quote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel 5 piercings en dat vind ik wel genoeg.
Ja zou me nit verbazen als er een aantal lijken in het onkruid oerwoud hiernaast liggen.quote:
Maar je ziet er maar 2 echt eigenlijk zitten dus valt wel mee.quote:
waar :p?quote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel 5 piercings en dat vind ik wel genoeg.
Meeste zit in mijn oren en ik heb een piercing door mijn lip (eskimo piercing).quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je ziet er maar 2 echt eigenlijk zitten dus valt wel mee.
Ahquote:Op maandag 13 juli 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste zit in mijn oren en ik heb een piercing door mijn lip (eskimo piercing).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Brutal Black tattoos zijn trouwens echt interessant maar eng. Echt zoiets waarvan ik niet weet waar ik de informatie dat het bestaat moet laten. In spoiler omdat bangerds.
hmm.. vind ik helemaal niks.. dan duik ik wel in een ecoline bad ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
clit? doet dat niet onwijs veel pijn ofzo :Squote:Op maandag 13 juli 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb bijna iedere plek wel gehad qua piercings alleen wenkbrauw niet.
Ja ook gehad en ja dat deed fucking veel pijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
clit? doet dat niet onwijs veel pijn ofzo :S
waarom eruit gehaald?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook gehad en ja dat deed fucking veel pijn.
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.quote:
Ah wat naar joh, zo veel pijn geleden voor niets dan eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.
ah!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.
Ja dat was wel jammer haha maar ja de pijn is maar heel even.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat naar joh, zo veel pijn geleden voor niets dan eigenlijk.
Zelfmoord?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
Er is in vlissingen een auto in de haven gereden vannacht.
'het was geen misdrijf of ongeval'
Nou wat was het dan wel![]()
Sieraden draag ik bijna niet, heb wel 2 zilveren armbandjes om maar dat is het wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een anker ketting en een ketting met mn sterrenbeeld
Ja die vind ik leuk, maar wel gepriegel lijkt me.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook dit:
[ afbeelding ]
En dat vind ik mijn mooiste piercings eigenlijk.
Ik verwissel dat zelf ook niet hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die vind ik leuk, maar wel gepriegel lijkt me.
En het zetten?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verwissel dat zelf ook niet hoor.Want dan vloek ik alles bij elkaar omdat ik het niet kan zien en het zo klein is.
Die eskimo die jij hebt heb ik ook gehad. Soms mis ik hem welquote:Op maandag 13 juli 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was wel jammer haha maar ja de pijn is maar heel even.
Dat was best snel gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het zetten?
Volgens mij heb ik daar niet genoeg plek voor twee.
ja is ook 't enige hoor. had vroeger een een oorbelquote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sieraden draag ik bijna niet, heb wel 2 zilveren armbandjes om maar dat is het wel.
Insectenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vliegen als in insecten of vliegtuig?
13 uurquote:Op maandag 13 juli 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 uur is mijn langste vlucht. Dat was wel een flinke zit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |