het is weekend, dan moet er wat lekkers zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn dingen gedaan, wel vergeten iets lekkers te halen met de boodschappen nu ik dit allemaal zo lees
ook lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:05 schreef Karzai het volgende:
mja ik neem zo nog een stuk meloen, ik heb ook nog nootjes
geen zin om weer naar de winkel te gaan
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker vette bitterballen
HOI HOI HOI
plus koffie
Van de... snackbarharses!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker vette bitterballen
HOI HOI HOI
plus koffie
Op naar KLBquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
zitten vadsige Duitsers in wielrenners pakjes naast me
je wordt afgeleid door hun vadsige curryworstjes?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
zitten vadsige Duitsers in wielrenners pakjes naast me
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt afgeleid door hun vadsige curryworstjes?
Ik heb nog een zwaar eikenhouten boekenkast gemaakt door Ierse faunen en in het bezit geweest van de zesde hertog van Gwendellyn in de aanbieding.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al best druk geweesthele stelling leeggeehaald, tafel verplaatst, meteen alle moeilijk bereikbare plekjes gestofzuigd en met een nat doekje gedaan, en de stelling weer ingeruimd. Nu is het wachten op de vragtwaggie van Ikea die de tweede helft van de stelling komt brengen. Dan kan ik die ook nog vol zetten met biljetjes en boeken over biljetjes. En dan ben ik zeer tevreden
Ik ga nu een jongedames slaapje doenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ gaat zo en ouwelullenslaapje doen denk ik
klinkt als iets wat in de fabelachtige bibliotheek van @UitStraling thuis hoortquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwaar eikenhouten boekenkast gemaakt door Ierse faunen en in het bezit geweest van de zesde hertog van Gwendellyn in de aanbieding.
Die heb k gelukkig nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt afgeleid door hun vadsige curryworstjes?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb k gelukkig nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
33, ik noem mezelf maar gewoon altijd jong dan blijf ik me ook zo voelen hoop ik
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Oh gatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?? Dacht altijd dat je eind 30 was ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ouder dan ik
dan ga ik een jongeherenslaapje doen
hahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?? Dacht altijd dat je eind 30 was ofzo
Dan komt plotseling de baas van deze tent hiero! EN DAT BEN IKquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeeeeggggg ouwe, doen we een beetje rustig???
en die pakt PLOTSELING de hand van die vervelende ome Henk, en die stopt 'ie dan eerst even lekker in de KOKENDE FRITUUR, HUUUPPP...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan komt plotseling de baas van deze tent hiero! EN DAT BEN IK
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En daarna nog een keer, ALLEEN WAT LANGER!
zure regen, kent u die uitdrukking, beste luisteraars?quote:
appie/jumbo/plus ookquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
niet elke supermarkt heeft het, dirk gelukkig wel
De Plus welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
niet elke supermarkt heeft het, dirk gelukkig wel
want die met ei is nog steeds te zoet of zo?quote:
vink welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
want die met ei is nog steeds te zoet of zo?
boksquote:
ja op Belgische frittenquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
We zagen gister een oude bejaarde Duitser het zwembad in stappen, en zijn balzak stak onder de linker broekspijp uit.
komt hier vanmiddag hopelijk ook wel weerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Regen?. Heerlijk zonnig en blauwe lucht hier
heb dan liever van die lucifer dunne frietjesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op Belgische frittenVeel te lang geleden
gisteren nog geloof ik?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:liesje1979 eigenlijk? Tijd niet gespot
met veel zout, zoals van de mekdonnoltsquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb dan liever van die lucifer dunne frietjes
die heeft hier net gepost, was aan het smurfenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Die is een weekend weg met @Moloquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
die heeft hier net gepost, was aan het smurfen
nee gewoon de juiste hoeveelheid zout.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met veel zout, zoals van de mekdonnolts
Wat schattigquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.gerbilshopqueenies.nl kom dit net tegen
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al best druk geweesthele stelling leeggeehaald, tafel verplaatst, meteen alle moeilijk bereikbare plekjes gestofzuigd en met een nat doekje gedaan, en de stelling weer ingeruimd. Nu is het wachten op de vragtwaggie van Ikea die de tweede helft van de stelling komt brengen. Dan kan ik die ook nog vol zetten met biljetjes en boeken over biljetjes. En dan ben ik zeer tevreden
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en toen stopte er een vrachtwagen voor de deur![]()
Met de wasmachine van mijn nieuwe buurman
Dastyquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu even naar de Wibra voor schoonmaakzooi
hoezo niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
maar gerbils schijnen helemaal geen geschikte huisdieren te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]tussen 14 en nog wat kwamen ze toch?
ben je al voorzichtig zenuw plasjes aan het doen?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaWens is de vader en zo
Ze zullen zo wel komen
Nee joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben je al voorzichtig zenuw plasjes aan het doen?
Een tent waar ze zowel koffie verkeerd als broodjes paling hebben?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je heel de tijd naar dezelfde tent?
ja ik haal meestal bij simonisquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je heel de tijd naar dezelfde tent?
jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tent waar ze zowel koffie verkeerd als broodjes paling hebben?
Nou ja aan de zee zou ik broodjes paling bij een visboer halen. En die hebben geen koffie verkeerd.quote:
gat in de markt!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja aan de zee zou ik broodjes paling bij een visboer halen. En die hebben geen koffie verkeerd.
zat visboeren die er een semi tearoom/restaurant achtig iets bij hebben hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja aan de zee zou ik broodjes paling bij een visboer halen. En die hebben geen koffie verkeerd.
Ik ken een Hagenees die al 20 jaar in Hongarije woont. Wordt af en toe op FB getrolld door zijn vrienden en familie "oooh zo lekker gegeten bij Simonisquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
das dan ook de enige echte, aldus mijn ouders
Ja daar heet het "Konditorei"quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat visboeren die er een semi tearoom/restaurant achtig iets bij hebben hoor.
hier aan de zee iig
Starbucksquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
simonis heeft dat ook. ook hieri n de stad een restaurant maar voor een koffie verkeerd ga ik wel ergens anders heen :p
Ja naar waar Mark Anderhalvemetergod ook altijd heen gaat tochquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
simonis heeft dat ook. ook hieri n de stad een restaurant maar voor een koffie verkeerd ga ik wel ergens anders heen :p
Onder andere:Pquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja naar waar Mark Anderhalvemetergod ook altijd heen gaat toch
ah de pink elephantquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. gewoon een normale koffie zaak
mag ik het mee nemen om te knutselen is niet lastig tochquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben overal van die kartonnen treetjes voor bier aan het verzamelen, heb er 10 nodig want wil woensdag iets met de kinderen knutselen maar vraag wel netjes of ik ze mee mag nemen maar vind het uitleggen lastig dus mompel dan iets over knutselen.
Maar misschien heeft het wel een naam, zo'n spelletje waarbij je door schuin houden enzo een balletje naar een bepaald punt moet krijgen door een soort doolhof. Heeft dat een naam?
Nee maar een naam voor zo'n spelletje is wel leuk ook voor de kinderen als ze me vragen wat we gaan maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik het mee nemen om te knutselen is niet lastig toch
"dat zien jullie vanzelf wel"quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar een naam voor zo'n spelletje is wel leuk ook voor de kinderen als ze me vragen wat we gaan maken.
zeg dat het voor een knikkerspel isquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar een naam voor zo'n spelletje is wel leuk ook voor de kinderen als ze me vragen wat we gaan maken.
K heb geen idee hoe het heetquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet he?Zoiets bestaat gewoon dus dan moet het toch een naam hebben?
En als zo'n naam er niet is mag je hem dus zelf bedenkenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar ik ben altijd een beetje terughoudend met muziekinstrumenten want ik moet er dan de rest van de dag tussen zitten. In dit geval dus tien kinderen die meet een pollepel op een pannendeksel rammen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boemlala
Ahja daar lijkt het wel een beetje op, thanks!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeg dat het voor een knikkerspel is
[ afbeelding ]
is nog een lastige techniek hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar ik ben altijd een beetje terughoudend met muziekinstrumenten want ik moet er dan de rest van de dag tussen zitten. In dit geval dus tien kinderen die meet een pollepel op een pannendeksel rammen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boemlala
EN GEEN PLAATJE ERBIJquote:Een boemlala bestaat uit een aantal theedoeken, een pollepel (of soeplepel) en een pannendeksel. De theedoeken worden aan elkaar geknoopt en aan het linker en rechterbovenbeen van de bespeler gebonden. Hier wordt een pollepel tussen gestoken en een paar keer rondgedraaid. De bolle kant van de pollepel moet naar het lichaam wijzen. Wanneer beide benen naar buiten worden bewogen, gaat de pollepel omhoog en richting lichaam. De deksel wordt gebruikt om de klap van de pollepel tegen het kruis van de bespeler op te vangen. Er zijn verschillende varianten voor het bespelen de boemlala. De bekendste is dat de bespeler een nachthemd over de boemlala aantrekt, waardoor bij het bespelen een schunnig tafereel wordt gesuggereerd.
Het komt ook niet met een vrachtwagen maar gewoon met een ongemerkt wit busjes met Ali en Rachid er inquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en toen stopte er een vrachtwagen voor de deur![]()
Met de wasmachine van mijn nieuwe buurman
En hoe moeten die biertrays daar een rol in spelen dan? Wordt het eentje met meerdere verdiepingen?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
Knikker doolhof.
[ afbeelding ]
Alleen die wij gaan maken worden veel cooler, met houten blokjes, belletjes, tunnels van wc rollen enzo.
Lol nee dan moet ik er nog meer verzamelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe moeten die biertrays daar een rol in spelen dan? Wordt het eentje met meerdere verdiepingen?Een 3D-oolhof
oeh wat voor demoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
weer thuis. Lekker rondje gemaakt.
Er worden mobiele camera’s geplaatst voor de demo morgen
Wat leukquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
Knikker doolhof.
[ afbeelding ]
Alleen die wij gaan maken worden veel cooler, met houten blokjes, belletjes, tunnels van wc rollen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens wat ben ik hier tevreden over![]()
In plaats van 1 stelling helemaal vol, en verder stapelen op het bureau ernaast, en dan de boeken nog op twee andere plekken verspreid door de kamer
![]()
En ja de kleurFuck dat, trekt vanzelf bij
ivar van ikea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In plaats van 1 stelling helemaal vol, en verder stapelen op het bureau ernaast, en dan de boeken nog op twee andere plekken verspreid door de kamer
![]()
ah zo'n kast heb ik ook, wist niet dat ze die nog maakten moet je van die ijzeren pinnetjes in doen voor de planken, ik heb hem wit geschilderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
70ties style
ik gebruik em om lego modellen in te stallen (3 vakken van 80 lang)quote:
![]()
had eigenlijk een stelling van 6 meter verwacht gezien je vragen
ps: 1 plank te weinig besteld? rechtsonder
![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo ga je er vanuit dat de kleur bij trekt?![]()
uv blootstelling, komt wel goedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes
Maar hoezo ga je er vanuit dat de kleur bij trekt?
lijkt op oli/lak ja.. maar lang genoeg uv blootstelling heeft ook dit kleureffect op grenen/vuren.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Lijkt meer dat de ene blank hout is en de ander een andere kleur.
Nee daar zit een stopcontact achter dat bereikbaar moet blijvenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had eigenlijk een stelling van 6 meter verwacht gezien je vragen
ps: 1 plank te weinig besteld? rechtsonder
ahquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar zit een stopcontact achter dat bereikbaar moet blijven
Drie jaar geleden was die linkse dezelfde kleur als die rechtse nuquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Lijkt meer dat de ene blank hout is en de ander een andere kleur.
Ik heb zo'n rekje aan de muur in de badkamer, van de ene muur kan ik hem uittrekken naar de andere muur. Wel handig, maar je moet het beddengoed er niet in een keer overheen jakkeren want dan laat alles los van de muur.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Even op tijd naar moeders. dan kan ik daar m'n beddengoed wassen. Buiten hangen. En na 't etentje weer mee nemen
Heb zelf geen droogmolen, maar een rekje en daar kan mn xxl beddengoed niet op hangen.
nja ik heb zo'n rekje wat je uit klapt in een kruis en dan buiten kan zetten of waar je wilt. maar daar past geen lits-jumeaux beddengoed op.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rekje aan de muur in de badkamer, van de ene muur kan ik hem uittrekken naar de andere muur. Wel handig, maar je moet het beddengoed er niet in een keer overheen jakkeren want dan laat alles los van de muur.
Ja zo'n groot rek heb ik ook, past wel beddengoed overheen, echt nét, maar je krijgt lelijke punten in de stof van de hoeken en hij neemt enorm veel ruimte in, dus gebruik hem nu alleen nog buiten. Of als ik echt een lading was aan het wegwerken ben.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ik heb zo'n rekje wat je uit klapt in een kruis en dan buiten kan zetten of waar je wilt. maar daar past geen lits-jumeaux beddengoed op.
maar optie moeders is toch wel makkelijk dan
Daar koop ik m'n kleren ook opquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 99% kleding die ik niet hoef te strijken![]()
mja ik hoef het ook niet t strijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 99% kleding die ik niet hoef te strijken![]()
ik wissel elke keer als ik beddengoed verschoon ook m'n matrassen om van plek en draai m'n topperquote:
Ik doe dat misschien twee keer per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wissel elke keer als ik beddengoed verschoon ook m'n matrassen om van plek en draai m'n topper
krijg je geen kuil dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dat misschien twee keer per jaar ofzo.
mja ik lig op 1 kant en aangezien ik hier nu voornamelijk alleen ben.. gelijke slijtage dit dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dat misschien twee keer per jaar ofzo.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
tevens ga ik nu een knoflooksaus maken want er staat shoarma op het menu vanavond
kan het lekker intrekken
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
ik doe gewoon rauw, deel creme fraiche, deel mayo, deel yoghurt en een tl zwarte peper
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Wilde liesje quote...
https://scontent-ams4-1.x(...)ef10e67a&oe=5F2F0246
@:liesje1979
je wilde te snel?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
waarom wil die mijn post niet plaatsten
Omdat je mening niet meer toegestaan is hierquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
waarom wil die mijn post niet plaatsten
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Wilde liesje quote...
https://scontent-ams4-1.x(...)ef10e67a&oe=5F2F0246
@:liesje1979
Rustdagen zijn belangrijkquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even wat post wegbrengen en dan geloof ik het wel weer. Ik laat die streak keurig op 6 dagen 8000+ staan anders wordt het te snel moeilijk om een record te verbeteren
ehehehehehehehehquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat nog wel precies voordat ik een dutje ga doen.
Oh ja dit was eigenlijk een rustweek. Wachtquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]Groenten- en tomatensoep zijn alleen goed met ballen
Dan kan het niet anders dan lekker wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik heb de balletjes lekker gekruid
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dit was eigenlijk een rustweek. Wacht
Agressief ook wel die beesten.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
K ben nu weer die pelikaan, lust nu alles wat in de buurt is
Krijg je nog eens een DMquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah had ik het goed :p Hoezo als vrouw geregistreerd?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien krijg je er nu wel 1 terug
Je bent gewoon boos dat ik jou geen DM gestuurd heb.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan vindt je het niet meer leuk he
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos dat ik jou geen DM gestuurd heb.
Nee joh, hard gewerkt, nou ja paar uurtjes dan maar voel me een beetje lam en vaatdoekerig. meestal ben ik zo sterk als een holenleeuw, vandaag een welpjequote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je niet al sinds gisteren op het terras?
Miauw.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, hard gewerkt, nou ja paar uurtjes dan maar voel me een beetje lam en vaatdoekerig. meestal ben ik zo sterk als een holenleeuw, vandaag een welpje
Hoe gaan we van schattig welpje in de zelfde video naar boze kebabmevrouwquote:
Ja die overgang caught me by surprise ook ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaan we van schattig welpje in de zelfde video naar boze kebabmevrouw
Ophangen die persoon die dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die overgang caught me by surprise ook ja.
Sjonge, nog steeds vol agressie?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ophangen die persoon die dat gedaan heeft
bij filmpje acht afgehaaktquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaan we van schattig welpje in de zelfde video naar boze kebabmevrouw
Nee hoor maar dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge, nog steeds vol agressie?
Wel mee eens, zit je vertederd en kawaii te kijken krijg je zo'n blonde irritante stoephoer.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat kan gewoon niet.
die roept: THIS IS AMERICAAAAAAquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mee eens, zit je vertederd en kawaii te kijken krijg je zo'n blonde irritante stoephoer.
Wil ik dit weten?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is nu "het vrouwtje" in de relatie
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de benzine, pak ik een aansteker en een groot gekarteld keukenmes.
Ho ho hier moet ik als dorpspolitieagente toch even wat van zeggen: foeiquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de benzine, pak ik een aansteker en een groot gekarteld keukenmes.
*piepquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ho ho hier moet ik als dorpspolitieagente toch even wat van zeggen: foei
Inderdaad, een aansteker en keukenmesjequote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ho ho hier moet ik als dorpspolitieagente toch even wat van zeggen: foei
Deze man weetquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, een aansteker en keukenmesjeMinstens een vlammenwerper en machete hoor.
Gewoon een beetje effectief werken hoor, is voor alle partijen prettiger.quote:
Wat is de zin van het leven?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben juist in een lieve melancholische bui, iemand nog vragen?
Gaatjes vullen, huehue.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. gaatje van je nachtmerrie dicht.
2. gaatje van je dromen vullen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*piep
je moet bitterbal hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |