abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 19 juli 2020 @ 17:43:41 #76
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_194163532
Wie zijn vrouw lief heeft laat haar thuis.
is een oudere uitdrukking en algemeen, heeft niet met bordeel te maken.

En wat andere vrouwen of stellen leuk vinden, laat dat toch aan hen over. Waarom moeten velen persé altijd willen invullen voor anderen wat leuk is, wat een slet is, wat goed is, normaal, of wat mag.

Ik meen dat jij nog schreef deze week nog in een topic hier schreef dat je sex goed vindt als de man je liefst 5 x of meer laat klaarkomen. Mijn vrouw en ik vinden dat vreemd. zelf vind ik het grof om hier neer te zetten. Of het moet als grap bedoeld zijn, maar dan heb ik het er niet uit begrepen.

Moeten wij dan als reactie op die opmerking hier schrijven ... niet normaal, slet, ga eens naar dokter of psycholoog, waar kom jij vandaan? En nog meer van die "slimme" opmerkingen.
Neen hoor, als jij dat zo meent, en als je het belangrijk vindt hier te verkondigen ...

Ga naar een sekssauna, of ... ga niet. Voor de wet mag het en verder interesseert me de mening van de dominee, de pastoor, de buurvrouw en mensen van Fok.nl mij niet. Als iemand een gerichte vraag heeft dan probeer ik die te beantwoorden, hier of per dm of zo een envelopje.
En, er waren vragen, zelfs van vrouwen die interesse hadden erheen te gaan.
Leven en laten leven!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings .
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 19 juli 2020 @ 17:48:39 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194163595
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:

En wat andere vrouwen of stellen leuk vinden, laat dat toch aan hen over. Waarom moeten velen persé altijd willen invullen voor anderen wat leuk is, wat een slet is, wat goed is, normaal, of wat mag.

Ik meen dat jij nog schreef deze week nog in een topic hier schreef dat je sex goed vindt als de man je liefst 5 x of meer laat klaarkomen. Mijn vrouw en ik vinden dat vreemd. zelf vind ik het grof om hier neer te zetten. Of het moet als grap bedoeld zijn, maar dan heb ik het er niet uit begrepen.

Moeten wij dan als reactie op die opmerking hier schrijven ... niet normaal, slet, ga eens naar dokter of psycholoog, waar kom jij vandaan? En nog meer van die "slimme" opmerkingen.
Neen hoor, als jij dat zo meent, en als je het belangrijk vindt hier te verkondigen ...

Ga naar een sekssauna, of ... ga niet. Voor de wet mag het en verder interesseert me de mening van de dominee, de pastoor, de buurvrouw en mensen van Fok.nl mij niet. Als iemand een gerichte vraag heeft dan probeer ik die te beantwoorden, hier of per dm of zo een envelopje.
Leven en laten leven!
Ik reageerde op jij die schreef dat je daar ook samen heen kon hè?

En daarnaast, je vrouw thuislaten is 1 ding, het stiekem doen een ander ding.

In het laatste geval ben je gewoon best een hufter.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 19 juli 2020 @ 18:13:03 #78
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_194163862
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik reageerde op jij die schreef dat je daar ook samen heen kon hè?

En daarnaast, je vrouw thuislaten is 1 ding, het stiekem doen een ander ding.

In het laatste geval ben je gewoon best een hufter.

Fijn dat je geen moraliserend vingertje heft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings .
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 19 juli 2020 @ 18:36:07 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194164148
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Fijn dat je geen moraliserend vingertje heft.
Liegen en bedriegen is gewoon niet ok.

Prima als je de ander ook een keuze geeft, maar als je dat niet doet weet je verdomd goed waarom je dat doet.
Omdat die ander er niet ok mee zou zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 19 juli 2020 @ 20:11:11 #80
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_194165816
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:12 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Okay, dat kan bij een enkele vrouw gelden voor make up en kleding. Maar bv. plastische chirurgie. Als die nou allemaal uit de ziekenfondsen en door de zieketekostenverzekeraars betaald ouden worden, zouden er wachtlijsten zijn van tientallen jaren.

En verder, waarom schreef je niet, naar aanleiding van die opmerking over vieze oude mannetjes .......
Poah wat een tenenkrommend en denigrerend stuk richting mannen. Gadverdamme vrouw.

Die tenenkrommende denigrerende opmerkingen naar mannen storen je zeker niet. De integriteit van een flapdrol.
In je profiel staat dat je "al"25 jaar bent, en j geslacht opgeven heb je maar niet gedaan. Zo denk ik dat je de indruk wilt geven dat dat niet belangrijk is, dat die gelijk zijn.
Nou,dan moet je ook gelijke monniken gelijke kappen toepassen in je reacties.
En verder, het spreekwoord is, als je niet oud wilt worden, moet je je jong ophangen. He schatje. iemand de les willen lezen en zelf veel erger zijn. Dubbele moraal.
Vieze oude mannetjes die het wagen te kijken. Dat met de ogen uitkleden is een interpretatie van oa jou, zul je van een ogenarts nooit horen.Tja meneer, uw vermogen om met uw ogen vrouwen uit te kleden is helaas weer wat meer verminderd. had je soms liever gehad dat oude mannen allemaal blind zouden zijn?

Lekker profiel gestalkt dus. Kun je weer trots op jezelf zijn! Ik heb het heel bewust misschien niet ingevuld zoals je zegt of het kan me gewoon geen ene fuck schelen. En 'he schatje' was in reallife een trap in je ballen geweest.

Laat oude mannen lekker loeren vind ik geen enkel probleem. De onzin die jij uitkraamt wel. Ik zal jouw bullshit braakneigingen verder ook negeren want sommige mensen zijn de moeite niet waard.
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 20:50:28 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194166659
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:

Leven en laten leven!
Dan hoef je voor de mensen van fok.nl ook geen topic te openen he. En je hoeft al helemaal niet voor alle vrouwen te bepalen dat ze graag uitgekleed worden.

Dicht.
[i]Breitling - Instruments for Professionals[/i]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')