Water, gewone thee, melk, soyamelk. Dat zijn de dingen die ze hier drinken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd en welkom!
Vraagje;
Erwt (bijna.9mnd) wil dus geen water drinken. Zodra hij door heeft dat het gewoon water is, dan hoeft hij het niet meer. Zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen en wat geven jullie dan?
Ik heb de 'baby' thee ook geprobeerd maar dat was ook geen succes (ik vond het zelf ook smerig
Heel herkenbaar. Rollen is nog altijd haar favoriete bezigheid. Echt op in onmogelijke momenten. Luier los? Rollen. In bad? Rollen en vervolgens water happen.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:10 schreef _aurum_ het volgende:
Ze kan sinds deze week goed van haar rug naar haar buik draaien, was een week of 2 bezig met oefenen maar 1 armpje kreeg ze maar niet onder haar lijfje vandaan en nu wel(ze is nu constant ah rollen als je haar neerlegt, wat fijn is maar ze kan nog niet terug....dus dan gaat ze na een tijdje huilen
)
quote:Op zondag 26 juli 2020 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Rollen is nog altijd haar favoriete bezigheid. Echt op in onmogelijke momenten. Luier los? Rollen. In bad? Rollen en vervolgens water happen.
Heb het ook wel ooit gehad. Ik had van die Otrivin druppels. Die in de neusgaten spuiten en dan met zo'n slangetje het uitzuigen. Dat ging eigenlijk best wel goed. Dan kon ze weer langere tijd vrij ademen.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Heeft er iemand tips tegen verkoudheid? Frum is echt ontzettend verkouden. Overal snot, ademhalen gaat moeizaam, etc. Af en toe ook hoesten. Ik geef haar babyneusspray maar dat doet eigenlijk niks. Zo zielig.
Net voor het slapen gaan douche aanzetten met heet water en ernaast gaan staan met baby werkte hier altijd goed. En zo’n neus pompje van de Hema, om het snot eruit te zuigen.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Heeft er iemand tips tegen verkoudheid? Frum is echt ontzettend verkouden. Overal snot, ademhalen gaat moeizaam, etc. Af en toe ook hoesten. Ik geef haar babyneusspray maar dat doet eigenlijk niks. Zo zielig.
Geef je borstvoeding? Dat in de neus druppelenquote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Knijpding ook gehad. Werkt inderdaad niet. Beter een gewone zuiger.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Bed schuinzetten, ui ernaast. Bij ons helpt de baby neusspray wel goed. Dat neuszuigertje waar je in moet knijpen werkt totaal niet en C vindt het ook vreselijk.
Weet niet precies vanaf wanneer mag maar luuf op borst, hals en rug? Hoofdeinde iets omhoog.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Luuf is dat denk ik. De baby-variant mag vanaf 6 maanden.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag gisteren bij de AH een dampo achtig product speciaal voor baby's. Misschien is dat ook nog wat.
Alleen een kleed (en geen box) maar wel een van de dikste die ik kon vinden. Van baby's only (in de sale. Mooi maar duur spul)quote:Hebben jullie een boxmatras of alleen een kleed? Ik vind dat kleed zo dun..
Wij hebben een matras op maat laten maken. Alleen een kleed vind ik sneu als ze er ook af en toe een tukkie doen.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag gisteren bij de AH een dampo achtig product speciaal voor baby's. Misschien is dat ook nog wat.
Hebben jullie een boxmatras of alleen een kleed? Ik vind dat kleed zo dun..
Luuf smeren wij standaard bij snotverkouden. Ook al eerder dan 6 maanden.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Luuf is dat denk ik. De baby-variant mag vanaf 6 maanden.
[..]
Alleen een kleed (en geen box) maar wel een van de dikste die ik kon vinden. Van baby's only (in de sale. Mooi maar duur spul)
Daarin zijn jullie niet de enigequote:Op maandag 27 juli 2020 19:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Luuf smeren wij standaard bij snotverkouden. Ook al eerder dan 6 maanden.
Ik denk dat ik een stuk koudschuim ga snijden want in onze box passen de gangbare maten ook niet. En een een boxmatrashoeslaken (scrabble, iemand?quote:Op maandag 27 juli 2020 19:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben een matras op maat laten maken. Alleen een kleed vind ik sneu als ze er ook af en toe een tukkie doen.
We hebben een foam mat van 120x180, 2 cm dik. Bestaat uit 6 grote puzzelstukken dus we leggen soms ook kleiner neer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:44 schreef LastRequest het volgende:
Hier alleen een boxkleed maar de bodem van de box heeft wel een dun laagje koudschuim (denk ik, zoiets). Baby vindt het wel best volgens mij!
Waarop laten jullie ze oefenen met omrollen? Daar zit ik mee te hannesen. Soms leg ik het boxkleed neer maar dat lijkt dan weer net te zacht daarvoor. De houten vloer is ideaal qua kunnen afzetten e.d. maar dat is weer wat hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een paar keer bonk hoofd tegen de grond is hij nu veel voorzichtiger geworden in elk geval.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:57 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
We hebben een foam mat van 120x180, 2 cm dik. Bestaat uit 6 grote puzzelstukken dus we leggen soms ook kleiner neer.
Topinvestering, dat zie je meteen:Hahaha, ik moest hardop lachen, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een paar keer bonk hoofd tegen de grond is hij nu veel voorzichtiger geworden in elk geval.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:57 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
We hebben een foam mat van 120x180, 2 cm dik. Bestaat uit 6 grote puzzelstukken dus we leggen soms ook kleiner neer.
Topinvestering, dat zie je meteen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een paar keer bonk hoofd tegen de grond is hij nu veel voorzichtiger geworden in elk geval.![]()
![]()
![]()
Toffe mat wel, waar komt die vandaan?
Prul ging pas kruipen toen ze liep... kan ook nogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:36 schreef taxibabe het volgende:
Waarom kruipt mijn eigenwijze baby nou niet?!Hij slaat dat denk ik allemaal over en gaat direct lopen zonder te kruipen of te kontschuiven, gisteravond is hij gaan staan in zijn ledikantje, vandaag moet de matras dus naar beneden. Af en toe is hij wel aan het kontschuiven, maar niet bewust ergens naar toe, die link heeft hij nog niet gelegd.
Wat sneu al die snotterbabies, hopen dat het snel over isHier geen ervaring mee, meneer is met zijn bijna 10 maanden nog nooit verkouden geweest. Wel komt tand nr. 4 door, dus binnenkort hebben we een konijntje, 2 ondertandjes en 2 boventandjes!
Via bol. Daar is hij niet meer te krijgen maar bij de partner die m geleverd heeft wel https://www.niolo.nl/?s=puzzelmat&post_type=product.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toffe mat wel, waar komt die vandaan?
Ik snap dit niet. Je moet toch altijd aangifte doen bij de gemeente waar je woont, ook wanneer je in het ziekenhuis bevalt? Of doe je dan aangifte in de gemeente waar het ziekenhuis onder valtquote:Op zondag 26 juli 2020 09:29 schreef Nolita het volgende:
Wat ik opvallend vond is dat mijn baby (in een ziekenhuisloze gemeente) pas de 12de baby was die aangegeven werd. Dat betekent van de best heel wat baby’s die hier in de gemeente toch geboren zijn er maar 12 thuis bevallingen zijn geweest.
Ik snap nu ook wel waarom de ziekenhuizen zo vol zijn dan steeds..
Ik wist dat veel mensen in het ziekenhuis bevallen, maar wow, baby 12 pas.
Je moet aangifte doen in de gemeente waar het kind geboren is.quote:Op woensdag 29 juli 2020 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Je moet toch altijd aangifte doen bij de gemeente waar je woont, ook wanneer je in het ziekenhuis bevalt? Of doe je dan aangifte in de gemeente waar het ziekenhuis onder valt
Wat vivi zegt..quote:Op woensdag 29 juli 2020 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Je moet toch altijd aangifte doen bij de gemeente waar je woont, ook wanneer je in het ziekenhuis bevalt? Of doe je dan aangifte in de gemeente waar het ziekenhuis onder valt
Schuimrubber betaalbaar googlen. Dan zit zo’n hoes er omheen.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stuk koudschuim ga snijden want in onze box passen de gangbare maten ook niet. En een een boxmatrashoeslaken (scrabble, iemand?) erover. Zou er per se een tijk omheen moeten? Geen zin om achter de naaimachine te kruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |