Water, gewone thee, melk, soyamelk. Dat zijn de dingen die ze hier drinken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd en welkom!
Vraagje;
Erwt (bijna.9mnd) wil dus geen water drinken. Zodra hij door heeft dat het gewoon water is, dan hoeft hij het niet meer. Zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen en wat geven jullie dan?
Ik heb de 'baby' thee ook geprobeerd maar dat was ook geen succes (ik vond het zelf ook smerig
Heel herkenbaar. Rollen is nog altijd haar favoriete bezigheid. Echt op in onmogelijke momenten. Luier los? Rollen. In bad? Rollen en vervolgens water happen.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:10 schreef _aurum_ het volgende:
Ze kan sinds deze week goed van haar rug naar haar buik draaien, was een week of 2 bezig met oefenen maar 1 armpje kreeg ze maar niet onder haar lijfje vandaan en nu wel(ze is nu constant ah rollen als je haar neerlegt, wat fijn is maar ze kan nog niet terug....dus dan gaat ze na een tijdje huilen
)
quote:Op zondag 26 juli 2020 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Rollen is nog altijd haar favoriete bezigheid. Echt op in onmogelijke momenten. Luier los? Rollen. In bad? Rollen en vervolgens water happen.
Heb het ook wel ooit gehad. Ik had van die Otrivin druppels. Die in de neusgaten spuiten en dan met zo'n slangetje het uitzuigen. Dat ging eigenlijk best wel goed. Dan kon ze weer langere tijd vrij ademen.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Heeft er iemand tips tegen verkoudheid? Frum is echt ontzettend verkouden. Overal snot, ademhalen gaat moeizaam, etc. Af en toe ook hoesten. Ik geef haar babyneusspray maar dat doet eigenlijk niks. Zo zielig.
Net voor het slapen gaan douche aanzetten met heet water en ernaast gaan staan met baby werkte hier altijd goed. En zo’n neus pompje van de Hema, om het snot eruit te zuigen.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Heeft er iemand tips tegen verkoudheid? Frum is echt ontzettend verkouden. Overal snot, ademhalen gaat moeizaam, etc. Af en toe ook hoesten. Ik geef haar babyneusspray maar dat doet eigenlijk niks. Zo zielig.
Geef je borstvoeding? Dat in de neus druppelenquote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Knijpding ook gehad. Werkt inderdaad niet. Beter een gewone zuiger.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Bed schuinzetten, ui ernaast. Bij ons helpt de baby neusspray wel goed. Dat neuszuigertje waar je in moet knijpen werkt totaal niet en C vindt het ook vreselijk.
Weet niet precies vanaf wanneer mag maar luuf op borst, hals en rug? Hoofdeinde iets omhoog.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:00 schreef QuattroF het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |