Ik hoorde toch echt "zoon van Ralf, neef van Michael".quote:
Dan heb ik de f niet gehoord. Dacht dat hij zich verkeerd verbeterdequote:Op zondag 12 juli 2020 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt "zoon van Ralf, neef van Michael"
Niet vechten is niet racen.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:22 schreef ondeugend het volgende:
En alweer geldt.... als je gewoon blijft rijden en niet vecht voor een plek kom je er vanzelf.
Lawson zit er nog wel helemaal naast. Lewis niet.quote:
Hey, een van Dam redenering.....quote:
Zeker, maar dat vind ik van beide situaties.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson zit er nog wel helemaal naast. Lewis niet.
Dit lijkt me meer een race incident.
Ik niet omdat Hamilton bij de exit al te ver achter lag.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar dat vind ik van beide situaties.
Klopt ook, ze finishen immers niet meer achter de SC tegenwoordigquote:
Standaard procedure om die alsnog de laatste ronde binnen te laten komen.quote:
Ah, de laatste paar 100 meter zonderquote:Op zondag 12 juli 2020 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt ook, ze finishen immers niet meer achter de SC tegenwoordig
Ik ga er ook even uit tussen het dozen inpakken door. Even bij mn moeder op de koffie.quote:
Niet echt een incident om iemand de schuld bij te geven nee.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Van Dam die de schuld bij Lawson neer legt
Bijna verhuizing?quote:Op zondag 12 juli 2020 10:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga er ook even uit tussen het dozen inpakken door. Even bij mn moeder op de koffie.
I know, maar het klinkt nietquote:
Ja, maandag over een week de sleutelquote:
In het topic waar we de juniorklassen in de motorsport volgen zou Pourchaire oud zijn, daar hoor je vaak 13-jarige jochies de interviews geven. Die klinken pas als kinderenquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 10:33 schreef vosss het volgende:
2 persoons jacuzzi en dubbele inloopregendouche here I come
Zie DM. Tot vanmiddag bij de F1quote:
Je kijkt de F3 wel maar slaat de F2 zo over?quote:
Gaat zeker bier en nootjes halen, voor de F1 racequote:Op zondag 12 juli 2020 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kijkt de F3 wel maar slaat de F2 zo over?
Minimumleeftijd in deze juniorklassen is meestal 14 jaar. Daarom rijdt de 13-jarige Emerson Fittipaldi jr. (zoon van en net als Pourchaire lid van het Sauber Junior Team) nog een jaartje karts voordat hij volgend seizoen in de Formule 4 gaat rijden.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het topic waar we de juniorklassen in de motorsport volgen zou Pourchaire oud zijn, daar hoor je vaak 13-jarige jochies de interviews geven. Die klinken pas als kinderen
Zijn vergelijking met Hamilton vorige week die ook aan de binnenkant zat en schuldig was slaat dan ook als een tang op een varken. Maar hier was het toch wel Hughes die naar binnen sneed imo en Lawson niet zomaar kan verdwijnen.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt een incident om iemand de schuld bij te geven nee.
Verkoopt zijn moeder die dan?quote:Op zondag 12 juli 2020 10:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaat zeker bier en nootjes halen, voor de F1 race
Nice. Wat is het toch een brave ventquote:Op zondag 12 juli 2020 10:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verkoopt zijn moeder die dan?
Want hij gaat naar zijn moeder zegt hij net![]()
Doe eens niet zo zuurquote:Op zondag 12 juli 2020 10:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nice. Wat is het toch een brave vent
En ik maar denken dat ik veilig zat met mijn theorie
Tja, dat zien we dan anders, maar dat zal altijd zo blijven gok ikquote:Op zondag 12 juli 2020 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zijn vergelijking met Hamilton vorige week die ook aan de binnenkant zat en schuldig was slaat dan ook als een tang op een varken. Maar hier was het toch wel Hughes die naar binnen sneed imo en Lawson niet zomaar kan verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |