abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 juli 2020 @ 11:34:00 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194066405
Hallo mensen, ik wil even laten weten dat de sexsauna's open zijn en dat het er druk is. Natuurlijk naast het concept ook door het fijne zomerweer zodat men niet alleen van het zwembad en de sauna's en yakuzi en barruimtes binnen gebruik kan maken maar ook buiten kunt genieten op diverse (dak) terrassen, ligweide en in het zwembad.
Misschien een idee voor een iets andere vakantie in het Limburgse, in Roermond en in Lemiers (ten zuiden van Kerkrade).
Wil je wat meer weten, kan je een dm sturen maar bij voorkeur gewoon hier je vraag stellen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 13 juli 2020 @ 11:36:16 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_194066442
Nederland als we seks gewoon konden spellen met ks ipv x.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 13 juli 2020 @ 11:37:43 #3
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194066467
Ik sauna iets anders gaan om aan mijn seksuele gerief te komen.
pi_194066887
Welke is dat dan? Heb je een linkje? En hoe duidelijk zijn de corona-regels? Bij sommige parenclubs is dat nogal vaag. Ondanks dat die ook open zijn.

Ik vind het wel raar dat je weer op elkaar mag duiken, maar dan in de bar 1,5m moet houden.
pi_194067016
Fijne zomerweer? Het is godverdomme koud man gek
pi_194068889
quote:
5s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:37 schreef Kopiko het volgende:
Ik sauna iets anders gaan om aan mijn seksuele gerief te komen.
TS gaat naar een ander soort sauna dan waar jij en ik naar toe gaan :Y
pi_194069111
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat de in een sexsauna. Je kunt daar spontaan gaan neuken ofzo? Of zijn daar weer aparte hokjes voor?
٩๏̯͡๏)۶
pi_194069367
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:52 schreef Ronald het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat de in een sexsauna. Je kunt daar spontaan gaan neuken ofzo? Of zijn daar weer aparte hokjes voor?
Vroeg me dit ook af inderdaad :D ik zweet me zonder inspanning al het leplazerus in een sauna....
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194069398
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:52 schreef Ronald het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat de in een sexsauna. Je kunt daar spontaan gaan neuken ofzo? Of zijn daar weer aparte hokjes voor?
Een speciale geur lijkt me met opdampingen van klodders sperma. :D
pi_194070515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:52 schreef Ronald het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat de in een sexsauna. Je kunt daar spontaan gaan neuken ofzo? Of zijn daar weer aparte hokjes voor?
Ik ben alleen bij Azzurra geweest (en een lading parenclubs, maar dat is anders).

Daar is een bar en een paar lounge ruimtes. Daarnaast is er een soort van doolhof met her en der matrassen. Sommigen in een afsluitbare ruimte. En achterin een nat gedeelte. Meerdere sauna's en jaccuzi's. Verder nog een rij douches, en een warme stenen bank.

In alle ruimtes behalve de bar mag je seks hebben. Dat kan alleen met je eigen partner, of met wie je er dan ook bij wil betrekken, mits die ander dat ook wil. En dat laatste is het belangrijkste. Er komen vrij veel alleengaande mannen. Als vrouw of stel kun je dus ruim kiezen. Als je niet wil dat iemand mee doet, moet je daar duidelijk in zijn. Meestal begint het met een streling. Daarnaast heb je natuurlijk veel kijkers.

Dit is mijn ervaring op een heteroavond. Op een homoavond zal het ws. iets anders gaan. Maar nog steeds op basis van nee is nee. En veilig.
pi_194070527
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:16 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Vroeg me dit ook af inderdaad :D ik zweet me zonder inspanning al het leplazerus in een sauna....
Ik moet wel zeggen, dat ik in een saunahok over het algemeen niet verder kom dan wat likken _O-
pi_194070724
Ik begrijp dat concep niet goed
  maandag 13 juli 2020 @ 16:51:41 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_194070765
Yakuzi. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_194071090
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:34 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen, dat ik in een saunahok over het algemeen niet verder kom dan wat likken _O-
Lekker zweet oplikken :r
pi_194071093
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
Yakuzi. :')
Niets geilers dan het kwakkie van je voorganger langs zien drijven toch?
pi_194072741
Daar zijn die sauna's toch veel te heet voor? Of ben ik nou gek? :P
  maandag 13 juli 2020 @ 19:18:05 #17
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194073121
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:36 schreef SpecialK het volgende:
Nederland als we seks gewoon konden spellen met ks ipv x.

[ afbeelding ]
Wakanda
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194073211
Ik heb het wel een keer of 2 in het zwembad van een sauna gedaan, maar dit was geen sekssauna :P
Don't follow me, I'm just a man.
  maandag 13 juli 2020 @ 19:24:25 #19
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194073250
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
Yakuzi. :')
Een Japanse maffioso met een Israëlisch machinepistool.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194073546
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 17:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Lekker zweet oplikken :r
Ach, als jij dat wil denken :*
pi_194073557
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef 3MCB7 het volgende:
Daar zijn die sauna's toch veel te heet voor? Of ben ik nou gek? :P
Je hebt er dus niet alleen een sauna :)
pi_194073576
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:40 schreef babylon het volgende:

[..]

Je hebt er dus niet alleen een sauna :)
Ah okee, ik vond het al zo raar. :P
  maandag 13 juli 2020 @ 19:42:45 #23
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194073601
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:36 schreef SpecialK het volgende:
Nederland als we seks gewoon konden spellen met ks ipv x.

[ afbeelding ]
Sekx
🙈 🙉 🙊
  maandag 13 juli 2020 @ 19:44:39 #24
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194073629
Wat is de bedoeling van een sexsauna? Dat je met allemaal vreemde mensen gaat lopen ketsen ofzo?
🙈 🙉 🙊
pi_194074164
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:44 schreef BadSnoopy het volgende:
Wat is de bedoeling van een sexsauna? Dat je met allemaal vreemde mensen gaat lopen ketsen ofzo?
Of met mensen waar je mee hebt afgesproken. Of met je eigen partner, terwijl je gezien/gehoord wordt. Of niet, en een beetje bar hangen.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 07:48:44 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194079062
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Fijne zomerweer? Het is godverdomme koud man gek
In Limburg was het gisteren 28 graden. Moest in de limousine de airco aan doen!
Waar wonen jullie in Godsnaam. Koud, geen seks-sauna's, geen vlaai. Werkelijk !!

:N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 08:45:24 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194079518
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:52 schreef Ronald het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat de in een sexsauna. Je kunt daar spontaan gaan neuken ofzo? Of zijn daar weer aparte hokjes voor?
Ronald, er zijn mooie kamers en als je daar gebruik van wilt maken met een vrouw dan haalt zij bij de receptie de sleutel van de kamer. Verlaten jullie de kamer dan levert de vrouw de sleutel weer in en gaat meteen een team van 3 mensen naar de kamer, trekken schone lakens op, leggen kussens weer netjes, maken toilet bidet wastafel schoon. Dat kost jou niets extra. Je betaalt als je de gelegenheid binnenkomt entree en dat is voor alle faciliteiten incl. kamer, inclusief alles in de bar behalve wijn en champagne (dus koffie capucino thee bier fris enzovoort) en de hele dag door zijn er buffetten (ontbijt, lunch, dinner) en ook tussendoor is er wat te eten, hamburgers, soep, broodjes, soms is er barbecue of 's middags vlaai,
Het is te vergelijken met een all in hotel maar dan behalve enkele speciale dranken en de service van de dames die 100 euro per uur is. Minimum bij de meeste damesis een half uur dus 50 euro maar vaak ook minimaal 1 uur.
Maar nogmaals, dat hoeft allemaal niet, met die vrouwen !!!
De entree varieert tussen 40 en 60 euro, afhankelijk van moment van binnenkomst. Raar maar waar ... hoe vroeger je komt, hoe goedkoper, ik meen 40 euro en als je later aankomt (na 13 of 14 uur) kost het 60.
Er blijven, bar, eten drinken sauna, bubbelen zwemmen kan je tot sluitingstijd, meen tot 02.00 en in het weekend 03.00.

Kleding, Bij de receptie krijg je een grote badjas en het volgende "station" is een moderne kleedkamer waar je een kluis-kastje krijgt voor je kleren en spullen. Het idee is dat je je volledig uitkleedt en verder in die heel grote en lange badjas gaat. Wil je toch een onderbroek, zwembroek of lingerie-setje (als je dat lekker vindt) onder die badjas aan, dan doe je dat gewoon. Echter, vanwege hygiëne mag je in het water (bv. bubbelbad) geen kleding aan.

Er is niets vies of crimineels aan, geen louche of ranzige tent. De vrouwen die daar komen hebben niets met deze horeca en sauna gelegenheid te maken, Zij betalen zelf ook entree. Iedereen moet zich legitimeren, dus ook geen minderjarigen. Iedereen betaalt dus voor het gebruik van de accomodatie, het eten en het drinken. Zij zorgen voor hygiëne, veiligheid en service. Zo kun je er ook geld opnemen, bij een atm machine (geld uit de muur pinnen) Jij overlegt zelf met de vrouwen als je iets wilt. Het kan zijn dat als de vrouwen de sleutel halen van een kamer dat ze voor het gebruik van de kamer, of voor het verschonen van lakens, handdoeken en poetsen na gebruik van die kamer, moeten betalen. Maar daar heb jij verder niets mee van doen. De kamers zijn mooi en sfeervol ingericht.

Je kan er dus heen, van de opening om 11 uur, tot na middernacht. Badderen, eten drinken. Wat praten met de andere bezoekers in de bar, met de mannelijke bezoekers en met de vrouwen, en weer naar huis gaan, voor uitsluitend de entree prijs.

Nog iets vergeten? Ja, toch. parkeren is gratis maar momenteel is het er als je wat later komt wel stampevol en veel auto's staan geparkeerd buiten het parkeerterrein. Het ligt tussen twee woonkernen in (geen gegaap van buurtbewoners) , dus er is wel ruimte om te parkeren.
Is ook met openbaar vervoer goed te bereiken, met de bus en dan stukje lopen, minder dan 5 minuten.
Er liggen veel hotels, pensions, vakantiepark, een camping heel dicht in de buurt, dus je kan er makkelijk een lang weekend van maken, en ook vanaf niet al te gek duur. Kunt met de fiets gaan, zie ik ook wel eens, op de renfiets helemaal in die professionele fiets kleding en die gekke schoentjes en dan thuis vertellen, ze zijn doodop want ze zijn helemaal tot in Luxemburg geweest.

Jaja ... :N :N

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 14-07-2020 09:22:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:03:47 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194079689
Hier een sfeerimpressie, natuurlijk stukje reclame met mooi geschoten plaatjes.
Je ziet er ook de Arabische ruimte die ik was vergeten te noemen.

Wat je niet ziet is de sfeer, die is er nogal gemoedelijk. Er komen uiteraard veel Limburgers (want in Zuid Limburg gelegen) en best veel Vlamingen. Door de week rustiger dan het weekend en vroeger op de dag ook rustiger. Dus eerste keer, ga vroeg, kun je beter rondkijken en je een paar favoriete plekjes zoeken. De vrouwen willen je graag even rondleiden. dan "kennen" ze je en kunnen dan later makkelijker even een praatje komen maken met je en kijken hoe het "staat".
Veel klanten die er vaak "komen" arriveren meestal vroeg en zien ze een vreemd gezicht dan willen ze best wel wat tips geven incl. welk type vrouw zij mooi vinden en welke dan hun favorieten zijn. Altijd zeer leerzaam, zulke gesprekken. En ook waarom! Je komt er veel te weten, .... vooral over de verteller zelf!

Kijk maar eens naar dit you tube impressie filmpje ...



[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 14-07-2020 09:36:12 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:04:56 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194079706
Had ik al verteld dat je op je verjaardag gratis naar binnen mag, geen entree hoeft te betalen?
Neen? Dan doe ik het bij deze!

*O* *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194079709
Ah, TS heeft het over een bordeel
pi_194079761
Ik ben gek op een dagje sauna en gek op neuken maar de combinatie van de twee ontgaat me even. Na een dagje sauna met mijn vrouw kan ik heus wel met een halve dikke in de auto weer naar huis om daar een feestje te bouwen maar ik vind het van een puberaal soort geilheid getuigen om dat in het complex zelf te willen doen.
Al dat geneuk wat mensen constant overal willen doen, houd je eens een beetje in joh.
-nee-
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:10:56 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194079792
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:33 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik ben alleen bij Azzurra geweest (en een lading parenclubs, maar dat is anders).

Daar is een bar en een paar lounge ruimtes. Daarnaast is er een soort van doolhof met her en der matrassen. Sommigen in een afsluitbare ruimte. En achterin een nat gedeelte. Meerdere sauna's en jaccuzi's. Verder nog een rij douches, en een warme stenen bank.

In alle ruimtes behalve de bar mag je seks hebben. Dat kan alleen met je eigen partner, of met wie je er dan ook bij wil betrekken, mits die ander dat ook wil. En dat laatste is het belangrijkste. Er komen vrij veel alleengaande mannen. Als vrouw of stel kun je dus ruim kiezen. Als je niet wil dat iemand mee doet, moet je daar duidelijk in zijn. Meestal begint het met een streling. Daarnaast heb je natuurlijk veel kijkers.

Dit is mijn ervaring op een heteroavond. Op een homoavond zal het ws. iets anders gaan. Maar nog steeds op basis van nee is nee. En veilig.
Dit is dus duidelijk iets heel anders. Ja, en natuurlijk, bij beide gelegenheden moeten natuurlijk diegenen die met mekaar seks hebben er mee instemmen. Anders is het een verkrachting.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:34:12 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194080141
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben gek op een dagje sauna en gek op neuken maar de combinatie van de twee ontgaat me even. Na een dagje sauna met mijn vrouw kan ik heus wel met een halve dikke in de auto weer naar huis om daar een feestje te bouwen maar ik vind het van een puberaal soort geilheid getuigen om dat in het complex zelf te willen doen.
Al dat geneuk wat mensen constant overal willen doen, houd je eens een beetje in joh.
Tja, je hebt ook mannen die geen vrouw hebben. En vrouwen die een centje willen verdienen. Enzovoort. Onze Lieve Heer heeft veel vreemde kostgangers.
Jullie letten teveel op het woord seks SAUNA. Ik ben een keer in mijn leven, zal rond 1965 geweest zijn, in een sauna geweest. Vond het heel leuk maar wel veel te warm. Dus daarna nooit meer geweest. Ik ben dus ook in deze "sauna" nooit in de sauna geweest en er zelfs nooit eens naar binnen gekeken. Om eerlijk te zijn, ik weet zelfs niet waar het sauna gedeelte in dit grote pand met ligweiden enz. is.

Ik zie het vooral als een all inclusive allround wellness centre met extra opties, gericht op een voornamelijk jong, vlot en dynamisch mannelijk publiek zoals ik zelf ook ben.

:7 B-) (8> *) }:| B:)B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194085593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tja, je hebt ook mannen die geen vrouw hebben. En vrouwen die een centje willen verdienen. Enzovoort. Onze Lieve Heer heeft veel vreemde kostgangers.
Jullie letten teveel op het woord seks SAUNA. Ik ben een keer in mijn leven, zal rond 1965 geweest zijn, in een sauna geweest. Vond het heel leuk maar wel veel te warm. Dus daarna nooit meer geweest. Ik ben dus ook in deze "sauna" nooit in de sauna geweest en er zelfs nooit eens naar binnen gekeken. Om eerlijk te zijn, ik weet zelfs niet waar het sauna gedeelte in dit grote pand met ligweiden enz. is.

Ik zie het vooral als een all inclusive allround wellness centre met extra opties, gericht op een voornamelijk jong, vlot en dynamisch mannelijk publiek zoals ik zelf ook ben.

:7 B-) (8> *) }:| B:)B
Ik zie het als een plek voor vieze mannetjes. :D
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:26:12 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194085710
Leesfok?

Jij hebt het gewoon over bordelen met een extraatje.
Sekssauna’s zijn wat anders.

Een sekssauna is een gelegenheid waar mensen betalen voor de faciliteiten, waar je ook seks mag hebben.

Jij doelt op bordelen met ook extra faciliteiten.
Waar je seks met prosties kan hebben en andere dingen kan doen.

Hoop trouwens dat je goed in de gaten houdt of het allemaal wel zo netjes gaat.
Die ‘all in’ bordelen staan bekend om misbruik.
Leuke faciliteiten en daarnaast apart betalen voor de diensten van dames zijn al beter. Maar ook nogsteeds oppassen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:59:34 #36
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_194087077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:17 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Ik zie het als een plek voor vieze mannetjes. :D
Haha! Het is ook veel leuker om met een vrouw naar een gewone sauna te gaan waar je geen seks mag hebben en dat ze dan toch niet van je pik af kan blijven. Alleen dat is verboden ~O>
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_194088776
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Haha! Het is ook veel leuker om met een vrouw naar een gewone sauna te gaan waar je geen seks mag hebben en dat ze dan toch niet van je pik af kan blijven. Alleen dat is verboden ~O>
En dan zit er in het hoekje een vieze man mee te gluren. ;)
pi_194090046
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:33 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik ben alleen bij Azzurra geweest (en een lading parenclubs, maar dat is anders).
Azzurra is zo goed als letterlijk bij mij om de hoek. Dagelijks rijd ik er voorbij en wist dat ze een poging doen/deden om er ook hetero avonden te organiseren. Maar staat in de regio nog steeds bekend als gay-sauna, vandaar Azzurru) en de url; gaysaunaazzurra.nl
Zijn de hetero dagen inmiddels al wat meer bezocht? Want tot nu toe bezochten wij (m/v-stel) alleen nog parenclubs als Fun4Two e.d. Maar als het om de hoek net zo relaxt en gezellig is, is het misschien toch eens de moeite waard om te bezoeken.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 21:12:34 #39
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_194090928
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Fijne zomerweer? Het is godverdomme koud man gek
:')_! het is juli man
pi_194091394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:19 schreef ShortWanks het volgende:

[..]

Azzurra is zo goed als letterlijk bij mij om de hoek. Dagelijks rijd ik er voorbij en wist dat ze een poging doen/deden om er ook hetero avonden te organiseren. Maar staat in de regio nog steeds bekend als gay-sauna, vandaar Azzurru) en de url; gaysaunaazzurra.nl
Zijn de hetero dagen inmiddels al wat meer bezocht? Want tot nu toe bezochten wij (m/v-stel) alleen nog parenclubs als Fun4Two e.d. Maar als het om de hoek net zo relaxt en gezellig is, is het misschien toch eens de moeite waard om te bezoeken.
Toen wij er waren, was het best vol. Maar ook heel veel alleengaande mannen. Op de laatste donderdag van de maand is het alleen stellen.
pi_194096448
TS heeft het idd over een bordeel. De seks-sauna's (parenclubs met sauna) gaan pas op 1 september weer open
Het is wat.......
pi_194096636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:17 schreef gooddaddy het volgende:
TS heeft het idd over een bordeel. De seks-sauna's (parenclubs met sauna) gaan pas op 1 september weer open
Oh?

Azzurra wacht nog op goedkeuring
Steamworks gaat 1 augustus
Partyplayers as vrijdag
Monique en Fata Morgana zijn al open.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2020 10:32:26 ]
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:36:46 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194097741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:17 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Ik zie het als een plek voor vieze mannetjes. :D
Valt mee, de meeste hebben zich goed gewassen, en ook daar zijn veel douches enz.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194097902
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Valt mee, de meeste hebben zich goed gewassen, en ook daar zijn veel douches enz.
Ik mag toch hopen dat ze wel douchen voordat ze de sauna in gaan ja. Sjongejonge
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:59:37 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194098115
Zoals al een paar keer geschreven, je kunt er heen gaan en de hele dag (14 uren open, weekend meen zelfs 15 uren) badderen, je laten masseren door sportmasseurs (kost extra), eten drinken muziek ligweide sauna bubbelbad zwembad voor tussen de 40 en de 60 euro per persoon. Er staat nergens dat je niet ook als (echt)paar kunt gaan en er een goedkope en fijne dag van kan maken, zonder met een vrouw naar een kamer te gaan..

En hoe je dat nou wilt noemen, ik noem het een seks-sauna maar wat maakt het uit, het beestje hoeft maar een naam te hebben. Ik denk dat ik het goed genoeg heb beschreven, en ook heb ik een you tube filmpje geplaatst. Heb je nog echte vragen, stel z hier og als je dat liever doet per dm.

^O^ :W

Ps. Die all in INCLUSIEF seks as much as you can - tenten, die zijn in Duitsland en daar weet ik NIET meer van dan wat ik erover lees in het internet.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 15-07-2020 12:08:23 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:17:56 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194098463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Zoals al een paar keer geschreven, je kunt er heen gaan en de hele dag (14 uren open, weekend meen zelfs 15 uren) badderen, je laten masseren door sportmasseurs (kost extra), eten drinken muziek ligweide sauna bubbelbad zwembad voor tussen de 40 en de 60 euro per persoon. Er staat nergens dat je niet ook als (echt)paar kunt gaan en er een goedkope en fijne dag van kan maken, zonder met een vrouw naar een kamer te gaan..

En hoe je dat nou wilt noemen, ik noem het een seks-sauna maar wat maakt het uit, het beestje hoeft maar een naam te hebben. Ik denk dat ik het goed genoeg heb beschreven, en ook heb ik een you tube filmpje geplaatst. Heb je nog echte vragen, stel z hier og als je dat liever doet per dm.

^O^ :W

Ps. Die all in INCLUSIEF seks as much as you can - tenten, die zijn in Duitsland en daar weet ik NIET meer van dan wat ik erover lees in het internet.
Jij neemt jouw vrouw daarmee heen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194099021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Valt mee, de meeste hebben zich goed gewassen, en ook daar zijn veel douches enz.
Met vies bedoel ik niet lichamelijk vies. :P
pi_194100104
TS moet betalen voor seks :')
pi_194102491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 14:01 schreef jaap_de_baardaap het volgende:
TS moet betalen voor seks :')
Want?
TS staat naar mijn idee gewoon open tegenover blije seks.
Waarom seks alleen met een vaste partner, of waarom alleen een vaste partner voor de seks, waarom alleen sekspartners in het uitgaans leven, of online scoren?

Jouw standpunt komt wel erg ouderwets over "back to the 50s" .....
  woensdag 15 juli 2020 @ 19:17:03 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194104131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 17:01 schreef ShortWanks het volgende:

[..]

Want?
TS staat naar mijn idee gewoon open tegenover blije seks.
Waarom seks alleen met een vaste partner, of waarom alleen een vaste partner voor de seks, waarom alleen sekspartners in het uitgaans leven, of online scoren?

Jouw standpunt komt wel erg ouderwets over "back to the 50s" .....
Lees je even in over de ts voordat je reageert
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')