 juli 2020 16:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd je moest iedereen onder spuiten....
Het is zijn werk...quote:Op maandag 13 juli 2020 16:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij kan met mij mee rijden hoor
Machinistquote:
wees dan duidelijkquote:
Gelukkig je kan weer lachen. ongesteldheid over?quote:
hoeveel kaartjes vandaag al geknipt. en hoe bevalt je mondmaskerquote:
Doe niet zo domquote:Op maandag 13 juli 2020 16:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig je kan weer lachen. ongesteldheid over?
Ja naah kaartjes waren leukerquote:Op maandag 13 juli 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig mooie scanner man.
maak ik zelf uit. en niet jijquote:Op maandag 13 juli 2020 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom![]()
Ga lekker in je dooie topic blaten
Ksssttttquote:Op maandag 13 juli 2020 16:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maak ik zelf uit. en niet jij
0..omdat mondmasker benauwd en je verstaat mensen nietquote:Op maandag 13 juli 2020 16:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoeveel kaartjes vandaag al geknipt. en hoe bevalt je mondmasker
Dus eigenlijk werk je voor jan lulquote:Op maandag 13 juli 2020 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
0..omdat mondmasker benauwd en je verstaat mensen niet![]()
_O
G-ewoon beetje hangen in de cabine..tot mondkapjd niet meer hoeft eb normaal kunnen controleren...kaartjes mogen we ook niet vastpakken
ow ja dus lastig nu in deze tijd... maar goed kan je wel lekker uit rusten tijdens je werkquote:Op maandag 13 juli 2020 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
0..omdat mondmasker benauwd en je verstaat mensen niet![]()
_O
G-ewoon beetje hangen in de cabine..tot mondkapjd niet meer hoeft eb normaal kunnen controleren...kaartjes mogen we ook niet vastpakken
Ja precies wat dwarse kleuters ook doenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maak ik zelf uit. en niet jij
Rustig nou. Kusjequote:Op maandag 13 juli 2020 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies wat dwarse kleuters ook doen
En dan denken dat je ze hebt
nou leg mij uit waarom ik hier weg zou moeten?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies wat dwarse kleuters ook doen
En dan denken dat je ze hebt
Je leest ook nog eens beroerd kleuterquote:Op maandag 13 juli 2020 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou leg mij uit waarom ik hier weg zou moeten?
en waarom jij dat bepaal oke dame.
nee hoor ik lees heel goed... ga je draaien nu damequote:Op maandag 13 juli 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je leest ook nog eens beroerd kleuter
schelden is wel heel tokkie gedrag hequote:Op maandag 13 juli 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je leest ook nog eens beroerd kleuter
Nee dat doe je niet met je beperkte hoofdquote:Op maandag 13 juli 2020 16:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor ik lees heel goed... ga je draaien nu dame
en scheld nog eens door goed zo tokkie je kan hetquote:Op maandag 13 juli 2020 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet met je beperkte hoofd
Je leest wat je wil lezen, ik vind het best
Ja nouja ook..trein laten vertrekken etc...quote:Op maandag 13 juli 2020 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk werk je voor jan lul
Je duwt hem aan?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja nouja ook..trein laten vertrekken etc...
Je snapt het echt niet he?quote:Op maandag 13 juli 2020 16:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en scheld nog eens door goed zo tokkie je kan het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |