Ik zou uitkijken met spullen van ban ome Ali ivm bpa.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:44 schreef June. het volgende:
Nog even over de box, ik heb een goedkoop boxmatrasje van vanasten met daarop een boxmatrashoeslaken + boxkleed. Matrasje was ietsje groot, maar beetke frotten en past dan wel.
Op bol.com hebben ze ook van die "eva foam" speelmatrassen voor op de grond. Vriend heeft ze via ali besteld maar ze hebben ze ook gewoon op bol zie ik.
Ja, zeker, maar dat moet je sowieso. Iets kopen via Nederlandse webshop is geen garanatie dat het allemaal wel goed zit. Enorm veel producten die op bol.com staan heb ik ook voorbij zien komen op Ali (voor een fractie van de prijs).quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met spullen van ban ome Ali ivm bpa.
En voor een fractie van de kwaliteit ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar dat moet je sowieso. Iets kopen via Nederlandse webshop is geen garanatie dat het allemaal wel goed zit. Enorm veel producten die op bol.com staan heb ik ook voorbij zien komen op Ali (voor een fractie van de prijs).
Nou, dat weet je tegenwoordig dus niet meer zo zeker. Als je iets bij bol bestelt, dan kan het zomaar linea recta van Ali komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
En voor een fractie van de kwaliteit ook.
Haha, nee. Bol bestaat voor 80 procent uit shit die geïmporteerd is uit China.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
En voor een fractie van de kwaliteit ook.
Inmiddels heb ik hem binnen. Prima mat. Ik probeer haar nu te laten tijgeren. Door haar benen te verschuiven.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:18 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Via bol. Daar is hij niet meer te krijgen maar bij de partner die m geleverd heeft wel https://www.niolo.nl/?s=puzzelmat&post_type=product.
Precies dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, dat weet je tegenwoordig dus niet meer zo zeker. Als je iets bij bol bestelt, dan kan het zomaar linea recta van Ali komen.
Niet, hij is nog bezig met de overgang maar ik merk wel dat hij het toch niet snapt als ik iets doe met z'n beentjes. Je ziet dat hij er heel dichtbij is maar de laatste stap moet ie toch zelf zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik hem binnen. Prima mat. Ik probeer haar nu te laten tijgeren. Door haar benen te verschuiven.
Hoe is dat bij jullie gegaan? Van liggen naar leren kruipen?
Buik. Als ze bij ons liggen zij of rug.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:27 schreef BellaaElisa het volgende:
Spruit slaapt alleen op zijn rug, hoe slapen jullie baby's? Ik weet nog wel van N dat zij altijd op haar buik lag.:)
Eerst fanatiek tijgeren waarbij ze af en toe ook in de kruiphouding 'in de startblokken' stond. Beetje heen en weer bewegen alsof ze niet wist hoe ze de eerste stap moest zetten. En opeens kunnen ze hetquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jullie gegaan? Van liggen naar leren kruipen?
Nou dat ja. Net waren we bij vrienden op anderhalve meter visite en toen ging ze opeens vanuit een soort hurkzit proberen te staan. Ze redde het nog niet, maar wij zaten zo:quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het maar hard gaan. Eerste jaar zit er al bijna op.
Ah echt? Ben zo benieuwd! Hier zit hij nog in de fase van het heen en weer bewegen. En dat zit er heeeel gek uit soms.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Eerst fanatiek tijgeren waarbij ze af en toe ook in de kruiphouding 'in de startblokken' stond. Beetje heen en weer bewegen alsof ze niet wist hoe ze de eerste stap moest zetten. En opeens kunnen ze het
Ik leg hem op z'n rug weg en hij draait vrijwel meteen naar z'n zij of buik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:27 schreef BellaaElisa het volgende:
Spruit slaapt alleen op zijn rug, hoe slapen jullie baby's? Ik weet nog wel van N dat zij altijd op haar buik lag.:)
Hier ook op de zij meestal, en soms op zijn rug in de supemanhouding haha. Eigenlijk nooit op zijn buik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:27 schreef BellaaElisa het volgende:
Even gekeken maar dat lijkt me ook ideaal ja! Kan ze er ook in slapen of dat niet?quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Vandaag op de fiets naar de dierentuin gegaan. Erg blij met onze Babyzen Yoyo buggy die zo klein en licht is dat ik ‘m gewoon op het rekje voor op de fiets kon meenemen. Scheelt weer milieu en parkeerkosten 😜
Geen idee hoeveel ze er nu van heeft meegekregen maar ze heeft zich goed vermaakt. Zeker als dieren relatief dichtbij waren zat ze er echt naar te kijken.
Hij kan niet helemaal vlak, dat is wel een nadeel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:36 schreef June. het volgende:
[..]
Even gekeken maar dat lijkt me ook ideaal ja! Kan ze er ook in slapen of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |