abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 12 juli 2020 @ 20:56:58 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194059166
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als ik naar mezelf keek, zou het ook prima gekund hebben. Toch vind ik het voor een ander moeilijk te zeggen. Je weet niet hoe je je dan voelt en of je dingen kunt ondernemen. Tenzij je heel de dag lekker terrasjes wilt doen ofzo.
Dat laatste waarschijnlijk ja :Y denk niet dat ik dan nog zin heb in lange wandelingen.

Momenteel voel ik me nog heel fit, ren de trap op en af. Heb weinig klachten :) het lijkt me best lekker om nog even samen er een weekje uit te kunnen voor de baby er is O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_194059242
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat laatste waarschijnlijk ja :Y denk niet dat ik dan nog zin heb in lange wandelingen.

Momenteel voel ik me nog heel fit, ren de trap op en af. Heb weinig klachten :) het lijkt me best lekker om nog even samen er een weekje uit te kunnen voor de baby er is O+
Er zijn zat vrouwen die dat nog doen met hun partner :) Ik zou gewoon lekker boeken ;)
  zondag 12 juli 2020 @ 21:12:31 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_194059671
Ik zou het ook doen hoor!

Ik ga zelf niet meer, maar dat komt omdat ik dan óf naar cp moet óf kamperen, en dat vind ik hoogzwanger allebei geen optie voor mezelf :')
disclaimer
pi_194059725
Ik was met R zon 28 weken. Ook nog wel wat bergen enzo bezocht, trappen gelopen. Wel rekening houden met elk uur een wc onderweg. Ik was blij in Duitsland met de openbare wc's enzo. Dat werd toen wel een ding. En als je bekken problemen hebt of krijgt, kan het pittig zijn. Maar zou het doen denk ik.

Speelhal vind ik trouwens ook best leuk. Met 2/3 jaar moet je mee erin, dat is niet zoveel waard maar nu met 5 is het ideaal maar op voorwaarde dat er een vriendje is of wordt gemaakt. Anders ben je de klos. Boekje erbij, appeltaartje met slagroom hmm.
pi_194059845
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: tot hoeveel weken kun je nog een beetje relaxed op vakantie? Ik heb nu een deal voor Oostenrijk gevonden maar dat zou dan eind augustus/begin september worden, dan ben ik dus tussen de 30 en de 32 weken zwanger :)
Ik ga zelf midden september met alleen Bikkel vliegen naar mijn ouders in Frankrijk en mijn grootste zorg is Bikkel niet op Schiphol kwijt te raken. Wel heb ik assistentie aangevraagd bij KLM in het geval we naar gate ZZ99 zouden moeten lopen bij wijze van spreken. Dan kunnen we nu met het golfkarretje :') .

Wat wel belangrijk is vind ik is dat je ook makkelijk met de auto weer terug naar NL kan als er een lockdown komt of als je niet meer mag vliegen omdat er wat met de baby is. Ik zou daarom alleen niet naar heel ver weg gaan of naar een eiland. Een kennis van mij is zo noodgedwongen prematuur bevallen op de Canarische Eilanden en heeft daar ongeveer 2 maanden moeten blijven omdat ze niet mochten vliegen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator zondag 12 juli 2020 @ 21:22:26 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194060004
Bedankt voor de antwoorden, ik heb geboekt ^O^ Het is inderdaad met de auto dus in geval van lockdown kunnen we terug. Ook boeken we halverwege een hotel zodat het een minder lange rit in 1x is. Ik heb er zin in O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_194061019
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:22 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de antwoorden, ik heb geboekt ^O^ Het is inderdaad met de auto dus in geval van lockdown kunnen we terug. Ook boeken we halverwege een hotel zodat het een minder lange rit in 1x is. Ik heb er zin in O+
Dat snap ik! Leuk!
pi_194061823
Lekker vooruitzicht Majo!
pi_194062639
Ik was donderdag in een speelhel met S en haar vriendje, ze hadden studiedag
Ze waren bijna de hele tijd met z’n tweeën daar :P

En al hadden ze gewild dat ik mee deed, er mochten geen volwassenen in de klimtoestelen door corona. Dus ik kon relaxen op een bankje met drankjes en tijdschriften *O*

Disclaimer voor hen die nog nooit in een speelhel zijn geweest; dit is geen afspiegeling van de realiteit :')
pi_194064662
Speelhel vind ik met dreumes / peuter iig best prima. Een apart gedeelte waar ze kunnen spelen en samen met papa en mama mocht ze ook best eens in het ‘grote kinderen’ deel, maar dat is idd continu bukken / op handen en knieën. Nu al sinds het najaar niet meer geweest.

En verder kom ik me nog maar even melden met niets te melden..
Seks, pannenkoeken, wandelen het doet allemaal niets. Detail:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juli 2020 @ 08:52:39 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_194064792
Ik zou toch eerder denken aan een laatste restje blaasinhoud, Nolita. Zeker omdat het direct na het plassen was ;) er is echt maar een miniem beetje nodig voor een natte onderbroek.

Wanneer ga je weer naar de verloskundige?
disclaimer
pi_194065287
Tja, voor nu weten we het niet. Ik heb natuurlijk wel geroken, maar de twijfel zit echt in de hoeveelheid en eenmaligheid.

Woensdagochtend mag ik weer naar de verloskundige.
pi_194065382
Je kunt altijd bellen om te overleggen toch?
Toen bij mij mijn vliezen waren gebroken en M. ingedaald was verloor ik na de eerste... splash? niet zo veel meer, maar wel wat, het stopte dus niet helemaal.
Het was ook niet veel, maar wel genoeg om een beetje op te vangen en er lag ook wat op de vloer enzo :P Maar geen waterval zoals in de film haha

Vanavond groeiecho, ben benieuwd.
pi_194065515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:53 schreef Nolita het volgende:
Tja, voor nu weten we het niet. Ik heb natuurlijk wel geroken, maar de twijfel zit echt in de hoeveelheid en eenmaligheid.

Woensdagochtend mag ik weer naar de verloskundige.
En als je de bovenkant van je hand tegen je mond doet, en blaast? Verlies je dan nog vocht?
pi_194067523
Spannend nolita!

Ik sliep vannacht voor het eerst op het beschermingmatje uit kraampakket. Twijfelde tussen bevalmatras en matras beschermer maar die laatste zag er dunner uit. Ik had uit het natuurlijk pakket nog een plastic zeil maar dat leek me dus 100x niks. Nou wat ik nu had kraakt ook flink maar daar kan ik nog wel aan wennen, maar ik zweette me een ongeluk tussen mijn benen. Heb het alleen daar liggen maar is dus al ongemakkelijk genoeg. Daardoor vier keer vannacht moeten plassen ook. }:| Nou ja hopelijk wendt het en wordt het niet bloedheet buiten, anders haal ik dat ding weer weg denk ik. Slaap ook altijd al op twee moltons :P

Gister werd ik wat weemoedig. Zo leuk geknutseld met R en dacht och jee, dat wordt straks een tijdje niks en hij is zo aanhankelijk en lief en behulpzaam naar mij toe de laatste tijd O+ en dan moet hij aandacht delen na vijf jaar. :'( en ik dacht ineens dit is het dan, de laatste zwangerschap, wat bijzonder eigenlijk. Mijn moeder komt dit weekend (ze komt haast nooit) en zo'n zin in en dan wil ik haar nog wat foto's laten maken van me. Voel me eigenlijk niet hoogzwanger, tijd vliegt voorbij.
pi_194067763
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:51 schreef Hilmo het volgende:
Spannend nolita!

Ik sliep vannacht voor het eerst op het beschermingmatje uit kraampakket. Twijfelde tussen bevalmatras en matras beschermer maar die laatste zag er dunner uit. Ik had uit het natuurlijk pakket nog een plastic zeil maar dat leek me dus 100x niks. Nou wat ik nu had kraakt ook flink maar daar kan ik nog wel aan wennen, maar ik zweette me een ongeluk tussen mijn benen. Heb het alleen daar liggen maar is dus al ongemakkelijk genoeg. Daardoor vier keer vannacht moeten plassen ook. }:| Nou ja hopelijk wendt het en wordt het niet bloedheet buiten, anders haal ik dat ding weer weg denk ik. Slaap ook altijd al op twee moltons :P

Gister werd ik wat weemoedig. Zo leuk geknutseld met R en dacht och jee, dat wordt straks een tijdje niks en hij is zo aanhankelijk en lief en behulpzaam naar mij toe de laatste tijd O+ en dan moet hij aandacht delen na vijf jaar. :'( en ik dacht ineens dit is het dan, de laatste zwangerschap, wat bijzonder eigenlijk. Mijn moeder komt dit weekend (ze komt haast nooit) en zo'n zin in en dan wil ik haar nog wat foto's laten maken van me. Voel me eigenlijk niet hoogzwanger, tijd vliegt voorbij.
Ik herken dat wel dat behulpzame. Normaal is het altijd drama wanneer vriend Noor naar bed brengt want IK WIL MAMAAAAA (nog steeds ja ;( ) en wanneer ze drama dreigt te maken en ik zeg dat papa het vanavond doet omdat mama moe is, dan laat ze het erbij zitten en gaat ze zonder teveel gemor mee naar boven :) Ik profiteer er maar nog even van zolang dat het duurt :')
  maandag 13 juli 2020 @ 13:13:01 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_194067796
Misschien is het ook omdat ze nu pas voor het eerst tegengas krijgt, sun :D

En niet vergeten, ze zijn allemaal al flink wat groter. Bijna zes, dan ben je echt wel al een beetje voor rede vatbaar af en toe ;)
disclaimer
  maandag 13 juli 2020 @ 13:40:53 #193
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_194068228
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:13 schreef SQ het volgende:
Bijna zes, dan ben je echt wel al een beetje voor rede vatbaar af en toe ;)
Ja, dat is idd een ander verhaal dan met een tweejarige in huis. |:) |:(
Protège moi de mes désirs.
  maandag 13 juli 2020 @ 13:43:01 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_194068251
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja, dat is idd een ander verhaal dan met een tweejarige in huis. |:) |:(
Ja nee, daar moet je inderdaad nog niet te veel van verwachten :D

Noud is nog heel erg mijn baby, dat wil hij zelf ook vooral :') maar ben m nu toch wel even wat gedrag aan het aanleren zoals zelf van de trap af gaan, zijn eigen troep opruimen en dat soort zaken, want ik trek dat fysiek allemaal niet meer zo.
Schoenen aantrekken wordt de volgende, maar daar vrees ik nog een beetje voor :')
disclaimer
  maandag 13 juli 2020 @ 13:47:06 #195
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_194068294
U. heeft nu o.a. Vans Slipons, dus op mindere dagen mag hij die zelf aantrekken. O+ Verder klimt hij zelf in het autostoeltje. O+ Ik til ‘m al een tijdje niet meer op en af de trap, dat doet hij bij mij helemaal zelf. O+ Zulke dingen gaan wel goed.

Maar luisteren... ho maar. Hij moest net hard huilen in de AH omdat ik het bonnetje in de prullenbak had gegooid... |:)
Protège moi de mes désirs.
  maandag 13 juli 2020 @ 13:49:59 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_194068326
Noud klom in ons vorige huis ook zelf van de trap, maar deze trap is veel groter en breder en toen heeft ie angst gekregen.
En ik geef ook ruiterlijk toe dat ik een luie moeder ben en vaak voor de weg van de minste weerstand kies :')

Schoenen uittrekken kan ie trouwens als de beste. Hij komt altijd op zijn sokken de tuin uit en dan kan ik weer op schoenenspeurtocht :')
disclaimer
  maandag 13 juli 2020 @ 13:52:44 #197
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_194068357
Zelf de trap af ;( . Voor hij naar de middelbare gaat, toch? :') . Zelfs op doe ik meestal. Jacob is echt een meegaand kind maar dit krijg ik er echt zo moeilijk uit.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 13 juli 2020 @ 13:53:20 #198
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_194068369
Oh Z&G |:( , ik waande me in het peutertopic. Doei.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 13 juli 2020 @ 13:54:10 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_194068383
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:52 schreef Lemijn het volgende:
Zelf de trap af ;( . Voor hij naar de middelbare gaat, toch? :') . Zelfs op doe ik meestal. Jacob is echt een meegaand kind maar dit krijg ik er echt zo moeilijk uit.
Jacob is jonger dan Noud, toch? En pas verhuisd? Komt goed hoor ;) :*
disclaimer
pi_194068725
M. gaat gelukkig al enige tijd zelf de trap op en af :+ Ze hangt nog wel erg aan mij, maar man is ook vaak weg voor werk met het naar bed brengen enzo dus dat snap ik dan ook wel weer. Ze lijkt het nu wel te accepteren dat de baby er op een gegeven moment uitkomt :+
Schoenen e.d. kan ze wel (zeiden ze op de psz :')), maar het is wel lekker makkelijk als ik het doe. Ik ben ook een luie moeder :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')