De Blije Wipper klinkt veelbelovend.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:49 schreef Cityboy het volgende:
Ik vind de sauna erg warm, en om daar dan nog eens te gaan liggen rampetampen, lijkt me niet geweldig eigenlijk.
In De Blije Wipper doen we dat nooit in de sauna.
Die hebben ze daar ook tenminste niet.
Ik ga liever met jou naar een gewone sauna. Dat is tenminste veiligquote:
Te heet!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ga liever met jou naar een gewone sauna. Dat is tenminste veilig
Wat zou er dan moeten gebeuren?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Cityboy het volgende:
Eten in een sauna lijkt me nog uitdagender dan sex in de sauna.
En dan extra heet eten.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Lees je even in over de ts voordat je reageert
Neen? Hoe bedoel je het dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:49 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Met vies bedoel ik niet lichamelijk vies.
Lees wat ik geschreven heb. Je gaat naar een mooie en koele kamer voor sex.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:49 schreef Cityboy het volgende:
Ik vind de sauna erg warm, en om daar dan nog eens te gaan liggen rampetampen, lijkt me niet geweldig eigenlijk.
In De Blije Wipper doen we dat nooit in de sauna.
Die hebben ze daar ook tenminste niet.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jij neemt jouw vrouw daarmee heen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Cityboy het volgende:
Eten in een sauna lijkt me nog uitdagender dan sex in de sauna.
En dan extra heet eten.
Ik bedoelde oude mannen met vieze gedachten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:59 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen? Hoe bedoel je het dan?![]()
![]()
Vreemd toch. In mijn tijd was dat nog "vies", ja.
En nu mag het, is het goed geregeld, safe, en dan zeggen degenen van de generatie waarin dit volledig geaccepteerd en normaal is tegen iemand van de generatie die men nog wilde wijsmaken dat het vies was, dat het vies zou zijn. De omgedraaide wereld.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, ik begrijp dat jij niets van oude mannetjes begrijpt. Oude mannetjes hebben GEEN vieze gedachten. Zij kleden geen vrouwen uit met hun ogen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:58 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde oude mannen met vieze gedachten.Van die figuren die je met je ogen zitten uit te kleden. Eugh!
Poah wat een tenenkrommend en denigrerend stuk richting vrouwen. Gadverdamme man..quote:Op zondag 19 juli 2020 14:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat jij niets van oude mannetjes begrijpt. Oude mannetjes hebben GEEN vieze gedachten. Zij kleden geen vrouwen uit met hun ogen!
Ik denk eerder dat het andersom is. Het valt mij de laatste 60 jaren op dat vrouwen geen lustobject willen zijn en niet aangestaard willen worden en door vieze (oude) mannen met de ogen uitgekleed willen worden, MAAR er wel alles voor doen dat dat gebeurd. De make up bussiness is een miljardenbussiness, ook de plastische chirurgie, de mode, de kapper, badkleding, de leuke schoentjes en laarsjes, ondermode, corrigerende ondermode, en zelfs leuk staande Tena lady luierbroekjes voor de iets oudere vrouw.
Vrouwen WILLEN graag uitgekleed worden, letterlijk of met de "ogen" MITS het de juiste man is. En dat zijn een klein percentage van de mannen (5-10 %) die er goed tot heel goed uitzien, en dan nog de groep die er normaal tot goed uitzien maar een dikke bankrekening hebben. Dan mag dat, het met de ogen uitkleden. Graag zelfs, en ook wel in het echt. Maar mannen die niet bij deze groepen horen, neen, dat mag niet. Dan zijn het vieze oude mannetjes. Of jonge(re) mannen.
Zijn ze rijk, dan zijn het opeens interessante eerbare heren met een goed karakter. (Goed karakter betekent dan vooral gul in de dames hun beleving).
En om terug te komen op het topicthema, in die sexsauna's valt niet veel uit te kleden. Het is er warm en nat, en daar zijn de vrouwen en de mannen dan ook op gekleed.
Okay, dat kan bij een enkele vrouw gelden voor make up en kleding. Maar bv. plastische chirurgie. Als die nou allemaal uit de ziekenfondsen en door de zieketekostenverzekeraars betaald ouden worden, zouden er wachtlijsten zijn van tientallen jaren.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:25 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Poah wat een tenenkrommend en denigrerend stuk richting vrouwen. Gadverdamme man..
Ooit er over nagedacht dat vrouwen zichzelf graag mooi vinden en geen make-up dragen om mannen te pleasen?
Wat lul je dan over je kan er ook als stel heen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:58 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]![]()
Wie zijn vrouw lief heeft laat haar thuis.
Oud maar zeer wijs spreekwoord. Denk niet dat dat verdere uitleg belieft.
Damn! Hahahaha!quote:Op zondag 19 juli 2020 14:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat jij niets van oude mannetjes begrijpt. Oude mannetjes hebben GEEN vieze gedachten. Zij kleden geen vrouwen uit met hun ogen!
Ik denk eerder dat het andersom is. Het valt mij de laatste 60 jaren op dat vrouwen geen lustobject willen zijn en niet aangestaard willen worden en door vieze (oude) mannen met de ogen uitgekleed willen worden, MAAR er wel alles voor doen dat dat gebeurd. De make up bussiness is een miljardenbussiness, ook de plastische chirurgie, de mode, de kapper, badkleding, de leuke schoentjes en laarsjes, ondermode, corrigerende ondermode, en zelfs leuk staande Tena lady luierbroekjes voor de iets oudere vrouw.
Vrouwen WILLEN graag uitgekleed worden, letterlijk of met de "ogen" MITS het de juiste man is. En dat zijn een klein percentage van de mannen (5-10 %) die er goed tot heel goed uitzien, en dan nog de groep die er normaal tot goed uitzien maar een dikke bankrekening hebben. Dan mag dat, het met de ogen uitkleden. Graag zelfs, en ook wel in het echt. Maar mannen die niet bij deze groepen horen, neen, dat mag niet. Dan zijn het vieze oude mannetjes. Of jonge(re) mannen.
Zijn ze rijk, dan zijn het opeens interessante eerbare heren met een goed karakter. (Goed karakter betekent dan vooral gul in de dames hun beleving).
En om terug te komen op het topicthema, in die sexsauna's valt niet veel uit te kleden. Niet met de ogen en niet daadwerkelijk. Het is er warm en nat, en dáár zijn de vrouwen en de mannen dan ook op gekleed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |