Niet misschien. Zeker. Is maanden geleden al illegaal verklaard voor 2021quote:Op zondag 12 juli 2020 22:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Leuk maar je hebt dus woorden in mijn mond gestopt die ik helemaal niet heb gezegd.
Van mij hadden ze harder gestraft mogen worden. Dat is niet gebeurt, ik kan er verder niks aan doen.
Het is verder wat Bianconeri zegt. DAS wordt voor nu gedoogd, zal volgend jaar misschien wel illegaal zijn.
Dat is precies wat ik al 2 jaar op dit forum over RBR vertel. Het ligt altijd aan Renault (nu Honda), of de coureur, het ligt nooit aan de leiding of ontwerpafdeling.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Newone82 het volgende:
Marko gooit weer eens bommetje bij de hard werkende Japanners van Honda.
Het ligt tenslotte altijd aan de motorbouwer, niet aan Red Bull zelf.
Gadverdamme wat een walgelijk team is het ook he.
Ik hoop na dit gelezen te hebben dat Red Bull keihard op zijn bek gaat zoals nu dit seizoen.
https://racingnews365.nl/(...)op-de-rechte-stukken
Dit laat inderdaad wel weer prima zien wat voor team RBR is....quote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Newone82 het volgende:
Marko gooit weer eens bommetje bij de hard werkende Japanners van Honda.
Het ligt tenslotte altijd aan de motorbouwer, niet aan Red Bull zelf.
Gadverdamme wat een walgelijk team is het ook he.
Ik hoop na dit gelezen te hebben dat Red Bull keihard op zijn bek gaat zoals nu dit seizoen.
https://racingnews365.nl/(...)op-de-rechte-stukken
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al 2 jaar op dit forum over RBR vertel. Het ligt altijd aan Renault (nu Honda), of de coureur, het ligt nooit aan de leiding of ontwerpafdeling.
mwah, de motor kwam door alle keuringen. Dus de FIA had op dat moment weinig redenen om meer duidelijkheid te eisen. Je moet heel specifiek zijn in waarover je duidelijkheid wilt, anders schiet je met een kanon op een mug. RB en MB hebben uitgevogeld hoe het zat en toen moest Ferrari aanpassingen doen en vielen ze plots weg.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jaja, en waarom heeft de FIA geen verduidelijking ge-eist tijdens het seizoen? Het onderzoek begon in de zomerstop.
Als RB en MB dat kunnen zou je zeggen dat de FIA het al helemaal kan...quote:Op zondag 12 juli 2020 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de motor kwam door alle keuringen. Dus de FIA had op dat moment weinig redenen om meer duidelijkheid te eisen. Je moet heel specifiek zijn in waarover je duidelijkheid wilt, anders schiet je met een kanon op een mug. RB en MB hebben uitgevogeld hoe het zat en toen moest Ferrari aanpassingen doen en vielen ze plots weg.
Nee ik zie net dat die opmerking van Peterselieman komt, maar als je je ermee gaat bemoeien...quote:Op zondag 12 juli 2020 22:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Leuk maar je hebt dus woorden in mijn mond gestopt die ik helemaal niet heb gezegd.
zo hoefde niet bekend te worden hoe de vork precies in de steel zat.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom is Ferarri dan akkoord gegaan met die schikking?
Aan de coureur ligt het tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al 2 jaar op dit forum over RBR vertel. Het ligt altijd aan Renault (nu Honda), of de coureur, het ligt nooit aan de leiding of ontwerpafdeling.
Het is heel simpel: Ferrari heeft een draak van een auto gebouwd vorig jaar, maar door de motor konden ze met meer vleugel rijden en dus competatief zijn. Doordat ze het zo goed deden zijn ze door gaan ontwikkelen op dit foute concept.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de motor kwam door alle keuringen. Dus de FIA had op dat moment weinig redenen om meer duidelijkheid te eisen. Je moet heel specifiek zijn in waarover je duidelijkheid wilt, anders schiet je met een kanon op een mug. RB en MB hebben uitgevogeld hoe het zat en toen moest Ferrari aanpassingen doen en vielen ze plots weg.
Maar als je het niet kunt bewijzen weet je toch ook niet hoe de vork in de steel zit?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo hoefde niet bekend te worden hoe de vork precies in de steel zat.
Walgelijk team is het ook. Nee prutsers van Red Bull. Jullie chassis is niet het beste.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al 2 jaar op dit forum over RBR vertel. Het ligt altijd aan Renault (nu Honda), of de coureur, het ligt nooit aan de leiding of ontwerpafdeling.
Ze (Marko, Horner) hebben een te grote mond, te grote verwachtingen, geven slecht leiding en steken teveel de schuld in de PU leverancier en/of de coureurs.quote:
Inderdaad Tomquote:Op zondag 12 juli 2020 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Ferrari heeft een draak van een auto gebouwd vorig jaar, maar door de motor konden ze met meer vleugel rijden en dus competatief zijn. Doordat ze het zo goed deden zijn ze door gaan ontwikkelen op dit foute concept.
Die janken tegen iedereen die sneller is. Dus dan komt er wel een keer iets uit he.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als RB en MB dat kunnen zou je zeggen dat de FIA het al helemaal kan...
Augurken gegeten?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze (Marko, Horner) hebben een te grote mond, te grote verwachtingen, geven slecht leiding en steken teveel de schuld in de PU leverancier en/of de coureurs.
Renault werd gebasht, McLaren werd gebasht, Ferrari, nu Merc met DAS. Het is altijd wat met RBR. Wat dat betreft past Max goed bij hun: diezelfde grote, alleswetende mond.
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die janken tegen iedereen die sneller is. Dus dan komt er wel een keer iets uit he.
Die hadden ook niets door. Die keken alleen naar de data waardoor ze zagen dat Ferrari wel ineens veel sneller geworden was. Dat vonden ze gek en wouden dat de FIA dat ging onderzoeken.
Voor die tijd had FIA in onderzoeken nooit iets gezien wat niet mag.
dat gaat je tegenvallen. De FIA heeft maar weinig mensen, de teams heel veel. Wat wel veel gebeurt is dat ze overleggen over wat er wel en niet toegestaan is volgens de regels. Daar kan een verduidelijking van de regels uit volgen.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als RB en MB dat kunnen zou je zeggen dat de FIA het al helemaal kan...
Buiten Max wat die zegt klopt alles. Grote praatjes altijd maar niks van grote resultaten bij Red Bull.quote:
Ferrari reed niet met meer vleugel, maar juist te weinig, maar had ook veel 'drag' en dat hebben ze niet op weten te lossen.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Ferrari heeft een draak van een auto gebouwd vorig jaar, maar door de motor konden ze met meer vleugel rijden en dus competatief zijn. Doordat ze het zo goed deden zijn ze door gaan ontwikkelen op dit foute concept.
ach het kan nog steeds niet tippen aan het meest walgelijke en corrupte team ooit, Ferrariquote:Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Newone82 het volgende:
Marko gooit weer eens bommetje bij de hard werkende Japanners van Honda.
Het ligt tenslotte altijd aan de motorbouwer, niet aan Red Bull zelf.
Gadverdamme wat een walgelijk team is het ook he.
Ik hoop na dit gelezen te hebben dat Red Bull keihard op zijn bek gaat zoals nu dit seizoen.
https://racingnews365.nl/(...)op-de-rechte-stukken
Om half 6 al. Zit ook wel wat in. En het blijven pastabakkers.quote:
Inderdaad ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |