Heerenveen of ‘Ajax in het klein’ Willem II werd genoemd (door Aad).quote:Op zondag 26 juli 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er verscheen op het AD ook meteen een artikel waarin ze Drank weer een nieuwe club aanpraten. Doodvermoeiend.

Ik gun clubs als AZ wel een Drankiequote:Op zondag 26 juli 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er verscheen op het AD ook meteen een artikel waarin ze Drank weer een nieuwe club aanpraten. Doodvermoeiend.

Ik zie hem nog wel bij AZ belanden ooit jaquote:Op zondag 26 juli 2020 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik gun clubs als AZ wel een Drankie

Calimero meets Calimero.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik gun clubs als AZ wel een Drankie

ruud is wel een fijne ventquote:Op zondag 26 juli 2020 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
Dat was weer een fijn uur iedere minuut debiele opmerkingen.

Als Ruud over de jaren 80 mag praten, is hij top.quote:

zoals San Marco lekker samen met Marco Pastoorquote:Op zondag 26 juli 2020 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel bij AZ belanden ooit ja

hij mist wss sneijder op zijn schootquote:Op zondag 26 juli 2020 20:43 schreef JanCees het volgende:
bijna bij elkaar op schoot zegt ie
ze zitten hier in de studio ook niet op 1,5 meter lol

Van Bronckhorst als nieuwe bondscoach hi ha hoquote:Op zondag 6 september 2020 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat Van Halst en Mulder er weer bijzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |