abonnement Unibet Coolblue
pi_194032433
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 04:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
Ja? Waar heb je die van?
pi_194032435
Die wil ik, al heeft ie jammer genoeg geen witte hoorns *O*
pi_194032456
Het is iets persoonlijks, mijn familie komt uit Oostenrijk (mijn moeders kant), mijn sterrenbeeld is stier.
Formule 1.
pi_194032770
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Albon doet het hartstikke goed, waar heb je het over :?
Hij is langzaam. Ik heb hem misschien 2x gezien dat hij in de buurt kwam van Max, maar hij zit er bijna standaard 3~5 tienden achter.
pi_194032778
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij is langzaam. Ik heb hem misschien 2x gezien dat hij in de buurt kwam van Max, maar hij zit er bijna standaard 3~5 tienden achter.
Gasly zat er nog verder achter. In racepace zat Ricciardo er ook ruim drie tienden achter en ook steeds vaker in kwalificatie.

Vergeleken met Max zijn ze allemaal langzaam.

En racen kan Albon wel
pi_194032816
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:45 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Gasly zat er nog verder achter. In racepace zat Ricciardo er ook ruim drie tienden achter en ook steeds vaker in kwalificatie.

Vergeleken met Max zijn ze allemaal langzaam.

En racen kan Albon wel
Gasly was echt slecht en kon vooral niet inhalen. Maar het beter doen dan Gasly staat niet gelijk aan het goed doen. Albon zit er qua race pace echt (te) ver achter.
Ik denk niet dat er nu veel teams zijn die staan te springen om een Albon, wat je met Sainz en Ric wel hebt nu bijvoorbeeld.
pi_194032870
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij is langzaam. Ik heb hem misschien 2x gezien dat hij in de buurt kwam van Max, maar hij zit er bijna standaard 3~5 tienden achter.
Ja maar hij haalt ten minste in en pakt punten als hij er niet afgetikt word. En hij heeft pech maar er zitten mooie acties tussen. Gasly zat gewoon vast achter TR/Mclaren/Racing Point.

Vergeet niet dat Max echt 1 van de snelleren is he, Riccardio en Sainz Jr konden hem ook niet bijhouden in gelijke wagens. Die zijn nou ook niet bepaald langzaam.

Tenzij je Max echt tegenover een Alonso of Hamilton in hetzelfde team zet, gaan ze waarschijnlijk allemaal net een tikje te langzaam zijn.
pi_194032893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:16 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ja maar hij haalt ten minste in en pakt punten als hij er niet afgetikt word. En hij heeft pech maar er zitten mooie acties tussen. Gasly zat gewoon vast achter TR/Mclaren/Racing Point.

Vergeet niet dat Max echt 1 van de snelleren is he, Riccardio en Sainz Jr konden hem ook niet bijhouden in gelijke wagens. Die zijn nou ook niet bepaald langzaam.

Tenzij je Max echt tegenover een Alonso of Hamilton in hetzelfde team zet, gaan ze waarschijnlijk allemaal net een tikje te langzaam zijn.
Dat maakt hem nog steeds niet goed. Hij pakt zn punten tot op zeker hoogte, maar ook dat is relatief. Als hij 4 tienden achter Max zit, en de mclarens/renaults/ferrari/RP's straks op 2 tienden zitten achter een red bull, pakt hij die punten dan nog steeds?

Ik vergeet niet dat Max 1 van de snellere is. Maar er rijden daar maar 20 rijders rond, waarvan er een aantal er niet eens op snelheid horen te zitten. Qua snelheid is het (momenteel) gewoon middelmaat en doet hij ook weer niet zo goed om te kunnen stellen dat hij echt een top zitje verdient.
pi_194033003
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:56 schreef opreis het volgende:
Gasly was echt slecht en kon vooral niet inhalen.
Nee dat inhalen van Albon ging goed wil je zeggen :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194033015
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee dat inhalen van Albon ging goed wil je zeggen :')
Maar die probeert dat tenminste.. Gasly zou bij wijze 10 ronden achter Kubica vastzitten...

Afgelopen GP zat Albon zo,n 2 tiende achter Max
pi_194033038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij is langzaam. Ik heb hem misschien 2x gezien dat hij in de buurt kwam van Max, maar hij zit er bijna standaard 3~5 tienden achter.
Albon kwam halverwege het seizoen zonder enige voorbereiding. Dat hij toen en de rest van het seizoen langzamer was, is volstrekt logisch. Ik vraag me af of het een Verstappen of Hamilton wel meteen gelukt was

Dit jaar, het eerste jaar van Albon is er pas één race geweest. Een race waar de teamgenoot van Albon de vernieuwde neus van de auto sloopt én Albon zijn neus moet afstaan.

Of Albon veel en veel te langzaam is, is enorm voorbarig. Onmogelijk om te veroordelen. Gat is flink, zeker waar, maar laten we eerst een paar weekenden afwachten.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:07:38 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194033047
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
Een race waar de teamgenoot van Albon de vernieuwde neus van de auto sloopt én Albon zijn neus moet afstaan.

is dat zo? Ik dacht dat ze maar 1 set hadden
pi_194033057
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Albon kwam halverwege het seizoen zonder enige voorbereiding. Dat hij toen en de rest van het seizoen langzamer was, is volstrekt logisch. Ik vraag me af of het een Verstappen of Hamilton wel meteen gelukt was
Heb je Max zn eerste race/seizoen bij RB niet gezien dat je je dit afvraagd?

quote:
Dit jaar, het eerste jaar van Albon is er pas één race geweest. Een race waar de teamgenoot van Albon de vernieuwde neus van de auto sloopt én Albon zijn neus moet afstaan.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij tot op heden de snelheid niet heeft laten zien

quote:
Of Albon veel en veel te langzaam is, is enorm voorbarig. Onmogelijk om te veroordelen. Gat is flink, zeker waar, maar laten we eerst een paar weekenden afwachten.
De keuze moet nu nog niet gemaakt worden. Maar hij zal echt sneller moeten worden wil hij een top zitje blijven houden.

Overigens ben ik van mening dat de echte goede meteen snel zijn, of hier in ieder geval vlagen van moeten kunnen tonen.
pi_194033071
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

is dat zo? Ik dacht dat ze maar 1 set hadden
Ja, zowel Albon en Max hadden een nieuwe neus. Die van Max was waarschijnlijk beschadigd door de kerbs dus krijg hij die van Albon.
Overigens schijnt de oude neus er nu weer op te zitten dus het is ook maar de vraag of die nieuwe neus sneller was.
pi_194033073
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

is dat zo? Ik dacht dat ze maar 1 set hadden
Ah ik geloof je graag. Ik geloof dat ook Olav Mol zei dat er twee vleugels waren waarvan er één tijdens de training sneuvelde

Er is wel vaker verwarring, dus wellicht met die nieuwe vleugel ook
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:13:57 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194033076
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah ik geloof je graag. Ik geloof dat ook Olav Mol zei dat er twee vleugels waren waarvan er één tijdens de training sneuvelde

Er is wel vaker verwarring
ik weet het ook niet zeker maar ik dacht dat er van te voren al bepaald was dat Max met de upgrades zou rijden en Albon niet
pi_194033089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik weet het ook niet zeker maar ik dacht dat er van te voren al bepaald was dat Max met de upgrades zou rijden en Albon niet
Vetteleclerc twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 11:33:36 Helmut Marko confirms to ORF that Max Verstappen broke one of only two available new front wings at the kerb in Turn 6.

Helmut Marko: "Therefore we can no longer equip both cars in the same way and Alex Albon can't have the new front wing.."

#AustrianGP #MotorsportMagazin reageer retweet
van vorige week
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:17:34 #68
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194033094
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En de Formule 2.
Die is 's middags pas.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_194033117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Vetteleclerc twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 11:33:36 Helmut Marko confirms to ORF that Max Verstappen broke one of only two available new front wings at the kerb in Turn 6.

Helmut Marko: "Therefore we can no longer equip both cars in the same way and Alex Albon can't have the new front wing.."

#AustrianGP #MotorsportMagazin reageer retweet
van vorige week
Dan had Albon geluk, ze zijn nu weer terug naar de oude, omdat nieuwe niet goed werkte. :P
pi_194033123
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Heb je Max zn eerste race/seizoen bij RB niet gezien dat je je dit afvraagd?
Ah ok fair point.
Alleen laten we meteen competitief niet als norm stellen
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:25:17 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194033148
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah ok fair point.
Alleen laten we meteen competitief niet als norm stellen
het verschil is wel dat Max er al een F1 seizoen op had zitten maar sowieso heeft vergelijken geen zin omdat er maar weinig zijn die zijn niveau halen, dus Albon zal Max nooit inhalen maar wie weet haalt hij een niveau Ricciardo.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:25:54 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194033150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Die is 's middags pas.
Klopt. Was in de war met de zondag :@ Dan zijn ze wel allebei in de ochtend.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:27:28 #73
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194033167
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dan had Albon geluk, ze zijn nu weer terug naar de oude, omdat nieuwe niet goed werkte. :P
Ja, vorige week zei ik al "Not bad for a number two" refererend aan Silverstone 2010 waar Webber zijn voorvleugel aan Vettel moest afstaan en de race won. Zou helemaal leuk zijn geweest als Albon ook gewonnen had.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:38:13 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194033234
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

het verschil is wel dat Max er al een F1 seizoen op had zitten maar sowieso heeft vergelijken geen zin omdat er maar weinig zijn die zijn niveau halen, dus Albon zal Max nooit inhalen maar wie weet haalt hij een niveau Ricciardo.
Klopt. Albon werd IN zijn 1e seizoen al in de RBR gezet. Vind dat hij het dus nog knap heeft gedaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194033241
Albon heeft in ieder geval al meer potentie getoond dan Gasly als het gaat om inhalen (eerste race voor Red Bull mooie inhaalacties op Spa bij Ricciardo en Perez, Brazilië op Vettel). Het is echt hopen dat hij nog wat verbetert, zodat hij de Bottas van Max wordt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')