quote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel 5 piercings en dat vind ik wel genoeg.
Ja zou me nit verbazen als er een aantal lijken in het onkruid oerwoud hiernaast liggen.quote:
Maar je ziet er maar 2 echt eigenlijk zitten dus valt wel mee.quote:
waar :p?quote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb momenteel 5 piercings en dat vind ik wel genoeg.
Meeste zit in mijn oren en ik heb een piercing door mijn lip (eskimo piercing).quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je ziet er maar 2 echt eigenlijk zitten dus valt wel mee.
Ahquote:Op maandag 13 juli 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste zit in mijn oren en ik heb een piercing door mijn lip (eskimo piercing).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Brutal Black tattoos zijn trouwens echt interessant maar eng. Echt zoiets waarvan ik niet weet waar ik de informatie dat het bestaat moet laten. In spoiler omdat bangerds.
hmm.. vind ik helemaal niks.. dan duik ik wel in een ecoline bad ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
clit? doet dat niet onwijs veel pijn ofzo :Squote:Op maandag 13 juli 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb bijna iedere plek wel gehad qua piercings alleen wenkbrauw niet.
Ja ook gehad en ja dat deed fucking veel pijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
clit? doet dat niet onwijs veel pijn ofzo :S
waarom eruit gehaald?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook gehad en ja dat deed fucking veel pijn.
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.quote:
Ah wat naar joh, zo veel pijn geleden voor niets dan eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.
ah!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het irritant deed met genezen dus heb hem na 2 weken alweer eruit gehaald.
Ja dat was wel jammer haha maar ja de pijn is maar heel even.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat naar joh, zo veel pijn geleden voor niets dan eigenlijk.
Zelfmoord?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
Er is in vlissingen een auto in de haven gereden vannacht.
'het was geen misdrijf of ongeval'
Nou wat was het dan wel![]()
Sieraden draag ik bijna niet, heb wel 2 zilveren armbandjes om maar dat is het wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een anker ketting en een ketting met mn sterrenbeeld
Ja die vind ik leuk, maar wel gepriegel lijkt me.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook dit:
[ afbeelding ]
En dat vind ik mijn mooiste piercings eigenlijk.
Ik verwissel dat zelf ook niet hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die vind ik leuk, maar wel gepriegel lijkt me.
En het zetten?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verwissel dat zelf ook niet hoor.Want dan vloek ik alles bij elkaar omdat ik het niet kan zien en het zo klein is.
Die eskimo die jij hebt heb ik ook gehad. Soms mis ik hem welquote:Op maandag 13 juli 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was wel jammer haha maar ja de pijn is maar heel even.
Dat was best snel gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het zetten?
Volgens mij heb ik daar niet genoeg plek voor twee.
ja is ook 't enige hoor. had vroeger een een oorbelquote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sieraden draag ik bijna niet, heb wel 2 zilveren armbandjes om maar dat is het wel.
Insectenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vliegen als in insecten of vliegtuig?
13 uurquote:Op maandag 13 juli 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 uur is mijn langste vlucht. Dat was wel een flinke zit ja
Ik wil nog steeds een keer naar Coopers Crossingquote:Op maandag 13 juli 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
13 uur
En een keertje elf, zes uur wachten, en toen nog vier of vijf
Australië of Nieuw-Zeeland zal er wel nooit van komen
Voor welke bestemming moet je dat betalen dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
Vliegen. Ik zou graag willen maar ik heb die 170 euro voor de coronatest er simpelweg niet voor over, vind ik echt zonde van het geld.
Allemaal voor zo ver ik weetquote:Op maandag 13 juli 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor welke bestemming moet je dat betalen dan?
Oh dacht dat alleen bepaalde landen een test afnamen?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal voor zo ver ik weet. Tenzij je een pakketreis/ticket koopt waar de maatschappij het voor je betaalt.
mehquote:
Misschien is het dit:quote:Op maandag 13 juli 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dacht dat alleen bepaalde landen een test afnamen?
quote:Hieronder vind je een lijst van landen met de PCR-test als onderdeel van de inreisbeperking.
> Aruba
> Bonaire
> Curaçao
> De Bahamas
> Dubai
> Indonesië
> Marokko
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker alle hoeken van je huis onder kotsen bij windkracht 8.
in een gracht?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker alle hoeken van je huis onder kotsen bij windkracht 8.
Wat absoluut onpraktischquote:Op maandag 13 juli 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm langste vliegreis was vanaf la guaira naar huis
Caracas - Willemstad, 8u wachten
Willemstad - Port of Spain, 12u wachten
Port of Spain - Madrid, 10u wachten
Madrid - Londen Gatwick, 10-12u wachten weet niet pcies meer
Gatwick - Frankfurt, 4u wachten
Frankfurt - Amsterdam
Jawel
Was achteraf beter in Londen in de trein gestapt.
Wow.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Frankfurt - Amsterdam
Jawel
O, zo bezien heb ik er 24 uur over gedaan om vanuit Boedapest naar Nederland te vliegen. De vlucht was vertraagd door vulkaanasquote:Op maandag 13 juli 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Frankfurt - Amsterdam
Jawel
mja was met kerst. niks anders te krijgen en ik moest wegens omstandigheden onverwacht naar huis.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat absoluut onpraktisch. Mijn reis naar Zuid-Amerika was Amsterdam - Lisabon - Salvador en mijn reis naar huis was Colombia - Madrid - Amsterdam.
Ah, toen ben ik met een vrachtwagen vanuit Engeland naar huis mee geredenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zo bezien heb ik er 24 uur over gedaan om vanuit Boedapest naar Nederland te vliegen. De vlucht was vertraagd door vulkaanas
IJsland?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zo bezien heb ik er 24 uur over gedaan om vanuit Boedapest naar Nederland te vliegen. De vlucht was vertraagd door vulkaanas
Oh damn, dit is echt een van mijn grootste reisangstenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
Op de terugweg van Thailand had ik reizigers diarree. Geen pretje.
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn kortste vlucht was geloof ik 20 minuten. We landden op een mini landingsbaan en er was geen vliegveld te bekennen, bleek na een stukje lopen dit miniscule huisje te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne ookquote:Op maandag 13 juli 2020 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dit is echt een van mijn grootste reisangsten.
Gelukkig wilde de jongen naast me graag ruilen zodat hij naast een kennis zat en toen kreeg ik gangpad. Maar was echt niet leuk.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dit is echt een van mijn grootste reisangsten.
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was de bagageband in Noorwegen
Snap ik. Toen mijn ex en ik het hadden in Marokko waren we een dag uitgeschakeld hoor, respect dat het je überhaupt gelukt isquote:Op maandag 13 juli 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig wilde de jongen naast me graag ruilen zodat hij naast een kennis zat en toen kreeg ik gangpad. Maar was echt niet leuk.
Zo akelig.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nog wel dat we in Turkije op vakantie waren en allemaal leuk enz en mooie plek waar we toen keer dag heen gingen en precies week later was daar een bomaanslag.
quote:In de vooravond (kwart voor vijf) van 28 augustus 2006 werd de stad getroffen door een bomaanslag. Daarbij kwamen 3 mensen om het leven en er vielen tientallen gewonden. De aanslag vond plaats aan de ingang van het oude centrum van Antalya; een plaats waar traditioneel veel toeristen passeren.
AMAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 juli 2020 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel even een dit komt wel erg dichtbij momentje.
Ja precies. Mensen zeggen vaak dat je zulke dingen niet mag zeggen als je het niet echt hebt meegemaakt, maar ik voelde hem toch ook wel even toen geen enkele inzittende van de bus vol backpackers het had overleefd een week nadat ik exact dezelfde rit gemaakt had.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel even een dit komt wel erg dichtbij momentje.
Snap ik.. Ik herken dat gevoel dus maar al te goed. Eng is dat.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies. Mensen zeggen vaak dat je zulke dingen niet mag zeggen als je het niet echt hebt meegemaakt, maar ik voelde hem toch ook wel even toen geen enkele inzittende van de bus vol backpackers het had overleefd een week nadat ik exact dezelfde rit gemaakt had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |