quote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel 5 piercings en dat vind ik wel genoeg.
Ja zou me nit verbazen als er een aantal lijken in het onkruid oerwoud hiernaast liggen.quote:
Maar je ziet er maar 2 echt eigenlijk zitten dus valt wel mee.quote:
waar :p?quote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel 5 piercings en dat vind ik wel genoeg.
Meeste zit in mijn oren en ik heb een piercing door mijn lip (eskimo piercing).quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je ziet er maar 2 echt eigenlijk zitten dus valt wel mee.
Ahquote:Op maandag 13 juli 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste zit in mijn oren en ik heb een piercing door mijn lip (eskimo piercing).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Brutal Black tattoos zijn trouwens echt interessant maar eng. Echt zoiets waarvan ik niet weet waar ik de informatie dat het bestaat moet laten. In spoiler omdat bangerds.
hmm.. vind ik helemaal niks.. dan duik ik wel in een ecoline bad ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
clit? doet dat niet onwijs veel pijn ofzo :Squote:Op maandag 13 juli 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb bijna iedere plek wel gehad qua piercings alleen wenkbrauw niet.
Ja ook gehad en ja dat deed fucking veel pijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
clit? doet dat niet onwijs veel pijn ofzo :S
waarom eruit gehaald?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook gehad en ja dat deed fucking veel pijn.
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.quote:
Ah wat naar joh, zo veel pijn geleden voor niets dan eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.
ah!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.
Ja dat was wel jammer haha maar ja de pijn is maar heel even.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat naar joh, zo veel pijn geleden voor niets dan eigenlijk.
Zelfmoord?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
Er is in vlissingen een auto in de haven gereden vannacht.
'het was geen misdrijf of ongeval'
Nou wat was het dan wel![]()
Sieraden draag ik bijna niet, heb wel 2 zilveren armbandjes om maar dat is het wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een anker ketting en een ketting met mn sterrenbeeld
Ja die vind ik leuk, maar wel gepriegel lijkt me.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook dit:
[ afbeelding ]
En dat vind ik mijn mooiste piercings eigenlijk.
Ik verwissel dat zelf ook niet hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die vind ik leuk, maar wel gepriegel lijkt me.
En het zetten?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verwissel dat zelf ook niet hoor.Want dan vloek ik alles bij elkaar omdat ik het niet kan zien en het zo klein is.
Die eskimo die jij hebt heb ik ook gehad. Soms mis ik hem welquote:Op maandag 13 juli 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was wel jammer haha maar ja de pijn is maar heel even.
Dat was best snel gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het zetten?
Volgens mij heb ik daar niet genoeg plek voor twee.
ja is ook 't enige hoor. had vroeger een een oorbelquote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sieraden draag ik bijna niet, heb wel 2 zilveren armbandjes om maar dat is het wel.
Insectenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vliegen als in insecten of vliegtuig?
13 uurquote:Op maandag 13 juli 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 uur is mijn langste vlucht. Dat was wel een flinke zit ja
Ik wil nog steeds een keer naar Coopers Crossingquote:Op maandag 13 juli 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
13 uur
En een keertje elf, zes uur wachten, en toen nog vier of vijf
Australië of Nieuw-Zeeland zal er wel nooit van komen
Voor welke bestemming moet je dat betalen dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
Vliegen. Ik zou graag willen maar ik heb die 170 euro voor de coronatest er simpelweg niet voor over, vind ik echt zonde van het geld.
Allemaal voor zo ver ik weetquote:Op maandag 13 juli 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor welke bestemming moet je dat betalen dan?
Oh dacht dat alleen bepaalde landen een test afnamen?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal voor zo ver ik weet. Tenzij je een pakketreis/ticket koopt waar de maatschappij het voor je betaalt.
mehquote:
Misschien is het dit:quote:Op maandag 13 juli 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dacht dat alleen bepaalde landen een test afnamen?
quote:Hieronder vind je een lijst van landen met de PCR-test als onderdeel van de inreisbeperking.
> Aruba
> Bonaire
> Curaįao
> De Bahamas
> Dubai
> Indonesië
> Marokko
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker alle hoeken van je huis onder kotsen bij windkracht 8.
in een gracht?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker alle hoeken van je huis onder kotsen bij windkracht 8.
Wat absoluut onpraktischquote:Op maandag 13 juli 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm langste vliegreis was vanaf la guaira naar huis
Caracas - Willemstad, 8u wachten
Willemstad - Port of Spain, 12u wachten
Port of Spain - Madrid, 10u wachten
Madrid - Londen Gatwick, 10-12u wachten weet niet pcies meer
Gatwick - Frankfurt, 4u wachten
Frankfurt - Amsterdam
Jawel
Was achteraf beter in Londen in de trein gestapt.
Wow.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Frankfurt - Amsterdam
Jawel
O, zo bezien heb ik er 24 uur over gedaan om vanuit Boedapest naar Nederland te vliegen. De vlucht was vertraagd door vulkaanasquote:Op maandag 13 juli 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Frankfurt - Amsterdam
Jawel
mja was met kerst. niks anders te krijgen en ik moest wegens omstandigheden onverwacht naar huis.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat absoluut onpraktisch. Mijn reis naar Zuid-Amerika was Amsterdam - Lisabon - Salvador en mijn reis naar huis was Colombia - Madrid - Amsterdam.
Ah, toen ben ik met een vrachtwagen vanuit Engeland naar huis mee geredenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zo bezien heb ik er 24 uur over gedaan om vanuit Boedapest naar Nederland te vliegen. De vlucht was vertraagd door vulkaanas
IJsland?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zo bezien heb ik er 24 uur over gedaan om vanuit Boedapest naar Nederland te vliegen. De vlucht was vertraagd door vulkaanas
Oh damn, dit is echt een van mijn grootste reisangstenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
Op de terugweg van Thailand had ik reizigers diarree. Geen pretje.
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn kortste vlucht was geloof ik 20 minuten. We landden op een mini landingsbaan en er was geen vliegveld te bekennen, bleek na een stukje lopen dit miniscule huisje te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne ookquote:Op maandag 13 juli 2020 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dit is echt een van mijn grootste reisangsten.
Gelukkig wilde de jongen naast me graag ruilen zodat hij naast een kennis zat en toen kreeg ik gangpad. Maar was echt niet leuk.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dit is echt een van mijn grootste reisangsten.
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was de bagageband in Noorwegen
Snap ik. Toen mijn ex en ik het hadden in Marokko waren we een dag uitgeschakeld hoor, respect dat het je überhaupt gelukt isquote:Op maandag 13 juli 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig wilde de jongen naast me graag ruilen zodat hij naast een kennis zat en toen kreeg ik gangpad. Maar was echt niet leuk.
Zo akelig.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nog wel dat we in Turkije op vakantie waren en allemaal leuk enz en mooie plek waar we toen keer dag heen gingen en precies week later was daar een bomaanslag.
quote:In de vooravond (kwart voor vijf) van 28 augustus 2006 werd de stad getroffen door een bomaanslag. Daarbij kwamen 3 mensen om het leven en er vielen tientallen gewonden. De aanslag vond plaats aan de ingang van het oude centrum van Antalya; een plaats waar traditioneel veel toeristen passeren.
AMAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 juli 2020 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel even een dit komt wel erg dichtbij momentje.
Ja precies. Mensen zeggen vaak dat je zulke dingen niet mag zeggen als je het niet echt hebt meegemaakt, maar ik voelde hem toch ook wel even toen geen enkele inzittende van de bus vol backpackers het had overleefd een week nadat ik exact dezelfde rit gemaakt had.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel even een dit komt wel erg dichtbij momentje.
Snap ik.. Ik herken dat gevoel dus maar al te goed. Eng is dat.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies. Mensen zeggen vaak dat je zulke dingen niet mag zeggen als je het niet echt hebt meegemaakt, maar ik voelde hem toch ook wel even toen geen enkele inzittende van de bus vol backpackers het had overleefd een week nadat ik exact dezelfde rit gemaakt had.
Oh nee vrijdag was het eindelijk klaar.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje uitgerust van het weekend of moest je hard aan de bak?
Lekkaaaaahhhhhquote:Op maandag 13 juli 2020 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee vrijdag was het eindelijk klaar.Maar heb lang weekend dit keer haha.
Haha ja dat merkte ikquote:Op maandag 13 juli 2020 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff was er wel beetje klaar mee op het laatst.
Ja enjoy of zoquote:Op maandag 13 juli 2020 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier koffie met gerauchter forellenfilet, weissbrot, und salat.
Ik heb iedere keer het beeld voor mij dat jij hele dagen witheet aan het werk benquote:Op maandag 13 juli 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Weer een stevige mail verstuurd.
Nee toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ja precies. Mensen zeggen vaak dat je zulke dingen niet mag zeggen als je het niet echt hebt meegemaakt, maar ik voelde hem toch ook wel even toen geen enkele inzittende van de bus vol backpackers het had overleefd een week nadat ik exact dezelfde rit gemaakt had.
Ziedendquote:Op maandag 13 juli 2020 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer het beeld voor mij dat jij hele dagen witheet aan het werk ben
Zulke medewerkers moet je ook hebbemquote:Op maandag 13 juli 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziedend
Nee, valt wel mee. Maar er gaat heel veel fout momenteel en ik heb collega's die rare, onlogische keuzes willen maken en daar niet de consequenties van zien. Ik zie die wel en trap dan echt even op de rem.
Zeg het ze met de furie van de zesde Khan van Khargaziequote:Op maandag 13 juli 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziedend
Nee, valt wel mee. Maar er gaat heel veel fout momenteel en ik heb collega's die rare, onlogische keuzes willen maken en daar niet de consequenties van zien. Ik zie die wel en trap dan echt even op de rem.
Heet ze Annabel??quote:Op maandag 13 juli 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziedend
Ik moest inderdaad aan jouw sig denken...quote:
Als iedereen was zoals ik, zouden we als bedrijf niet erg snel vooruit komen, maar alles zou wel op rolletjes lopen. Dus ja, we hebben ook andere mensen nodigquote:Op maandag 13 juli 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zulke medewerkers moet je ook hebbem
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als iedereen was zoals ik, zouden we als bedrijf niet erg snel vooruit komen, maar alles zou wel op rolletjes lopen. Dus ja, we hebben ook andere mensen nodig
De vijfde deed dat beter. Die schreef stevige rijstvellen naar zijn onderdanenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg het ze met de furie van de zesde Khan van Khargazie
amadepamaderozeschoenenlamaquote:Op maandag 13 juli 2020 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff was er wel beetje klaar mee op het laatst.
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme. Chick in een WhatsApp-groep: "ik ben de hele dag al aan het kotsen op werk en ik weet niet zo goed wat ik heb. Ik was namelijk al ziek aan het worden voor het weekend. Maar ik heb zaterdag ook twijfelachtige sushi gegeten. En ik heb het hele weekend heel veel drugs gedaan en bijna niet geslapen"
Ik weet niet wat je hebt, maar je doet iets fout. Sommige mensen en hoe ze omgaan met hun lichaam, ze is hierbij ook nog eens chronisch ziek
.
komt dat erbij of is dat een andere naam voor hetzelfde?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
ze is hierbij ook nog eens chronisch ziek .
Dat komt er nog bij. En ik wil echt niet zeggen dat mensen die chronisch ziek zijn geen plezier mogen hebben maar aaaaaaaaaaa, let een beetje op jezelfquote:Op maandag 13 juli 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt dat erbij of is dat een andere naam voor hetzelfde?
Ah, mag je lekker met chagrijnige Frau Merkel aan tafelquote:Op maandag 13 juli 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster ook terug uit berlijn, moet ik vanaaf ook mee eten.
Zeg dat je *kuch* coronaklachten *kuch* hebt.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster ook terug uit berlijn, moet ik vanaaf ook mee eten.
Als ze ook maar enigssinds op frau merkel leek hadden we tenminste nog zinnige gesprekken kunnen voerenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, mag je lekker met chagrijnige Frau Merkel aan tafel.
begint ineens op te zetten jaquote:Op maandag 13 juli 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat je *kuch* coronaklachten *kuch* hebt.
Sterk denken aan bitterballen.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
We gaan beide in de kleermakerszit, oGgen dicht en dan ohhhhm neuriën
Ach wat vervelend nou :pquote:Op maandag 13 juli 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je wel, je moet twee weken in quarantaine
Ja heb al een opdrachtje weer terug kunnen sturen.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je ff pauze van je zzp werkzaamheden.
Hoe is de orderportefeuille?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb al een opdrachtje weer terug kunnen sturen.
Zitten wat foutjes in maar heb dit al in elkaar geflanstquote:
Doet me denken aan de informatica lessen op de middelbare schoolquote:Op maandag 13 juli 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zitten wat foutjes in maar heb dit al in elkaar geflanst
<!DOCTYPE html>
<html>
<title>24081/24082/24083</title>
<body>
<form action="POST">
<label>Voornaam: <input required></label>
<label>Tussenvoegels: <input required></label>
<label>Achternaam: <input required></label><br>
<label for="email">E-mailadres</label>
<input id="email" name="email" type="email">
<label for="password">password</label>
<input id="password" name="password" type="password"><br>
<p>geslacht?</p>
<div>
<input type="checkbox" id="geslacht?" name="geslacht"
checked>
<label for="man">man</label>
</div>
<div>
<input type="checkbox" id="vrouw" name="vrouw">
<label for="vrouw">vrouw</label>
</div>
<p>Vakgebied hobby:</p>
<div>
<input type="checkbox" id="Filosofie" name="Filosofie"
checked>
<label for="Filosofie">Filosofie</label>
</div>
<div>
<input type="checkbox" id="Voetverzorging" name="Voetverzorging">
<label for="Voetverzorging">Voetverzorging</label>
</div>
<div>
<input type="checkbox" id="Beleggen voor beginners" name="Beleggen voor beginners">
<label for="Beleggen voor beginners">Beleggen voor beginners</label>
</div>
<p>Vakgebied Talen:</p>
<div>
<input type="checkbox" id="Spaans voor beginners" name="Spaans voor beginners">
<label for="Spaans voor beginners">Spaans voor beginners</label>
</div>
<div>
<input type="checkbox" id="Engels voor gevorderden" name="Engels voor gevorderden">
<label for="Engels voor gevorderden">Engels voor gevorderden</label>
</div>
<input type="submit" value="Verzenden">
<p> <label>Naam: <input></label></p>
</form>
</body>
</html>
Sounds all CHinese to mequote:Op maandag 13 juli 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
<form action="POST">
<p>geslacht?</p>
<div>
checked>
</div>
<div>
</div>
<div>
checked>
</div>
<div>
</div>
<div>
<input type="checkbox" id="Beleggen voor beginners" name="Beleggen voor beginners">
</div>
<div>
</div>
<div>
<input type="checkbox" id="Engels voor gevorderden" name="Engels voor gevorderden">
</div>
</form>
</body>
</html>
wat leerde je daar?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan de informatica lessen op de middelbare school
Netjes, netjes, nog wat validaties, validatiemeldingen en wat logica inbouwen en je hebt een leuk formuliertjequote:Op maandag 13 juli 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
<form action="POST">
<p>geslacht?</p>
<div>
checked>
</div>
<div>
</div>
<div>
checked>
</div>
<div>
</div>
<div>
</div>
<div>
</div>
<div>
</div>
</form>
</body>
</html>
Het is zon formulier waar je naam en wachtwoord kan invullen en later een keuze maken en je keuze kan verzendenquote:
Wat zijn de validaties? En welke logica mis je?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes, netjes, nog wat validaties, validatiemeldingen en wat logica inbouwen en je hebt een leuk formuliertje
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
We gaan beide in de kleermakerszit, oGgen dicht en dan ohhhhm neuriën
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 |
Ohm je al?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit al met mijn ogen dicht.
Als je een formulier invult, moet je input gevalideerd worden. Dus er moet worden bepaald of het geldige input is. Op basis van die input kun je een melding tonen.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zijn de validaties? En welke logica mis je?
Ah die validatie heb ik nog niet gehad geloof ik. Die logica ook nog niet.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een formulier invult, moet je input gevalideerd worden. Dus er moet worden bepaald of het geldige input is. Op basis van die input kun je een melding tonen.
En logica in formulieren is heel tof. Dat je een bepaalde vraag met nee beantwoordt en op basis daarvan weer andere vragen te zien krijgt en zo. Dat soort formuliertjes heb ik ook wel in elkaar geschroefd in SurveyGizmo.
Jij bent me toch een bijzondere.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
En logica in formulieren is heel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Bos81 het volgende:
3 snelle krabbels van vandaagdie 2e is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pretselslang
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Bos81 het volgende:
3 snelle krabbels van vandaagZiet er vrolijk die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je houdt van tekenen?![]()
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ziet er vrolijk die eerste.
Je houdt van tekenen?
Zie d'r ook nog wel met zo'n hoefje op rondlopen.quote:
Ja hoi hier ben ik.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn veel simpele zielen in de wereld ja
hij klopt ook welquote:Op maandag 13 juli 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds af en toe lachen om die UI
Of foto's net na "het gebeuren" Whooaaaaah joh kijk dan hoeveel, niet normaal hč en die kleur, kijk dan even joh jij hebt er verstand van?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie d'r ook nog wel met zo'n hoefje op rondlopen.
Ehm ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zie overeenkomsten met jouw karakter
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zie overeenkomsten met jouw karakter
Die foto's zijn me gelukkig nog bespaard gebleven.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of foto's net na "het gebeuren" Whooaaaaah joh kijk dan hoeveel, niet normaal hč en die kleur, kijk dan even joh jij hebt er verstand van?
Ja vooral dat kwispelenquote:Op maandag 13 juli 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie jij dat niet? Nieuwsgierigheid, het kwispelen
Ik speel vaak on line Pictionary (tekenspelletje) met een groep FOK!kers, je bent welkom om een keer mee te komen doenquote:
Bedankt voor je aanbod, maarquote:Op maandag 13 juli 2020 15:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik speel vaak on line Pictionary (tekenspelletje) met een groep FOK!kers, je bent welkom om een keer mee te komen doen.
nogquote:Op maandag 13 juli 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto's zijn me gelukkig nog bespaard gebleven.
@bitterbalquote:Op maandag 13 juli 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto's zijn me gelukkig nog bespaard gebleven.
Oppassen jij hequote:
Die slang was een sticker van mijn tablet toch?quote:
Met de muis is inderdaad wel heel anders jaquote:Op maandag 13 juli 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar
Dat is heel anders dan wat ik doe. Ik doe het echt met potlood en papier. Met de muis is echt heel anders
Dat weet ik niet meerquote:Op maandag 13 juli 2020 15:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die slang was een sticker van mijn tablet toch?
[..]
Met de muis is inderdaad wel heel anders ja.
Toch heb ik zelfs met de muis andere FOK!kers die ook goed konden tekenen prachtige creaties zien maken.
En "heel veel drugs doen" hoort daar niet bij volgens jou?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat komt er nog bij. En ik wil echt niet zeggen dat mensen die chronisch ziek zijn geen plezier mogen hebben maar aaaaaaaaaaa, let een beetje op jezelf.
Het is niet altijd verstandig. Maar het is afhankelijk van de chronische aandoening en of medicatiegebruik.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En "heel veel drugs doen" hoort daar niet bij volgens jou?
kunnen wij daar ook op?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen kwiwi's gebruiken die taal op het internwet.
Oh dan kan ik er wel opquote:Op maandag 13 juli 2020 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als je eruit ziet als een soort bruine bal..
Wat is een propper?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:uitstraling ben jij ooit propper geweest?
Nopes, was punker en wereldverbeteraar toen ik klein was.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:uitstraling ben jij ooit propper geweest?
Dat had ik niet verwachtquote:Op maandag 13 juli 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, was punker en wereldverbeteraar toen ik klein was.
Deze is niet echt goed gelukt geloof ik.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is niet echt goed gelukt geloof ik.
Heel veel drugs doen vind ik inderdaad niet onder goed voor je lichaam zorgen vallen neequote:Op maandag 13 juli 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En "heel veel drugs doen" hoort daar niet bij volgens jou?
Dat klinkt opzich wel als US jaquote:Op maandag 13 juli 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje chickies naar disco's lokken enzo in Salou
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is niet echt goed gelukt geloof ik.
Ja dat dacht ik toen die film uitkwam alquote:Op maandag 13 juli 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mist er niks aan trouwensm
Hey pssst meisje, mijn neefje zijn speedboot zien?quote:
Was toen wel erg populair onder de stapchickies dus fysiek zou ik er een goede voor zijn geweest maar God was was ik een braaf trouw jochie.quote:
Ik heb het laatst weer eens opgezet op Netflix. Na 1 aflevering weer gestopt en dacht; waarom vond ik dit leuk op mijn zestiendequote:Op maandag 13 juli 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik toen die film uitkwam al
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer, volgende meetings in..
die Meis doos zat daar toch ook in?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het laatst weer eens opgezet op Netflix. Na 1 aflevering weer gestopt en dacht; waarom vond ik dit leuk op mijn zestiende
Waarschijnlijk vanwege Georgina, Katja, Froukje en nog wat lekkere wijven. Maar de serie zelf was echt_!
Wie?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die Meis doos zat daar toch ook in?
quote:Op maandag 13 juli 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
of het is een soort van dwarkweb voor kwiwi's?
Ja, volgens mij twee films. Ook 1 op ski vakantiequote:Op maandag 13 juli 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh weet niet of ik de serie heb gezien. Er was toch ook een film van?
Ik heb ook een gironummerquote:Op maandag 13 juli 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik geef best veel geld weg aan goede doelen
Oh die laatste heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij twee films. Ook 1 op ski vakantie
Ik kan niet ontkennen dat het wel een van de redenen was om met vrienden vroeger naar Salou e.d te gaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die laatste heb ik nooit gezien.Gelukkig maar haha.
Ik heb niet eens een strafbladquote:
Daar moet een...quote:Op maandag 13 juli 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
Haags in Salou: alles wat ie tegenkomt:
nice, nice, nice, nice, nice, eyo, nice, nice, nice, eyo, nice, mattie, eyo
DAAR MOT EEN PIEMOL IN!!!!quote:Op maandag 13 juli 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
Haags in Salou: alles wat ie tegenkomt:
nice, nice, nice, nice, nice, eyo, nice, nice, nice, eyo, nice, mattie, eyo
Wel gelukt een ranke Spaanse of moest je dikke Britse vrouwen broekvingeren?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat het wel een van de redenen was om met vrienden vroeger naar Salou e.d te gaan.
Nooit geweestquote:Op maandag 13 juli 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salou en Lloret; dat waren nog eens tijden
Nooit geweest, of ook niet de aandrang gehad om er heen te gaan..quote:Op maandag 13 juli 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja mooiquote:Op maandag 13 juli 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van Dries R tot Gerard J.??quote:Op maandag 13 juli 2020 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook allerlei topartiesten daar gezien. Kan me niet meer indenken hoe ik dat vol heb kunnen houden.
En lekker eten bij Kees Kroket en Freddie Frikadelquote:Op maandag 13 juli 2020 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook allerlei topartiesten daar gezien. Kan me niet meer indenken hoe ik dat vol heb kunnen houden.
Aantal jaren met mijn vriendengroep meegeweest. In die tijd me er best goed vermaakt.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit geweest, of ook niet de aandrang gehad om er heen te gaan..
Okee. Beide is niet echt aan mij besteed tbh.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer de Gigi D'Agostino's van deze wereld. Nederlandstalig lieten we aan ons voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |