Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Devon heeft al mijn sympathie toen hij nog haar had.
Jozee pakt Van Gerwen.quote:
Maar er volgt nog een Euro Tour.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dobey heeft zich alsnog geplaatst, de grote verliezer vandaag is Heta. Ook geen spelers als Clayton en King op de Grand Prix.
Lijst is definitief overigens.
Was de Euro tour totaal vergetenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar er volgt nog een Euro Tour.
Whitlock Bieten Ross Smit hebben sowieso een probleem. Clayton moet zijn tweede ronde winnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was de Euro tour totaal vergeten
De commentator/analist Petersen is nóg erger dan de darter Petersen.quote:
We vragen @El-Stinho om reactiequote:Op vrijdag 18 september 2020 13:56 schreef spleeh het volgende:
Corona maakt meer slachtoffers: Jamie Lewis stopt tijdelijk.
Wel te verwachten nadat hij bij de laatste PC's al niet kwam opdagen
Slaat RTL7 nou een groot darts toernooi over? Ik had zelf ook geen idee dat de "World Series of Darts Finals" bezig waren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:00 schreef kastanova het volgende:
Worden de finals nergens uitgezonden of gestreamd?
Komt alleen op Videoland.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slaat RTL7 nou een groot darts toernooi over? Ik had zelf ook geen idee dat de "World Series of Darts Finals" bezig waren.
Ik denk steeds aan Deta Hedman als ik die naam zie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Heta mongooltje doorWalgelijke worp.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk steeds aan Deta Hedman als ik die naam zie.
BLACKED
Boer Harms neemt het allemaal niet erg serieus he?quote:
Net vader geworden. Neem t m es kwalijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boer Harms neemt het allemaal niet erg serieus he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |