Bij de voorspelling van de Max Verstappen-fanclub mag dit natuurlijk gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Walgelijk altijd die voorspellingen, 18 oranje Max-brillen op, ieder.
Ligt buiten het circuit, dus daar mag de gemeente Spielberg (of waar het ook ondervalt) zich druk over maken.quote:
Als die al doorgaat...quote:
Ja vast, stel je voor dat het gewoon om racen gaat.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met zo’n groot publiek kan je het moeilijk onbesproken laten
Hoop het echt voor hem en voor Williamsquote:
Ach las dat ze de GP van Oostenrijk als backup hebben. Kunnen we daar ook eens racenquote:
Ik krijg ook altijd een vakantiegevoel van sneeuw: "Weg hier, op naar een warm land!"quote:Op zondag 12 juli 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Sow wat een beelden van die besneeuwde bergen![]()
Vakantiegevoel![]()
Dit is pas race 2 van het seizoen. Hoezo dat eens?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:07 schreef Justevo het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet uit of ie wint, ik wil gewoon eens een volledige race van Verstappen zien.
Sinds einde vorig seizoen, ik zit al maanden te stuiteren.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is pas race 2 van het seizoen. Hoezo dat eens?
We gaan toch racen?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja vast, stel je voor dat het gewoon om racen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |