quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De camera chopper vliegt gewoon.
lijkt me stug na een jaar de boel belazerenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ferrari de kans krijgt om de motor nog tijdens dit seizoen te verbeteren, al is er nu anders afgesproken. Dit vanwege teams als Haas en Alfa Romeo
Als die kan vliegen, zou je zeggen dat die andere ook kan vliegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De camera chopper vliegt gewoon.
#onceacheateralwaysacheaterquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me stug na een jaar de boel belazeren
Je bent een dag te vroeg!quote:
mja, je wilt ook niet dat ze achteraan hobbelen en dat door de slechte motor er teams af gaan hakenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me stug na een jaar de boel belazeren
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als we om 12.30 beginnen voor een uur kunnen we alsnog anderhalf uur naar een natte baan kijken
Die stopt zo'n wattenstaafje in je neusquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:09 schreef vosss het volgende:
Leuk grietje van Formula One Health; wat dat dan ook is.
Toch niet zo'n leuk grietje.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die stopt zo'n wattenstaafje in je neus
Heb ik ook al tig x gezegd. O.a. n.a.v. dat "mietjes"-gejammer.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:06 schreef Starflyer het volgende:
De medische helicopter moet wel kunnen vliegen anders gaan ze sowieso niet rijden.
Als iemand dan een tijd rijdt, staat die sowieso voor de rest als er geen Q komt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als we om 12.30 beginnen voor een uur kunnen we alsnog anderhalf uur naar een natte baan kijken
Hier schijnt de zon. We kunnenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
het regent daar minder hard dan hier zonet
Voor volgend jaar mogen ze de motor weer aanpassen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, je wilt ook niet dat ze achteraan hobbelen en dat door de slechte motor er teams af gaan haken
Geen publiekquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:13 schreef F1gamer het volgende:
We hadden beter kunnen racen op Zandvoort
dat kan er onder normale omstandigheden ook al nauwelijks komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |