De afstandsbediening van de TV?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb iets uit de vriezer gehaald net maar geen flauw idee wat het isSpannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De afstandsbediening van de TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik laatst mijn bril. De koelkast is ook altijd een plek waar ik kijk als ik bril/sleutels/portemonnee niet kan vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2020 19:05:08 ]
Goeie verrassing! Ontdooit dat snel?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ha! Het is bladerdeeg gevuld met visstoof wat ik een tijdje geleden had gemaakt
Gelukkig dat ik die dan niet had gekocht. Zag ze in krantje staan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik kocht laatst gnocchis om te bakken met kaas er in.
Nou.. ik bak wel gewoon de normale gnocchis met wat geraspte kaas er over
Echt.. bah.
Taai en zompig... behalve de kaas.. die smolt niet goed.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik die dan niet had gekocht. Zag ze in krantje staan.
Oh heb ‘m gewoon half bevroren al bij het voorverwarmen in de oven gedaan. Daarna half uurtje op 180graden. Was helemaal primaquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeie verrassing! Ontdooit dat snel?
Ik had thee en een koffiebroodje
En daarna nog schaaltje pomtips
Bah..quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Taai en zompig... behalve de kaas.. die smolt niet goed.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:00 schreef Molo het volgende:
Aardappelloos niet-vegetarisch beleg op mijn brood
En een klef mini kaneelbroodje van de IKEA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |