Dat laatste waarschijnlijk jaquote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf keek, zou het ook prima gekund hebben. Toch vind ik het voor een ander moeilijk te zeggen. Je weet niet hoe je je dan voelt en of je dingen kunt ondernemen. Tenzij je heel de dag lekker terrasjes wilt doen ofzo.

Er zijn zat vrouwen die dat nog doen met hun partnerquote:Op zondag 12 juli 2020 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat laatste waarschijnlijk jadenk niet dat ik dan nog zin heb in lange wandelingen.
Momenteel voel ik me nog heel fit, ren de trap op en af. Heb weinig klachtenhet lijkt me best lekker om nog even samen er een weekje uit te kunnen voor de baby er is

Ik ga zelf midden september met alleen Bikkel vliegen naar mijn ouders in Frankrijk en mijn grootste zorg is Bikkel niet op Schiphol kwijt te raken. Wel heb ik assistentie aangevraagd bij KLM in het geval we naar gate ZZ99 zouden moeten lopen bij wijze van spreken. Dan kunnen we nu met het golfkarretjequote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: tot hoeveel weken kun je nog een beetje relaxed op vakantie? Ik heb nu een deal voor Oostenrijk gevonden maar dat zou dan eind augustus/begin september worden, dan ben ik dus tussen de 30 en de 32 weken zwanger

Dat snap ik! Leuk!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:22 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de antwoorden, ik heb geboektHet is inderdaad met de auto dus in geval van lockdown kunnen we terug. Ook boeken we halverwege een hotel zodat het een minder lange rit in 1x is. Ik heb er zin in

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En als je de bovenkant van je hand tegen je mond doet, en blaast? Verlies je dan nog vocht?quote:Op maandag 13 juli 2020 09:53 schreef Nolita het volgende:
Tja, voor nu weten we het niet. Ik heb natuurlijk wel geroken, maar de twijfel zit echt in de hoeveelheid en eenmaligheid.
Woensdagochtend mag ik weer naar de verloskundige.

Ik herken dat wel dat behulpzame. Normaal is het altijd drama wanneer vriend Noor naar bed brengt want IK WIL MAMAAAAA (nog steeds jaquote:Op maandag 13 juli 2020 12:51 schreef Hilmo het volgende:
Spannend nolita!
Ik sliep vannacht voor het eerst op het beschermingmatje uit kraampakket. Twijfelde tussen bevalmatras en matras beschermer maar die laatste zag er dunner uit. Ik had uit het natuurlijk pakket nog een plastic zeil maar dat leek me dus 100x niks. Nou wat ik nu had kraakt ook flink maar daar kan ik nog wel aan wennen, maar ik zweette me een ongeluk tussen mijn benen. Heb het alleen daar liggen maar is dus al ongemakkelijk genoeg. Daardoor vier keer vannacht moeten plassen ook.Nou ja hopelijk wendt het en wordt het niet bloedheet buiten, anders haal ik dat ding weer weg denk ik. Slaap ook altijd al op twee moltons
![]()
Gister werd ik wat weemoedig. Zo leuk geknutseld met R en dacht och jee, dat wordt straks een tijdje niks en hij is zo aanhankelijk en lief en behulpzaam naar mij toe de laatste tijden dan moet hij aandacht delen na vijf jaar.
en ik dacht ineens dit is het dan, de laatste zwangerschap, wat bijzonder eigenlijk. Mijn moeder komt dit weekend (ze komt haast nooit) en zo'n zin in en dan wil ik haar nog wat foto's laten maken van me. Voel me eigenlijk niet hoogzwanger, tijd vliegt voorbij.

Ja, dat is idd een ander verhaal dan met een tweejarige in huis.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:13 schreef SQ het volgende:
Bijna zes, dan ben je echt wel al een beetje voor rede vatbaar af en toe

Ja nee, daar moet je inderdaad nog niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een ander verhaal dan met een tweejarige in huis.![]()

Jacob is jonger dan Noud, toch? En pas verhuisd? Komt goed hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 13:52 schreef Lemijn het volgende:
Zelf de trap af. Voor hij naar de middelbare gaat, toch?
. Zelfs op doe ik meestal. Jacob is echt een meegaand kind maar dit krijg ik er echt zo moeilijk uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |