Oh, kan je op ze stemmen, hebben ze een programma?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Black Lives Matter is een politieke beweging.
Het is vooral een sneu clubje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Black Lives Matter is een politieke beweging.
Het programma lijkt me helder. Of ja het issue wat ze willen aankaarten / veranderen. Je kan nog niet op ze stemmen maar ik weet niet of dat persé een voorwaarde is om een beweging als 'politiek' te kwalificeren. Er zijn wat dat betreft meer wegen naar Romequote:Op dinsdag 15 september 2020 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, kan je op ze stemmen, hebben ze een programma?
Maar Lewis heeft het wel op zn shirt bij dat no racism gebeuren, en het staat ook boven op zn helm.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
er staat nergens dat ze BLM steunen, zo dom zijn ze ook niet
Even een stap terug, BLM wil minder racisme. Racisme is in de VS verboden. Dan is het dus geen politiek issue maar een sociaal issue, volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het programma lijkt me helder. Of ja het issue wat ze willen aankaarten / veranderen. Je kan nog niet op ze stemmen maar ik weet niet of dat persé een voorwaarde is om een beweging als 'politiek' te kwalificeren. Er zijn wat dat betreft meer wegen naar Rome
Volgens boze tongen wil BLM niet minder racisme maar juist een voorkeurspositie voor de zwarte mens ten opzichte van vooral de blanke mens. Die beoogde verandering is wel degelijk politiek. Wil je als Mercedes geen risico's nemen om in zo'n discussie verzeild te rakem ga je veiligheidshalve voor het 'end racism' verhaal en niet het BLM verhaal. Lijkt mijquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Even een stap terug, BLM wil minder racisme. Racisme is in de VS verboden. Dan is het dus geen politiek issue maar een sociaal issue, volgens mij.
Dan kun je inderdaad politici steunen die daar ook naar streven maar dan maakt je geen politieke organisatie imho.
Dat is waar, wat Hamilton doet is zich op grijs gebied bevinden wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar Lewis heeft het wel op zn shirt bij dat no racism gebeuren, en het staat ook boven op zn helm.
Ik vraag me af wat de FIA zou doen als bijvoorbeeld Nissany met een pro israel statement zou willen racen. Denk niet dat ze daar in de oliestaatjes blij mee zijn.
Ja, volgens boze tongen. Dat zijn echter verzinsels.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Volgens boze tongen wil BLM niet minder racisme maar juist een voorkeurspositie voor de zwarte mens ten opzichte van vooral de blanke mens. Die beoogde verandering is wel degelijk politiek. Wil je als Mercedes geen risico's nemen om in zo'n discussie verzeild te rakem ga je veiligheidshalve voor het 'end racism' verhaal en niet het BLM verhaal. Lijkt mij
Ik had verwacht dat ze zich liever niet in de stoel van de beoordeler zouden laten zetten door alles gewoon maar te verbieden. F1 kan hier eigenlijk alleen maar PR schade mee oplopen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, wat Hamilton doet is zich op grijs gebied bevinden wat dat betreft.
Een pro Israel uiting is duidelijk politiek dus wat makkelijker te beoordelen
Ik ga er verder niet op in, want denk niet dat die discussie hier plaats moet vinden, maar het zijn verre van verzinsels.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, volgens boze tongen. Dat zijn echter verzinsels.
Ach dan hebben 'ze' nog een heel lange weg te gaan. Een heeeeel lange wegquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in, want denk niet dat die discussie hier plaats moet vinden, maar het zijn verre van verzinsels.
Het neemt niet weg dat dat groepje net zo hard discrimineert en derhalve gewoon niet in F1 gepromoot dient te worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ach dan hebben 'ze' nog een heel lange weg te gaan. Een heeeeel lange weg
We zullen zien hoe lang ze dit nog volhouden. Lewis (en daarmee Mercedes).komt steeds meer negatief in de aandacht van de FIA te staan. Ik zou ze adviseren om op safe te spelen (met End Racism ipv BLM) maar er zijn momenten geweest dat Mercedes niet naar mij luistert.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes heeft er duidelijk geen probleem mee om mee te gaan in dat verhaal en Mercedes is er vanaf dag een van dit seizoen wel in mee gegaan.
Dus omdat BLM erachter zit, zou de FIA een zwarte livery moeten verbiedenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Mercedes heeft uitgebreid uit de doeken gedaan dat hun zwarte livery in support voor Black Lives Matter is. Dit steken ze bepaald niet onder stoelen of banken. Dit had je zelf ook kunnen lezen als je op de tweede link in mijn post geklikt had. Mercedes draagt een politieke boodschap uit met de livery van hun auto, wat niet mag.
Hamilton heeft een link met BLM, Mercedes niet volgens mij. Mercedes steunt Hamilton voor zover ik kan zien volledig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Dus omdat BLM erachter zit, zou de FIA een zwarte livery moeten verbieden
Wat begrijp je nou niet? Het is niet 'een' zwarte livery. Mercedes geeft op hun eigen website, en in talloze interviews, uitgebreid tekst en uitleg over het politieke statement wat ze met deze livery af willen geven. Dat zou dus niet mogen, als ik tenminste lees dat meneer Ferrucci van de FIA geen 'MAGA' uitingen op zijn Formule 2 auto mocht voeren. Er wordt een dubbele moraal gehanteerd door de FIA. Kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Dus omdat BLM erachter zit, zou de FIA een zwarte livery moeten verbieden
Nou dan zegt de FIA: mag niet! En dan zegt Mercedes, maar we vinden zwart gewoon mooi bij ons passen en dan is die auto nog altijd zwart.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat begrijp je nou niet? Het is niet 'een' zwarte livery. Mercedes geeft op hun eigen website, en in talloze interviews, uitgebreid tekst en uitleg over het politieke statement wat ze met deze livery af willen geven. Dat zou dus niet mogen, als ik tenminste lees dat meneer Ferrucci van de FIA geen 'MAGA' uitingen op zijn Formule 2 auto mocht voeren. Er wordt een dubbele moraal gehanteerd door de FIA. Kan ik niet zo goed tegen.
Nee, dat zou (in een normale, logisch nadenkende wereld) natuurlijk een gepasseerd station moeten zijn na alle duiding die ze zelf aan hun verandering naar een zwarte livery gegeven hebben. Maar goed, blijkbaar 'mag' het want ik zit immers al het hele seizoen naar een zwarte Mercedes te koekeloeren. Derhalve ben ik genoodzaakt om de volgende conclusie trekken: Je mag in de F1 alleen politieke boodschappen uitdragen die in het SJW/ BLM straatje van Liberty Media passen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:39 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou dan zegt de FIA: mag niet! En dan zegt Mercedes, maar we vinden zwart gewoon mooi bij ons passen en dan is die auto nog altijd zwart.
het is niet de conclusie, het is jouw conclusiequote:Op dinsdag 15 september 2020 20:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, dat zou (in een normale, logisch nadenkende wereld) natuurlijk een gepasseerd station moeten zijn na alle duiding die ze zelf aan hun verandering naar een zwarte livery gegeven hebben. Maar goed, blijkbaar 'mag' het want ik zit immers al het hele seizoen naar een zwarte Mercedes te koekeloeren. Derhalve ben ik genoodzaakt om de volgende conclusie trekken: Je mag in de F1 alleen politieke boodschappen uitdragen die in het SJW/ BLM straatje van Liberty Media passen.
racisme moet stoppen ook in de formule 1. het schandalig dat wanneer Hamilton op kop rijdt hij vaak zonder zijn eigen schuld wordt tegengehouden door een safety car. Begint op te vallenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
Vanwege een nieuwsbericht waarin Hamilton zich verder uitspreekt tegen racisme, bloeide de discussie weer los in het Live topic :
[..]
Om het live topic over de F1 verder te laten gaan, is het misschien beter om de discussie hier verder te laten gaan.
Ok, want Liberty Media is een SJW BLM bolwerk? Liberty Media waarin in de top alleen maar blanke mensen te vinden zijn, voornamelijk oudere mannen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, dat zou (in een normale, logisch nadenkende wereld) natuurlijk een gepasseerd station moeten zijn na alle duiding die ze zelf aan hun verandering naar een zwarte livery gegeven hebben. Maar goed, blijkbaar 'mag' het want ik zit immers al het hele seizoen naar een zwarte Mercedes te koekeloeren. Derhalve ben ik genoodzaakt om de volgende conclusie trekken: Je mag in de F1 alleen politieke boodschappen uitdragen die in het SJW/ BLM straatje van Liberty Media passen.
Dat staat er toch ook of niet?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is niet de conclusie, het is jouw conclusie
Jij denkt dat het BLM gedachtegoed alleen zwarte aanhangers heeft? Dat is niet zo. Verre van zelfs. SJW'ers zijn zonder uitzondering roomblanke GroenLinks types.quote:Op woensdag 16 september 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, want Liberty Media is een SJW BLM bolwerk? Liberty Media waarin in de top alleen maar blanke mensen te vinden zijn, voornamelijk oudere mannen?
Niet erg serieus te nemen deze post.
en dit is hun kijkquote:Op woensdag 16 september 2020 06:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |