Zou met gewicht te maken kunnen hebben. Die gewone oordopjes blijven denk niet zitten al ze te zwaar worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand enig idee of er ergens in China nog bluetooth oordopjes te krijgen zijn zoals oordopjes vroeger gemaakt werden? In-Ear vind ik totaal niet comfortabel zitten en ik wil via YouTube in gezelschap niet altijd een koptelefoon opzetten. Als ik zoiets zoek vind ik alleen maar die wannabee Apple Airpods die allen in-ear zijn.
Wait.. Dacht dat die 60 euro zou gaan kosten..?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:29 schreef shiz het volgende:
@:Schnitzels moet je ff vanaf hier een beetje lezen: CHI / [Chinese Webshops] Topic #404
Was ook iets van een nieuwe Chromecast?
Shiz bedoelde deze: https://tweakers.net/nieu(...)-europa-70-euro.htmlquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:43 schreef J03llV het volgende:
Wait.. Dacht dat die 60 euro zou gaan kosten..?
Ah ja die bedoelde ik ook! Helaas is 16 oktober niet gelukt voor googlequote:Op maandag 19 oktober 2020 00:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Shiz bedoelde deze: https://tweakers.net/nieu(...)-europa-70-euro.html
(Nog) niet verkrijgbaar in Nederland. Wel via het buitenland verkrijgbaar.
Hij is gewoon te bestellen in het buitenland.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:52 schreef J03llV het volgende:
Ah ja die bedoelde ik ook! Helaas is 16 oktober niet gelukt voor google
Ik had deze en beviel eigenlijk prima totdat mijn zusje hem stal. Nu heb ik eigenlijk bijna dezelfde, maar dan van Xiaomi, die ik nu niet zo 1,2,3 kan terug vinden. Telefoon valt in de houder en dan zit hij ook echt vast. Ik heb hem ondertussen al een jaar aan mijn ventilatierooster geklemd en is er nog nooit afgevallen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:45 schreef Iemand91 het volgende:
De 11.11 heeft mij doen weer zoeken/oriënteren naar een telefoonhouder voor in de auto.
Dit type is heel populair omdat het zo eenvoudig werkt. Metalen plaatje tussen je telefoon en hoesje en klaar.
Maar mijn ervaring met houders op de ventilatieroosters is vrij slecht.
Toevallig kwam ik thuis nog zoiets tegen. Waardeloos ding; telefoon zit niet goed vast, kan te makkelijk ronddraaien en die klem die op de ventilatieroosters schuift, schuift snel van de lamellen af.
Daarnaast zakken de lamellen altijd meteen waardoor je telefoon naar beneden hangt.
Die gelinkte magneethouder lijkt me erg fijn, maar met zo'n sterke magneet trek je de houder toch ook zo van de lamellen af?
En de telefoon gaat dan altijd naar beneden hangen.
Deze Baseus leek mij ook wel wat.
De air vent holder ziet er degelijk uit (klemt namelijk ook achter de lamel en heeft extra steun eronder), komt met een extra zuignap (handig voor andere situaties waarbij de houder niet in de ventilatierooster kan) en voor een paar euro kun je ook nog eens kijken of Qi charging werkt.
Maar de houder lijkt stroom nodig te hebben om los en dicht te gaan; dat lijkt me zeer onhandig.
Tevens vraag ik me af of mijn Poco X3 wel in dat ding past. (te dik en te breed)
Zoek eigenlijk wel iets voor de ventilatierooster, want dat lijkt in de vaste auto de meest praktische plek.
Jaaaquote:Op woensdag 4 november 2020 23:55 schreef Captain_koek het volgende:
Wat zij. Jullie lijstjes mbt 11.11 danwel black friday?
Zoek inspiratie
Dat is behoorlijk prut natuurlijk. Kijk eens bij een https://geekman.aliexpres(...)=Wireless+Microphone .quote:Op woensdag 11 november 2020 14:54 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN
Iemand ervaring met een draadloze microfoon? Heb dit nodig voor het opnemen van video's. De camera zal hierbij één a twee meter van de te filmen persoon af staan. Liefst film ik gewoon met een moderne smartphone. Voornamelijk voor uitleg, presentaties en rondleidingen te filmen voor sociale media. Werkt dit een beetje?
Ik snap je argument. Ik heb nog niet eerder met een draadloze microfoon gewerkt. Meeste filmpjes werden tot nu toe gefilmd in een winkel op een afstand van twee meter en dan hoor je de gesprekken niet geweldig meer doordat je enkel de microfoon van de smartphone hebt. Ik hoopte dit ietsje te verbeteren met een goedkope oplossing.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:42 schreef shiz het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk prut natuurlijk. Kijk eens bij een https://geekman.aliexpres(...)=Wireless+Microphone .
Ik heb een setje van Comica. BoomX-D, 1x UC1 en 1x D1 kitje.
Volgens velen is audio >50% van een video. Mensen kunnen leven met video die lijkt geschoten is op een aardappel als de audio te pruimen is. Is de audio prut ondanks gave beelden, dan is men weg, so don't skimp out!
Ik was niet op de hoogte dat die speaker voor die prijs te verkrijgen was. Bedankt.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:15 schreef shiz het volgende:
@:Brecht35
• https://www.china-gadgets(...)n-plus-lautsprecher/ ?
Voor die prijs moet je er eigenlijk 2 pakken, ze kunnen gekoppeld worden voor een stereo beleving.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:20 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik was niet op de hoogte dat die speaker voor die prijs te verkrijgen was. Bedankt.
Edit: Gekocht voor ¤58,65(-¤10 coupon in de link die je me gegeven hebt). Heel erg bedankt!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ga dat dus nooit nodig hebben, dan is het zonde van het geld.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Voor die prijs moet je er eigenlijk 2 pakken, ze kunnen gekoppeld worden voor een stereo beleving.
Ja, ook al tweemaal gehad.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg vanavond een zak met AliExpress bedrukking met daarin 3 losse bestellingen (van verschillende verkopers)
Jullie dat wel eens gehad? Hoe werkt dat in godsnaam?
Voor zo ver ik weet, heeft AliExpress in Schiedam een soort sub-sorteercentrum geopend. In de tracktrace heet dat "the hand over point to the local delivery company" of iets dergelijks. Het is ook het retour adres dat in de postnl app verschijnt. Ik weet niet of alles daar langs gaat, maar veel wel. Daar combineren ze de laatste tijd vaak zendingen naar 1 zak, zodat het voor de lokale vervoerder (gewoonlijk postnl in mijn ervaring) maar 1 pakketje is. Dat scheelt hen waarschijnlijk weer verzendkosten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg vanavond een zak met AliExpress bedrukking met daarin 3 losse bestellingen (van verschillende verkopers)
Jullie dat wel eens gehad? Hoe werkt dat in godsnaam?
Hopelijk gaat dat deze week weer lopen, zitten bij mij ook een paar pakketjes in limboland volgens mij.quote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Pulsy het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet, heeft AliExpress in Schiedam een soort sub-sorteercentrum geopend. In de tracktrace heet dat "the hand over point to the local delivery company" of iets dergelijks. Het is ook het retour adres dat in de postnl app verschijnt. Ik weet niet of alles daar langs gaat, maar veel wel. Daar combineren ze de laatste tijd vaak zendingen naar 1 zak, zodat het voor de lokale vervoerder (gewoonlijk postnl in mijn ervaring) maar 1 pakketje is. Dat scheelt hen waarschijnlijk weer verzendkosten.
Momenteel lijkt Postnl trouwens geen pakketten meer op te halen bij dat warenhuis, zoals ze zelf ook aangeven in interviews (https://www.nu.nl/economi(...)es-duurt-langer.html). Al mijn bestellingen die daar sinds 26 november langs gekomen zijn, zitten daar vastVia DHL krijg ik wel gewoon spul binnen.
AliExpress en ander Chinees spul heeft de laagste prioriteit, aangezien Postnl nu dichtbij de maximale capaciteit zit blijft dat dus staan. De loodsen op het vliegveld in Luik staan om diezelfde reden nu ook vol met pakketten. Zodra het weer rustiger wordt komt dat spul vanzelf weer, afgelopen zomer kreeg ik alle Chinese stilstaande pakketten binnen een weekquote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Pulsy het volgende:
[..]
Momenteel lijkt Postnl trouwens geen pakketten meer op te halen bij dat warenhuis, zoals ze zelf ook aangeven in interviews (https://www.nu.nl/economi(...)es-duurt-langer.html). Al mijn bestellingen die daar sinds 26 november langs gekomen zijn, zitten daar vastVia DHL krijg ik wel gewoon spul binnen.
Ah vandaar! Had van een pakketje al wel paar keer een bezorgmoment gekregen in de postnl app (twee keer verzet ofzo, stond wel bij dat het pakket nog niet ontvangen/verwerkt is) en sinds ongeveer 1,5 week staat de status op bezorgtijd onbekend.quote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Pulsy het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet, heeft AliExpress in Schiedam een soort sub-sorteercentrum geopend. In de tracktrace heet dat "the hand over point to the local delivery company" of iets dergelijks. Het is ook het retour adres dat in de postnl app verschijnt. Ik weet niet of alles daar langs gaat, maar veel wel. Daar combineren ze de laatste tijd vaak zendingen naar 1 zak, zodat het voor de lokale vervoerder (gewoonlijk postnl in mijn ervaring) maar 1 pakketje is. Dat scheelt hen waarschijnlijk weer verzendkosten.
Dat heb ik ook met 1 pakket, dat is al meerdere dagen met een bezorger onderweg geweest volgens de app. Ik begin me echt zorgen te maken over die bezorgerquote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah vandaar! Had van een pakketje al wel paar keer een bezorgmoment gekregen in de postnl app (twee keer verzet ofzo, stond wel bij dat het pakket nog niet ontvangen/verwerkt is) en sinds ongeveer 1,5 week staat de status op bezorgtijd onbekend.
We wachten rustig af.
gewoon een anker usb-c kabel?quote:Op zondag 20 december 2020 12:00 schreef THEFXR het volgende:
zouden jullie mij willen helpen kiezen?
ik heb deze lader en ben op zoek naar een goede,veilige USB-C naar USB_C kabel
welke kabel zouden jullie aanraden?
.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb de lader ook van Ali, denk dat ik gewoon 5A/100W neem van Baseusquote:Op zondag 20 december 2020 15:23 schreef shiz het volgende:
• https://www.amazon.de/dp/B07ZPQZ2Z1/
[ afbeelding ]
Anker, BlitzWolf, Aukey e.d. waren altijd de go-to power merken (met voornamelijk ook Amazon-aanwezigheid).
Ik ben tegenwoordig meer van Ugreen, Baseus, Rocketek, Mcdodo, FLOVME e.d. .Gewoon lekker uit China halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |