Nog te weinig tijd maar ben er mee bezig!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als ik tijd heb (en dat heb ik komend weekend waarschijnlijk wel), kan ik best een verslagje maken idd! In september naar Valkenburg-Hoenderloo-Midlaren-Terschelling(dagje Vlieland) geweest (grotten, kastelen, herten, zwijnen, watervogels, gevangenismuseum, Zeehondjes, duinen)
quote:
Waar ben je naartoe geweest?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:47 schreef Halcon het volgende:
Het heeft ook z'n voordelen.
Van de week zat er 14 man in het vliegtuig. Heerlijk languit gelegen en geslapen
Kan me er niet echt toe zetten om een verslag te schrijven. Naar Duitsland met mijn vrouw was heel relaxt in een mooie omgeving en met mijn vader naar Normandië was heel tof, maar ik krijg er niet echt schrijfzin van.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:45 schreef Fogel het volgende:
Ik wacht op mooie binnenlandse verslagen... Nederland heeft best veel te bieden als je er even bij stilstaat.
Dingen bezoeken die nog wel open zijn maar zonder hordes buitenlandse toeristen moet een verademing zijn
En het jaar daarna gewoon Winterswijk?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:19 schreef Individual het volgende:
De O&N 'reis' zal Vreden worden en als zelfs Duitsland niet kan wordt het Vragender.
Winterswijk is in 1999 al in de lijst opgenomen. Berlijn en Zanzibar waren ook 99 en de rest kwam later. Een paar probleempjes verder gaan we nog door.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
En het jaar daarna gewoon Winterswijk?![]()
quote:When you book an economy fare with flydubai, we give you the opportunity to upgrade your cabin to Business Class at a price you like.
You can place your bid to upgrade up to 10 hours prior to your scheduled time of departure, if you are flying from Dubai, or up to 18 hours prior to departure for all other flights.
We'll send you an email to let you know when the bidding starts, or you can enter your details in the eligibility widget above to get started.
Doen ze bij Aeorlineas Argentinas standaard, al een paar jaar geloof ik. Maar voor mijn vluchtjes van 50 minuten vind ik economy wel bestquote:Op woensdag 11 november 2020 14:13 schreef Gaoxing het volgende:
Grappig wel: FlyDubai heeft sinds kort de mogelijkheid om te bieden op business class stoelen:
[..]
Moest even weer denken aan FlyBE en of dit misschien een soort doorstart van ze was, maar gelukkig niet voor jullie.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:13 schreef Gaoxing het volgende:
Grappig wel: FlyDubai heeft sinds kort de mogelijkheid om te bieden op business class stoelen:
[..]
Nee, volgens mij zijn ze 'van Dubai', net als Emirates. Of ze direct onder de regering, of officieel onder het investment fund vallen weet ik niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Individual het volgende:
Moest even weer denken aan FlyBE en of dit misschien een soort doorstart van ze was, maar gelukkig niet voor jullie.
Ik denk dat je misschien al niet een heel erg uitgebreide business class verwacht als je FlyDubai vliegt ;-)quote:Zorgt dit niet voor 'verwatering' van de klasse? Het is al erg genoeg dat de paupers soms zomaar een upgrade krijgen!
Is dat een beetje te doen daar? Met een camper rondreizen? Hier in Argentinië zou je denken van wel, maar dat valt enorm tegen. Mede dankzij de staat van de wegen in met name Patagonia. De paar verhuurders werken met erg basic campers, niet wat de gemiddelde Nederlander voor ogen heeft bij het huren van een camper. En de verhuurders hebben ook een relatief slechte naam, verborgen gebreken, belachelijke kosten achteraf wegens schade, dat soort ongein. Maar aan de andere kant klinkt het inderdaad interessant, ik zal er eens over nadenken, dank voor de gratis tipquote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef Noudanzeg het volgende:
inderdaad benieuwd naar 2021, voorlopig houden ze het hier erop dat pas de tweede helft weer internationale gasten kunnen komen. Voorlopig richten we ons dus maar op locals en expats.
verder ben ik aan het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om een drietal UAZ Bukhanka's te kopen, om te bouwen naar campers, en die dan te gaan verhuren. Ik denk toch dat veel mensen die wel durven te reizen straks liever op zichzelf blijven ipv groepsreizen te doen.
West Normandië is zo mooi dat ik er zelfs heb gewoond.quote:Op maandag 28 december 2020 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Weekje Normandië met mijn vader in september.
Precies hetzelfde hier. Sinds Sinterklaas 2019 nog vier keer op vakantie geweest en enkel in groene en gele gebieden gereisdquote:Op maandag 28 december 2020 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk was 2020 niet eens een slecht reisjaar voor mij.
Weekje Gran Canaria (inclusief 2 dagen Tenerife) in februari.
Weekje aan de Overijsselse Vecht in april.
Twee weken Oost-Duitsland met uitstapjes naar Tsjechië in augustus.
Weekje Normandië met mijn vader in september.
Maar dan weer geen voorverkenning van Turijn, of een maand aan de Caribische kust van Colombia, of een meerdaagse conferentie in Lissabon.
Mij benieuwen wat 2021 op reisgebied gaat brengen.
Hier in Altai wel hoor. maar een Bukhanka is 4wd, met hoge en lage gearing, dus je kan je helemaal uitleven in de bergen. De campers worden ook basic, dat is het mooie hier, alles is basic zeg maarquote:Op maandag 28 december 2020 13:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen daar? Met een camper rondreizen? Hier in Argentinië zou je denken van wel, maar dat valt enorm tegen. Mede dankzij de staat van de wegen in met name Patagonia. De paar verhuurders werken met erg basic campers, niet wat de gemiddelde Nederlander voor ogen heeft bij het huren van een camper. En de verhuurders hebben ook een relatief slechte naam, verborgen gebreken, belachelijke kosten achteraf wegens schade, dat soort ongein. Maar aan de andere kant klinkt het inderdaad interessant, ik zal er eens over nadenken, dank voor de gratis tip
Goed getimedquote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Sinds Sinterklaas 2019 nog vier keer op vakantie geweest en enkel in groene en gele gebieden gereisd. Eerst Dublin en Cork tijdens Sinterklaas, daarna een weekend Parijs vlak voor alles mis bleek te gaan, in de zomer een weekend Berlijn toen alles weer beter leek te gaan en exact in de drie weken dat we een beetje konden en mochten reizen in september nog rondgereisd door Denemarken en Zweden. Allemaal erg dicht bij huis voor mijn doen, maar ik ben toch erg gelukkig dat ik nog zo veel heb mogen doen en zien en zelfs drie nieuwe landen heb kunnen bezoeken
.
Balen dat jullie zoveel tegenslagen gehad hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed getimed
Wij gaan in 2021 dingen hooguit 2/3 weken van te voren plannen. Wat meer last minute. Normaal boeken we reizen maanden van te voren, maar we zijn zo vaak teleurgesteld dat we dat niet gaan doen. Ik werk zelfstandig en man kan vakantie relatief makkelijk opnemen, dus dan maar optimaal gebruik maken van de weken waarin een bepaald land weer open is met restaurants/hotels, ed.
Ach, er zijn mensen die veel harder getroffen zijn qua reizen; we hebben in de meeste instanties wel ons geld terug gekregen. En we konden alsnog twee keer weg naar Duitsland. Maar we keken erg uit naar Florence, IJsland en Oostenrijk. Dat ging allemaal niet door.quote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Balen dat jullie zoveel tegenslagen gehad hebben. Zelf ben ik meer van het boeken van enkel de vliegtickets en hooguit de eerste paar nachten, omdat er zo weinig risico is en ik de flexibiliteit die het geeft ook heerlijk vind. Ik hoop dat de wat meer 'last minute' aanpak jullie ook zal bevallen
. En zo niet dan is het een leermoment en kan alles vast weer verder vooruit geboekt worden richting het einde van het jaar. Hopelijk
.
Twente, Arnhem en Terschelling noem ik geen vakantie xDquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vond dit ook best een ok reisjaar
In maart zijn we naar Faeröer/IJsland/Shetlands geweest. In juni een weekendje Twente. In augustus een lang weekend Arnhem en een weekje Oostenrijk. De verre/bijzondere reis zat dit jaar aan het begin dus daar hebben we geluk mee gehad. Op de dag dat we thuiskwamen was de eerste lockdown
Voor volgend jaar staan er twee dingen op de planning: in mei een weekend Terschelling met de familie en in juni een huwelijk in Parijs. Ik ben benieuwd of dit door kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |