het is weekend, dan moet er wat lekkers zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn dingen gedaan, wel vergeten iets lekkers te halen met de boodschappen nu ik dit allemaal zo lees
ook lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:05 schreef Karzai het volgende:
mja ik neem zo nog een stuk meloen, ik heb ook nog nootjes
geen zin om weer naar de winkel te gaan
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker vette bitterballen
HOI HOI HOI
plus koffie
Van de... snackbarharses!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker vette bitterballen
HOI HOI HOI
plus koffie
Op naar KLBquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
zitten vadsige Duitsers in wielrenners pakjes naast me
je wordt afgeleid door hun vadsige curryworstjes?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
zitten vadsige Duitsers in wielrenners pakjes naast me
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt afgeleid door hun vadsige curryworstjes?
Ik heb nog een zwaar eikenhouten boekenkast gemaakt door Ierse faunen en in het bezit geweest van de zesde hertog van Gwendellyn in de aanbieding.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al best druk geweesthele stelling leeggeehaald, tafel verplaatst, meteen alle moeilijk bereikbare plekjes gestofzuigd en met een nat doekje gedaan, en de stelling weer ingeruimd. Nu is het wachten op de vragtwaggie van Ikea die de tweede helft van de stelling komt brengen. Dan kan ik die ook nog vol zetten met biljetjes en boeken over biljetjes. En dan ben ik zeer tevreden
Ik ga nu een jongedames slaapje doenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ gaat zo en ouwelullenslaapje doen denk ik
klinkt als iets wat in de fabelachtige bibliotheek van @UitStraling thuis hoortquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwaar eikenhouten boekenkast gemaakt door Ierse faunen en in het bezit geweest van de zesde hertog van Gwendellyn in de aanbieding.
Die heb k gelukkig nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt afgeleid door hun vadsige curryworstjes?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb k gelukkig nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
33, ik noem mezelf maar gewoon altijd jong dan blijf ik me ook zo voelen hoop ik
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Oh gatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?? Dacht altijd dat je eind 30 was ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ouder dan ik
dan ga ik een jongeherenslaapje doen
hahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?? Dacht altijd dat je eind 30 was ofzo
Dan komt plotseling de baas van deze tent hiero! EN DAT BEN IKquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeeeeggggg ouwe, doen we een beetje rustig???
en die pakt PLOTSELING de hand van die vervelende ome Henk, en die stopt 'ie dan eerst even lekker in de KOKENDE FRITUUR, HUUUPPP...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan komt plotseling de baas van deze tent hiero! EN DAT BEN IK
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En daarna nog een keer, ALLEEN WAT LANGER!
zure regen, kent u die uitdrukking, beste luisteraars?quote:
appie/jumbo/plus ookquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
niet elke supermarkt heeft het, dirk gelukkig wel
De Plus welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
niet elke supermarkt heeft het, dirk gelukkig wel
want die met ei is nog steeds te zoet of zo?quote:
vink welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
want die met ei is nog steeds te zoet of zo?
boksquote:
ja op Belgische frittenquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
We zagen gister een oude bejaarde Duitser het zwembad in stappen, en zijn balzak stak onder de linker broekspijp uit.
komt hier vanmiddag hopelijk ook wel weerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Regen?. Heerlijk zonnig en blauwe lucht hier
heb dan liever van die lucifer dunne frietjesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op Belgische frittenVeel te lang geleden
gisteren nog geloof ik?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:liesje1979 eigenlijk? Tijd niet gespot
met veel zout, zoals van de mekdonnoltsquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb dan liever van die lucifer dunne frietjes
die heeft hier net gepost, was aan het smurfenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Die is een weekend weg met @Moloquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
die heeft hier net gepost, was aan het smurfen
nee gewoon de juiste hoeveelheid zout.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met veel zout, zoals van de mekdonnolts
Wat schattigquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.gerbilshopqueenies.nl kom dit net tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |