Wellicht wel wellicht niet, nu met de corona heb ik er gewoon geen zin meer in om te scheren.quote:
quote:
Ik eet zelden spaghetti, farfalle vind ik beter of maccheroni (niet macaroni, ik haat macaroni.) Penne heb ik ook wel graag overigens.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, om over spaghetti maar te zwijgen.
Of je zorgt gewoon dat je een spaghetti blowjob krijgt. Het mooie eraan is, je hoeft geen gehaktballen te draaien die heb je al.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stop altijd wat gehaktballen in mijn baard heb ik onderweg nog wat
Hamsterenquote:Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stop altijd wat gehaktballen in mijn baard heb ik onderweg nog wat
Dat eet ook niet fijn met een baard.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wellicht wel wellicht niet, nu met de corona heb ik er gewoon geen zin meer in om te scheren.
[..]
[..]
Ik eet zelden spaghetti, farfalle vind ik beter of maccheroni (niet macaroni, ik haat macaroni.) Penne heb ik ook wel graag overigens.
Verdomme is het al middag. Ik moet dadelijk eens gaan koken...quote:
half vier geweest en hoi alles oke?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Verdomme is het al middag. Ik moet dadelijk eens gaan koken...![]()
Hoi, hoi, alles okay?
Dag , Haagsjequote:
Tijd voor pils!!quote:Op maandag 13 juli 2020 15:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
half vier geweest en hoi alles oke?
ga ik weg okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |