Jack vuurt zijn onderwerpen in hoog tempo af. Ik vrees dat ik Studio Voetbal onderhand weer het prettigst ga vinden.quote:Op zondag 20 september 2020 20:28 schreef Caland het volgende:
Wat een bizar kutprogramma is dit toch
Duidelijkquote:Op zondag 20 september 2020 20:28 schreef Caland het volgende:
Wat een bizar kutprogramma is dit toch
quote:Op zondag 20 september 2020 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jack vuurt zijn onderwerpen in hoog tempo af. Ik vrees dat ik Studio Voetbal onderhand weer het prettigst ga vinden.
Na drie weken praten over Geel vind ik dit wel verfrissend.quote:Op zondag 20 september 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zijn jullie ook Oranje-discussiemoe?
Vooral moe dat we over 2.5 week weer 2 interlandweken hebbenquote:Op zondag 20 september 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zijn jullie ook Oranje-discussiemoe?
Dat is nog ver weg. Denken we gewoon niet aan. Genoeg voetbal en voorronds.quote:Op zondag 20 september 2020 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral moe dat we over 2.5 week weer 2 interlandweken hebben
Waarschijnlijk geen woord over Villarreal .quote:Op zondag 20 september 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Thema-uitzending? Gaan ze BAR-VIL uitgebreid beshcouwen volgende week?
Gerard Moreno heeft gisteren al warmgedraaid. Ik zit in de zetel voor een show.
Dat zou een schande zijn, daar Villarreal de beste zomer van alle ploegen heeft gehad.quote:Op zondag 20 september 2020 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen woord over Villarreal .
Je weet het stiekem al van te voren .quote:Op zondag 20 september 2020 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou een schande zijn, daar Villarreal de beste zomer van alle ploegen heeft gehad.
Waarvan 180 nog van drie jaar geledenquote:
Onbegrijpelijk dat die nog steeds aan een tafel worden uitgenodigd.quote:
Ik heb het weer afgezet na vijf minuten, die Mulder begon zijn onzinnige mening weer te schreeuwen en Jack wilde snel weer door naar het volgende onderwerp.quote:Op zondag 27 september 2020 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Tering, die Ihattaren h
[..]
Onbegrijpelijk dat die nog steeds aan een tafel worden uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |